Puhumattomuus avioliitossa
Miten yleistä on, että suhteessa nainen on se jolla ei ole mitään kerrottavaa tunteistaan tai ylipäätään parisuhteen tilasta? Jos joskus haluaisin kattavampia ja läheisempiä keskusteluja, minut tuomitaan heti synkistelystä tm. ja koko asia jää käsittelemättä. Tästä opiksi ottaneena, olen jättänyt moiset höpöttelyt pois kokonaan ja nyt saan siitä palautetta koska olen kuulemani mukaan sulkeutunut ja kireä. Tuntuu, että tukehdun pystyyn kun mikään ei ole oikea tapa.
Kommentit (3)
Kysyt miten yleinen kuvaamasi kaltainen tila on. Ei kai siihen kukaan osaa vastata. Ehkäpä itse sun tilanteessasi voisin listata kaikki asiat ylös mitkä mieltä painavat ja ottaa ne esille.
Kuulostaa hienolta, että osaat ja haluat puhua tunteistasi tai yleensäkin... puhua. Omalle miehelle puhelinsoitto tarkoittaa sitä, että minä puhun yksin 10 minuuttia ja hän kuuntelee. Olisi pitänyt pistää näille asioille enemmän arvoa toiseen tutustuessa. Eivät nämä asiat yllätyksenä tule.
Nainen on vain yksi naisista. Onhan sinulla suhde omaan kehoosi ja mieleesi kunnossa? Moni nainen tahtoo mieheltä juuri kehollista ilmaisua ja tunneilmaisun on synkattava kehon kanssa yhteen.