Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En varmasti ole yksin tämän vaivan kanssa

Vierailija
11.04.2019 |

Istun duunissa ja kiemurtelen penkillä kun on aivan tajuton kusihätä. Ongelma on siis se, että en vaan pysty käymään julkisissa vessoissa. Joskus auttaa, kun pistää luurit korville ja musiikkia kuulumaan. Siinä jotenkin rentoutuu tarpeeksi. No nyt ei auttanut sekään. Kauhean epämukava olo, kun on rakko täynnä. Turhauttaa ja ahdistaa ajatus, että pääsee kotiin lähtemään vasta 3h päästä ja joutuu pidättämään vaikka kuinka pitkään. Ei se terveellistä ole, mutta kun EI VAAN PYSTY.

Duunipaikan vessa on vielä sellaisella rauhattomalla paikalla heti ulko-oven edessä ja kahvihuoneen kyljessä. Koko ajan joku kulkee vierestä ja kaikki äänet kuuluu läpi.

Halkean varmaan kusesta tai saan jonkun taudin tämän seurauksena. Ihme, kun ei ole jo. On vuosia ollut tämä vaiva. Nykyään edes 1 kerran kymmenestä saa hoidettua vessakäynnit, kuten normaalit terveet ihmiset!

Rajoittaa normaalia elämää aika paljon tämä...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hankalampi juttu.

Vierailija
22/29 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muutaman kerran tuon takia ollut munuaisaltaan tulehdus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena sama ongelma. Selätin sen niin, että sanoin itselleni, että kädet on likaiset ja ne pitää pestä. Samalla, kun menee vessaan pesemään käsiä, voi käväistä ohimennen pissalla.

Vierailija
24/29 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teini-ikäinen poikani. Huolettaa kovasti. On jättäytynyt pois mm luokkaretkeltä asian vuoksi. Ei halua asiasta puhua. Olen yrittänyt ohjeistaa, että harjoittelisi ja kävisi kaupunhilla yleisissä vessoissa. Koulussa ei vessassa käy. Rautainen rakko, kun eipä tuolla ole kiire vessaan koulupäivän jälkeenkään.

Vierailija
25/29 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan mies? Vai miten hoidat menkat työpaikalla? Tuskin annat lorista työtuoliin.

Vierailija
26/29 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorena sama ongelma. Selätin sen niin, että sanoin itselleni, että kädet on likaiset ja ne pitää pestä. Samalla, kun menee vessaan pesemään käsiä, voi käväistä ohimennen pissalla.

Ihminen keksii "jekuttaa itseään, kun on pakko", eli en kerro itselleni että aion pissata siinä samalla, aika metkaa. Onhan näitä muitakin asioita joissa tuo sama toimii. Vaikeaan tilanteeseen mennessä voi yrittää "sepittää" itselleen menevänsä johonkin aivan muualle, se rauhoittaa kummasti.

Vierailija
27/29 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltanut koulussa käydä koskaan vessassa. Tosin silloin ei mitään juomapulloja mukana kanniskeltukaan, joten välituntien leikkien myötä oli varmaan jonkinlainen nestehukka koko ajan päällä enkä muista kärvistelleeno hädässä muuta kuin toisinaan pitkällä kotimatkalla.

Vierailija
28/29 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun teini-ikäinen poikani. Huolettaa kovasti. On jättäytynyt pois mm luokkaretkeltä asian vuoksi. Ei halua asiasta puhua. Olen yrittänyt ohjeistaa, että harjoittelisi ja kävisi kaupunhilla yleisissä vessoissa. Koulussa ei vessassa käy. Rautainen rakko, kun eipä tuolla ole kiire vessaan koulupäivän jälkeenkään.

Joo, tätä "salattua" ongelmaa tuntuu olevan sekä naisilla että miehillä. Meidänkin pojan tarvii ettiä rauhallinen paikka pissaamiseen. Mihinkään kusilaariin ei onnistu. Onneks on ne kopit, voi käydä niissä pienemmälläkin asialla.

Vierailija
29/29 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskaltanut koulussa käydä koskaan vessassa. Tosin silloin ei mitään juomapulloja mukana kanniskeltukaan, joten välituntien leikkien myötä oli varmaan jonkinlainen nestehukka koko ajan päällä enkä muista kärvistelleeno hädässä muuta kuin toisinaan pitkällä kotimatkalla.

En mäkään yläasteella uskaltanut, kun lukot oli rikottu vessoista ja tuhmemmat tytöt oli siellä aina tupakalla. Ois pitäny aina pyytää kaveri pitää ovee kiinni ja sit tuli se ajatus et "nyt on kiire", rentoudu siinä sitten. Kusematta jäi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme