Rakastan olla lihava
Kommentit (12)
En ole varsinaisesti lihava vaan normaalipainon ylärajoilla, mutta täytyy kyllä sanoa, että olen onnellisempi ja tunnen myös itseni kauniimmaksi nyt 15 kiloa painavampana tanttarana kuin nuorena itsestään epävarmana rimpulana. Toki paino ei ole tässä ainoa onnellisuustekijä, mutta ei estekään.
Minulla on kysymyksiä! Koska itse rakastan olla hoikka ja mietin välillä, kuinka hankalaa elämä ois lihavana.
Eikö ärsytä, kun ei yllä joka paikkaan, koska maha on tiellä? Mikäli harrastat liikuntaa, eikö se kaikkiaan ole hyvin raskasta? Et varmaan ainakaan kovin ketterä ole eli kaikkia harrastuksia ei voi edes ajatella. Myös esim. juokseminen ois itselle kovin paljon hankalampaa, jos ois 30kg enempi painoa.. Häiritseekö tämä sinua? Että paino rajoityaa elämää? Esim. laskuvarjohyppyyn on painoraja jne.
Nämä itseäni häiritsisi, jos olisin lihava. Toki eri asia, jos on sellainen ihminen, joka saa ilonsa neulomisesta tai vaikka telkkarin katsomisesta..
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kysymyksiä! Koska itse rakastan olla hoikka ja mietin välillä, kuinka hankalaa elämä ois lihavana.
Eikö ärsytä, kun ei yllä joka paikkaan, koska maha on tiellä? Mikäli harrastat liikuntaa, eikö se kaikkiaan ole hyvin raskasta? Et varmaan ainakaan kovin ketterä ole eli kaikkia harrastuksia ei voi edes ajatella. Myös esim. juokseminen ois itselle kovin paljon hankalampaa, jos ois 30kg enempi painoa.. Häiritseekö tämä sinua? Että paino rajoityaa elämää? Esim. laskuvarjohyppyyn on painoraja jne.
Nämä itseäni häiritsisi, jos olisin lihava. Toki eri asia, jos on sellainen ihminen, joka saa ilonsa neulomisesta tai vaikka telkkarin katsomisesta..
Ikäänkuin telkkarin katsomisessa ja neulomisessa olisi jotain vähäteltävää!
t. tv:n katsoja ja neuloja, 173/57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäänkuin telkkarin katsomisessa ja neulomisessa olisi jotain vähäteltävää!
t. tv:n katsoja ja neuloja, 173/57
Taisit lukea nyt tekstin hiukan negatiivisella asenteella, koska tarkoitus ei nyt ollut mitenkään niitä vähätellä. Se oli toteamus. Pääasia, että elämässä tekee sitä, mistä itse nauttii (jos se ei muita vahingoita), jos minulta kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ärsytä, kun ei yllä joka paikkaan, koska maha on tiellä?
- Mikähän on tällainen paikka, mihin maha on tiellä?
- Voihan sellaiset paikat jättää väliin, jos ei pääse.
Mikäli harrastat liikuntaa, eikö se kaikkiaan ole hyvin raskasta?
- Eihän liikuntaa tarvitsee harrastaa, ellei tykkää tai jos tuntee sen raskaaksi.
Et varmaan ainakaan kovin ketterä ole eli kaikkia harrastuksia ei voi edes ajatella. Myös esim. juokseminen ois itselle kovin paljon hankalampaa, jos ois 30kg enempi painoa.. Häiritseekö tämä sinua? Että paino rajoityaa elämää? Esim. laskuvarjohyppyyn on painoraja jne.
- Myös lihava ihminen voi olla hyvinkin notkea.
- En jouksisi, vaikka olisinkin hoikka, en pidä eikä siis häiritsekään.
- Ei rajoita, en ole ajatellut aloittaa laskuvarjohyppyä.
- Koita pärjä itse ongelmiesi kanssa, harmillista sinulle.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta kymmeniä kiloja ylipainoinen. En edes hoikkana pitänyt juoksemisesta, joten ei haittaa vaikka en pysty juoksemaan. Olen aina pelännyt korkeita paikkoja joten laskuvarjohypoy ei kiinnosta. Maha ei ole tiellä vaan itse olen aina pystynyt kynnet leikkaamaan. Minulla ei myöskään ole koskaan hiertänyt reidet yhteen vaikka näin oletetaan aina kaikilla läskeille olevan.
Pitäisi olla: Rakastan lihavana olemista. Tai jos oikein parannetaan, niin: Pidä lihavuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastaan, vaikken ap olekaan vaan kommentoija 1.. Ei ärsyttänyt maha enkä kokenut että paino olisi minua rajoittanut elämääni mitenkään. Ei se lihavana oleminen tuntunut mitenkään, kun olin aina ollut lihava. Nyt vasta hoikempana sen eron huomaa, kuinka paljon helpompi on liikkua jne. Ei sitä lihavana edes ajatellut, ei ollut tarvetta juosta tai olla ketterä. En harrastanut mitään liikuntaa enkä edes ajatellut että pitäisi. Joka puolellahan toitotetaan muutenkin että arkiliikunta on parasta liikuntaa, ajattelin että se riittää. Luulin että kaikki nyt vähän hengästyy rappusissa, en osannut edes kuvitella että voisi tuntua yhtään erilaiselta.
Laskuvarjohyppyä en harrastaisi vieläkään, ihan sama mikä painoraja. Mutta kieltämättä joskus nolotti, kun ei mahtunut huvipuiston laitteisiin tai koulussa työvaatteista isoimmatkin oli ahtaita. Näiden tilanteiden lisäksi paino tuli mieleen oikeastaan vain silloin kun joku siitä huomautti. Tietty se tuntui pahalta ja hävetti, mutta ei se lihavuus muuten ollut koko ajan mielessä. Ihan niin kuin en vieläkään mieti kilojani ihan koko aikaa.
Minäkin 👍 175/88 ja elämä hymyilee. :)
Ei sinällään mitään kysyttävää.
Olin itsekin ennen lihava enkä pitänyt sitä pahana asiana. Ei se tuntunut miltään, vaikka ylipainoa oli kymmeniä kiloja. Nyt kun laihdutin, niin kaikki on vaan paljon helpompaa. Jaksan paremmin ja olo on kevyempi. Onnellisuuteen tms. se ei vaikuttanut pätkääkään.