Sami Garam menee uusiin naimisiin
Paranikohan vaihtamalla? Oli edellisen vaimon kanssa varmaan 35v.
Kommentit (145)
Tällaisia huithapeleita on joka kulmassa ja kulman takana.
Miltäköhän tuntuu tulevasta exästä etsiä asuntoa itselle ja myydä mökkiä?
Ja katsella kohta seiskan kannesta kuinka s käy pippaloissa uuden naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan Samin entisen vaimon siltä ajalta kun tämä nykyinen tuleva eksä kiilasi siihen avioliittoon väliin melko törkeästi. Lankakauppa oli sillä ekalla vaimolla. Joutui melkoiseen ahdinkoon tämän Samin touhujen takia. Ja tämä idioottinyksäeksä esiintyi voittajan ja omistajan lailla Samin uutena naisena niin että sitä saa mitä pyytää. Ihan itse. En tunne empatiaa häntä kohtaan.
Luin Seiskan vanhan jutun jossa kerrottiin Samin suudelleen ravintolassa nuorta blondia. Kuvasta näkee että se "nuori blondi" oli Nina. Neljä päivää Seiskan paljastuksen jälkeen Samin vaimo muutti pois yhteisestä kodista. Myöhemmin julkaistussa jutussa Sami kertoi löytäneensä Ninan Tinderistä. Olisi kyllä suotavaa että pitkää suhdetta kunnioitettaisiin edes sen verran että erottaisiin ennenkuin aletaan etsiä uutta.
Ja sama toistui taas Ninan ja Samin suhteessakin. Sami etsi uuden jo suhteen aikana. Seiskan mukaan olivat yhdessä viisi vuotta eli suhde alkanut aikoinaan "läpystä uuteen" periaatteella. Ehkä Samin kannattaisi seuraavaksi olla vähän aikaa yksin ja mennä vaikka terapiaan sensijaan että syöksyy suhteesta toiseen.
Samin käytös kuulostaa kovasti narsistin käytökseltä. Terapia ei auta mitään, koska halu muutokseen on yleensä lähellä nollaa. Tarvitsisi erittäin vankan motivaation ja erittäin pitkän terapian, jotta mikään muuttuisi paremmaksi. Samihan tuskin näkee itse omassa käytöksessään mitään vikaa, ongelma on kärsivissä läheisissä ja kärsivien läheisten.
Joku tuolla sanoi, miten Sami näyttää Ninaa nuoremmalta. No, näyttää, koska pukeutuu ikiteinin tavoin kuten kaikki nämä päävammaiset (Tauski, Danny jne) ja kaikki käytös on kehittyneimmillään teinin tasolla ja pahimmillaan uhmaikäisen.
Seurustelin tuollaisen kanssa hetken. Kunnes siirtyi seuraavaan. Esittää tietysti jokaiselle, että on nyt löytänyt elämänsä naisen ja tämän kanssa haluaa olla koko elämänsä.
Red flagit ja narsisti kuulostaa hyvin tältä.
Se on ihmisten yksityisasia mitä tekevät. Miksi julkkiksia haukutaan? Ihmiset toimivat erilailla elämässään, ei kaikki samalla tavalla. Moni etsii oikeaa /sopivaa, joskus ei heti sitä ole. Eri asia vaihtaako ns. lennossa vai onko ensin sinkku - siitä kai kyse. Oman elämän tilanteita olisi parempi ruotia, paitsi jos ne on loppuun käsitelty.
Minä ruodin tätä siksi koska se ihmetyttää minua.
Olen seurannut useita tällaisia parejA, ikäluokassa 30-50 ja tämä on aina sama kaava.
Voimallinen ihastuminen, järjetön kiintyminen, rajuja riitoja ja ero alta viiden vuoden.
Usein menty naimisiin, ja joko tehty lapsi tai ainakin muutettu uusperheenä yhteen.
Siinä on aina läheiset eli lapset jääneet toissijaisiksi. Usein hoetaan mantraa lapset sopeutuu kunnes yhtäkkiä huomataan ettei rakasteta enää ja revitään kaikki auki. Ja kappas nämä sisarpuolet eivät koskaan tapaa enää toisiaan.
Lapsille tulee usein jonkun asteista oireita ja niistä oireista syytetään opettajaa, yhteiskuntaa tai edellistä puolisoa. Mutta harvemmin tarkastellaan omia toimia.
Ehtaa vauva-palstaa. Se on narsku!!! Ihan varmana on. Hirveä punalippu! Mun ex oli ihan kauhee, sekin oli narsku tai ainakin makiavelli... vai mikä se nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Minä ruodin tätä siksi koska se ihmetyttää minua.
Olen seurannut useita tällaisia parejA, ikäluokassa 30-50 ja tämä on aina sama kaava.Voimallinen ihastuminen, järjetön kiintyminen, rajuja riitoja ja ero alta viiden vuoden.
Usein menty naimisiin, ja joko tehty lapsi tai ainakin muutettu uusperheenä yhteen.
Siinä on aina läheiset eli lapset jääneet toissijaisiksi. Usein hoetaan mantraa lapset sopeutuu kunnes yhtäkkiä huomataan ettei rakasteta enää ja revitään kaikki auki. Ja kappas nämä sisarpuolet eivät koskaan tapaa enää toisiaan.Lapsille tulee usein jonkun asteista oireita ja niistä oireista syytetään opettajaa, yhteiskuntaa tai edellistä puolisoa. Mutta harvemmin tarkastellaan omia toimia.
Ei kannata muuttaa yhteen liian nopeasti vaan pitää omat asunnot. Suhde kestää paremmin.
Eikä varsinkaan sotkea lapsia näihin kuvioihin liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Siis sen ekan vaimon kanssa oli lähemmäs 30 vuotta.
Sitten tuli liittoon mukaan tämä Nina, tuleva exä joka nyt kiukuttelee saamastaan kohtelusta.
Että ihan omaa lääkettä maistaa nyt terkkari.
Ja arvostelee vielä korttelikapakan löydöksi. Sieltä baaristahan ne toisensa myös aikoinaan löysi.
Terkkari?
Sehän on tuotu joka paikassa esille kuinka on terveydenhoidon ammattilainen
Mitäköhän muuta tuo Sami sille ekalle vaimolle teki.
Tuolla seiskassa vähän vihjailtiin siihen suuntaan ettei ollu niin reilua se toiminta muutenkaan.
Se eka vaimo joutui taloudelliseen ahdinkoon Samin takia silloin aikoinaan. Siis se ihan eka vaimo jolla oli lankakauppa Mannerheimintien varrella. Siitä on jo melkein parikyt vuotta aikaa joten en enää muista ihan tarkkaan mitä tapahtui mutta taloudellista vahinkoa tälle ekalle vaimolle erosta koituii ja Sami vaan julkisuudessakin naureskeli ja oli aika ilkeä. Mä en ole sen jälkeen seurannut Samin touhuja eli ilmeisesti naisia ollut useampikin sen jälkeen. Sehän silloin aikaan oli myös Samille negatiivista julkisuutta miten kohteli vaimoaan ihan julkisesti ja hempeili uuden naisen kanssa. Miehetkin kuittaili sille mikä idiootti on. Joku ongelma Samilla on, ei käy ihan täysillä valoilla. Samoin näillä naisilla jotka häneen lankeavat.
Siis kuinka monta vaimoa tällä Samilla on ollut?
Mä luulin että tää Nina oli toinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tää Nina oli toinen.
No mä olen tuo tyyppi joka oli vakkari asiakas sen Samin eksän lankakaupassa ja tosiaan tämä "ero" tapahtui 2005? 2006? Mutta muutin pois Suomesta samoihin aikoihin ja lopetin seuraamasta ja nyt mietin että jatkoivatko liittoa sittenkin vaikka Sami oli jo yhdessä uuden naisen kanssa julkisuudessa. Hmmm... Oletin että se ero silloin tuli mut nyt kun katselen uutisointia niin ilmeisesti eroa ei silloin tullutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tää Nina oli toinen.No mä olen tuo tyyppi joka oli vakkari asiakas sen Samin eksän lankakaupassa ja tosiaan tämä "ero" tapahtui 2005? 2006? Mutta muutin pois Suomesta samoihin aikoihin ja lopetin seuraamasta ja nyt mietin että jatkoivatko liittoa sittenkin vaikka Sami oli jo yhdessä uuden naisen kanssa julkisuudessa. Hmmm... Oletin että se ero silloin tuli mut nyt kun katselen uutisointia niin ilmeisesti eroa ei silloin tullutkaan?
Ehkä S on pettänyt pitkin avioliittoa? Ei hirveästi yllättäisi. Ja liitto rakoillut jo tuolloin, mutta sitten jatkunut kuitenkin?
Ihme sähellystä.
Paras oli tää kokin kommentti tavallaan pettynyt
Sami Garamin isä oli pettäjä, ulkopuolisia suhteita pitkin avioliittoa.
Sirkka Garam taas oli tunnekylmä ihminen, puhui siitä itsekin. Oliko parisuhteen pettymyksillä osuutta asiaan, vaikea sanoa.
Mutta sellainen tausta ja kasvuympäristö ollut Samilla.
Tiedän kun asuin heidän kanssa samalla paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tää Nina oli toinen.No mä olen tuo tyyppi joka oli vakkari asiakas sen Samin eksän lankakaupassa ja tosiaan tämä "ero" tapahtui 2005? 2006? Mutta muutin pois Suomesta samoihin aikoihin ja lopetin seuraamasta ja nyt mietin että jatkoivatko liittoa sittenkin vaikka Sami oli jo yhdessä uuden naisen kanssa julkisuudessa. Hmmm... Oletin että se ero silloin tuli mut nyt kun katselen uutisointia niin ilmeisesti eroa ei silloin tullutkaan?
Sekoilet. Ei ole kuin kaksi vaimoa, ja ekasta haettiin avioeroa 2017.
"Sami Garam oli naimisissa tekstiiliartesaani Päivi Garamin kanssa. He hakivat avioeroa joulukuussa 2017. Heillä on kolme lasta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoilet. Ei ole kuin kaksi vaimoa, ja ekasta haettiin avioeroa 2017.
"Sami Garam oli naimisissa tekstiiliartesaani Päivi Garamin kanssa. He hakivat avioeroa joulukuussa 2017. Heillä on kolme lasta."
En sekoile. Vaan he olivat todellakin tuolloin eroamassa. En tiennyt että ero peruuntui. Päivi joutui sulkemaan liikkeensä jonka jälkeen en häntä enää nähnyt sillä muutin itse pois. Sami esiintyi julkisuudessa uuden naisen kanssa tuolloin ja vittuili avoimesti tälle Päiville joka joutui lopettamaan liikkeensä. Sami sai tuolloin paljon huonoa julkisuutta käytöksensä takia. Mutta kuten sanoin, ilmeisesti ero peruuntui tuolloin. Sami tiedetysti on ollut aina kova naistenmies ja ihan niin paljon että naiset jotka eivät hänestä kiinnostuneet joutuivat hätistelemään iholta.
Sami Grahamlihapiirakka tuntuu olevan kova vaihtamaan lennosta. Ei tosiaan yllätyksenä luulisi tulleen, jos vaihtoi tähän Ninaan myös peittämällä entistä.