Suden Hetki
Onko kukaan kattonu tota uutta suomalaista sarjaa Areenasta ja jos on, niin onko hyvä
Kommentit (20)
Mä tykkäsin kyllä kovasti, ei ollut mun mielestä alussa liikaa kaikkea. Tosi hyvät näyttelijät myös. Suosittelen!
Hämmentävää touhua välillä sarjassa, mutta hyvällä tavalla. Yllätyyksiä riittänyt ainakin tähän asti kun olen katsonut neljä ensimmäistä jaksoa. Tykkään näyttelijöistä ja erityisesti Kai Lehtistä on ollut ilo nähdä pitkästä aikaa näyttelemässä.
Mun exälle tekis hyvää just tällainen Suden hetki terapia.
Heiii mitkä ne Tony Koistisen tummansiniset verkkarit on? Siis ne, missä hihoissa ja rinnassa valkoiset raidat? Minkä merkkiset?
Vierailija kirjoitti:
Heiii mitkä ne Tony Koistisen tummansiniset verkkarit on? Siis ne, missä hihoissa ja rinnassa valkoiset raidat? Minkä merkkiset?
Adidas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adidas
Eikun ne toiset. Addut on siellä terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adidas
Sergio Tacchini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adidas
Sergio Tacchini
Kiitos! t. kysyjä
Kuka mies teistä paras? Musta Antsa tai Nalle.
Nalle on vähä rasittava vaikka näyttelijä onkin hyvä mut se hahmo ärsyttää mua.
Kutos ja seiska jaksot on parhaat kaikista
Tykkään tästäkin, nythän suomalaiset petraa oikein kunnolla, kun ensin M/S Romantica ja sitten tämä. Tässäkin on mun mielestä hyvin sellaista pinnan alla kuplivaa huumoria ja sitten oikein asiaakin ja oivalluksia.
Ja hyvät näyttelijät. Kai Lehtistä on aina ilo seurata, mut kun oon aina pitänyt Eero Milonoffia karismaattisena ja osaavana näyttelijänä, joka aina kuitenkin castataan joko pahikseksi tai yli-itsevarmaksi moottoriturvaksi, niin kiva nähdä hänet kerrankin nössähtävässä roolissa. Moderneissa miehissähän (sekin muuten ihan kohtalainen suomi-tuotos) hän on juuri se Mr Alfa (omasta mielestään), tässä reppanampi. Hyvin se vetää kummatkin. (herrrrrrajumala tuolla se jo vetää ilman vaatteita...LOL)
Kerranki tehdään jotain muuta ku matkitaan muiden maiden sarjoja. Tykkään paitsi se eroguru on ärsyttävä. Eero Milonoff paras.
Oisin kattonu mut ku se Teemu kotikadulta. Koko ajan saa odottaa millonka se lähtee Hanneksen kaa bensikselle.
Hyvä sarja, mutta en ymmärtänyt mikä yhteys Koistisen kohtauksella ja pyssynlaukauksella oli
Joo mä katoin eilen kolme putkeen areenasta. Vähän oli aluksi liikaa kaikkea, mutta kuitenki tosi hyvä idea. Paranee jakso jaksolta. Kiva ku tehdään jotain muutaki ku poliisisarjoja. Kotikadun Teemu on ihana.