Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa omasta onnenpotkustanne, hyvästä tuurista tai elämän iloista

Vierailija
10.04.2019 |

Kertokaa synkkään päivään tarinoitanne (omia tai tuttujen) siitä, kun jollekin on käynyt todella hyvä tuuri tai onni kohdalle. Asioita kun on parannuttu lohduttomasta sairaudesta, siitä kun on löydetty sattumalta elämänsä rakkaus, tai siitä kun on päästy toteuttamaan omaa kutsumusta.

Hetkiä, kun olette olleet onnen kukkulalla. Haluaisin nyt toivoa paremmasta ja olisi ihana lukea toisten onnesta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni rakastui toiseen mieheen, otti eron kun pettämisestä tuli morkkis (tunnusti) ja muutti äijän luo. Äijä jätti hänet parin kuukauden jälkeen.

Se paras hetki oli kun hän aneli minua ottamaan hänet takaisin koska se oli vain virhe.

Vierailija
2/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin auttaa sinua, mutta ei tule mitään tapahtumaa mieleen. Välillä on synkkiä ja vaikeita aikoja jokaisella, se kuuluu elämään. Muista ystävä aina, että elämä kantaa ja kaikesta selvitään. Keitä itsellesi vaikka iltatee, pidä huolta itsestäsi ja nuku yösi hyvin. Uneksi ihanista asioista, koiranpennuista ja lintujen laulusta kesäiltana, aamulla tuntuu toivottavasti vähän paremmalta. Huomenna pyydä ystävää kahville tai soita. Voimia sinulle tuntematon ♥️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi aamu paskalla ollessa pökäle solahti niin siististi ulos ettei tarvinnut edes pyyhkiä

Vierailija
4/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen taas kesätöihin mun lempparihuvipuistoon! Aivan huippua, ei siellä edes muista olevansa töissä 😍 Viime keväänä uskalsin hakea ekan kerran ja pääsin, vaikka tuntui, ettei työhaastattelu kovin hyvin mennyt ☺️

Vierailija
6/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain elinsiirron ajoissa vaikka jo pelkäsin että huonosti käy. Joka aamu olen iloinen kun herään ja tajuan olevani kotona kohtalaisen hyvässä kunnossa.

Vierailija
7/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen

Vierailija
8/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Mä haluan myös lukea näitä

Vierailija
9/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Nokialta potkut ja melkein vuoden palkan kipurahoja. Uusi työ alkoi heti viimeisen työpäivän jälkeen.

Vierailija
10/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sukulaiselta perintönä sen verran rahaa, että pystyin ostamaan uuden auton. Olin vuosia painiskellut jatkuvasti hajoilevien vanhojen ritsojen kanssa, ja syytänyt omaisuuteni korjaamolle. On valtava helpotus, että nyt pääsen kulkemaan työmatkat huonopalkkaiseen osa-aika työhöni turvallisesti ja pelkäämättä tien poskeen jäämistä. Omalla palkallani en olisi ikinä pystynyt hankkimaan parempaa autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä