Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän nuo super nanny -ohjelmissa olevat lapset tykkää itse siitä, että on revitty

Vierailija
10.04.2019 |

julkisuuteen ilman omaa suostumusta?

Kiva kun kaverit nauraa noille jutuille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin.

Vierailija
2/12 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat oikeuteen. Tuotantoyhtiöltäkin hyvin kyseenalainen formaatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, lapset hakee töitä aikuisina ja vastaan tulee että ovat olleet hankalia lapsia, ja diagnoositkin julkaistu adhd yms.

Joku laki tähänkin ettei lasten tietoja ja kuvia saisi julkaista netissä.

Vierailija
4/12 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuo ekan tyttökaverin näytillä ja heti hoksaan, että sehän onkin se kakkoskauden kiukutteleva ja housuun pissaava Leenamari

Vierailija
5/12 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, lapset hakee töitä aikuisina ja vastaan tulee että ovat olleet hankalia lapsia, ja diagnoositkin julkaistu adhd yms.

Joku laki tähänkin ettei lasten tietoja ja kuvia saisi julkaista netissä.

Eiköhän näiden työpaikka tule olemaan ruudusta toiseen erilaisissa ohjelmissa ravaaminen.

Vierailija
6/12 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt täsmälleen samaa. Miten ihmeessä alaikäisten lasten yksityisyyden suojaa ja oikeuksia ei tarvitse tässä yhteydessä noudattaa? Koulussa terveydenhoitaja ei saa kertoa olennaisia tietoja oppilaista opettajalle, mutta telkkarissa samoja asioita saa toitottaa koko Suomen kansalle.

Vierailija
7/12 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siellä ohjelmassa sanotaan jotain juttuja joita lapset on tehny ja lapsia kiusataan sen takia koska kiusataan myös senkin takia koulussa lapsina ja myös aikuisena jostain asiasta jota ei edes tapahtunu mikä on käsittämätöntä

Vierailija
8/12 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä asettaa lapset tuollaiselle huomiolle, kun ongelmat johtuvat kuitenkin aikuisista. Lapsilta ei kysytä eivätkä voi vaikuttaa.

Adressi ohjelman lopettamiseksi lastensuojelun nimissä.

Vierailija
9/12 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se muutenkin pelottava ohjelma, kun osa niistä muksuista on kun riivattuja. En kyllä ottais lastenlapsia hoitoon, jos ne olis noin kieroon kasvaneita.

Vierailija
10/12 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika tuo ekan tyttökaverin näytillä ja heti hoksaan, että sehän onkin se kakkoskauden kiukutteleva ja housuun pissaava Leenamari

Jep. Tämä kommentti kuvaa hyvin, miten älyttömäksi tämä yksityisyyden suoja -hysteria on mennyt. Kukaan ei teiniä tai aikuisena tunnista niitä lapsia jostain ikivanhasta Supernanny ohjelmasta. Perheiden sukunimiähän ohjelmassa ei koskaan esitetä, joten millään nettihaullakaan ei putkahda asia esiin. Eli käytännössä pitäisi etunimen ja ulkonäön perusteella tunnistaa että sama tyyppi kuin Supernannyn pissahousu.

Ainoa mitä itse olen miettinyt on, että aika rohkeasti ohjelmassa näytetään kuvia esim. pelkissä pikkuhousuissa juoksentelevista lapsista. Viime ohjelmassa oli sentään "sumennutettu" alapään ja pepun kohta kun lapsi ilmeisesti juoksenteli täysin alasti. Meillä teinipoika katsoi sitä ja totesi että varmaan pedofiilien lempiohjelma. Jenkkiversiossa ei ikinä näytetä niin vähäpukeisia leikki-ikäisiä lapsia.

Vierailija
11/12 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se muutenkin pelottava ohjelma, kun osa niistä muksuista on kun riivattuja. En kyllä ottais lastenlapsia hoitoon, jos ne olis noin kieroon kasvaneita.

Itsellä jäänyt vähän toisenlainen kuva. Olen vapaaehtoisesti lapseton keski-ikäinen ja aloin katsoa jo sillä asenteella, että popparit esiin, nyt nähdään lapsihirviöitä ja ennaltaehkäistään sitä ettei koskaan, ikinä lapsettomuuspäätös kaduta.

Ja monien niiden lasten alkukäytös tosiaan on sellaista, että ajattelin että hui kamala, en kestäisi päivääkään tuossa melussa ja kaaoksessa. Tosiaan ovat kuin riivattuja, suorastaan häijyn ja pahan oloisia jotkut alussa lällätellessään päin vanhempien näköä että sinä et muuten minua määrää, minä määrään! Kuitenkin minut on yllättänyt se, että tosi pienillä keinoilla ne riivatun oloisetkin saadaan rauhoittumaan. Ei ne lapset siis olekaan pohjimmiltaan jotain pahoja ja häijyjä luonteita vaan niillä on ollut jotenkin paha olo tai levottomuutta tai läheisyyden puutetta tai mitä milloinkin, ja jos on tietynlainen temperamentti, se sitten pikkulapsella purkautuu rajusti. Mutta heti jos siihen pahan olon aiheuttajaan puututaan, yhtäkkiä riivatusta lapsesta tuleekin ihan tavallinen lapsi.

Vierailija
12/12 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ongelmat ole jo näkyneet sinne lähipiirille ja kouluun. Osa lapsistahan on ollut kiusattujakin jo ennestään noiden ongelmien takia. Toivottavasti ne on ohjelman myötä saaneet tilanteeseen muutosta.

Sitä paitsi eihän yhtään lasta saisi koskaan näkyä missään, kun voidaan kiusata. Lasta ei saisi edes nimetä muuksi kun Matiksi ja Maijaksi ettei vaan kiusata.