Istun päivystyksessä ja ylikireisiin nappiverkkareihin pukeutunut muija ravaa vuoroin röökillä ja vuoroin raivoamassa luukulla
Taas se on punaisine nappiverkkareineen ja tupeerattuine mustine hiuksineen mesoamassa tuossa.
Verkkokalvot palaa ja saan tinnityksen!
Kommentit (20)
ihanan wt, vielä kun nykäs masa laulas karaokea boomboksiin taustalla
Toinen ravaa röökillä ja toinen palstailee vauvapalstalla. Vai että semmosta menoa päivystyksessä.
Olet parempi ihminen ja se väärin pukeutunut väärän näköinen väärinkäyttäytyjä on sinun ala puolellasi.
Juhlikaamme sinun paremmuuttasi.
Jos on odottanut jo kauan? Itse odotin kerran kuusi tuntia ja kieltämättä se oli pitkä aika. Toki kiireellisimmät potilaat etusijalla. Se oli aika ennen älypuhelimia jne ettei voinut puhelimellakaan surfata jne.
Onkohan ne nappiverkkarit ysärillä ostettu vai tän retromuodin aikana?
No onko sun pakko siellä istuksia?
Mitä jos hän raivoaa ja tupakoi, koska on huolissaan ehkä jopa kauhuissaan? Ehkä hänellä on kireät verkkarit, koska ne olivat ainoat puhtaat housut?
Mitä sinusta aloittaja kirjoitettaisiin?
Jos Subutex resepti oli päässyt vanhaksi.
Olen joutunut joskus lähtemään päivystykseen jossain ihan paskavaatteissa ja syystä ja joutunut odottamaan siellä kipeänä tuntikaupalla ennen kuin vietiin suoraa leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on odottanut jo kauan? Itse odotin kerran kuusi tuntia ja kieltämättä se oli pitkä aika. Toki kiireellisimmät potilaat etusijalla. Se oli aika ennen älypuhelimia jne ettei voinut puhelimellakaan surfata jne.
Oma enkkani on 9 tuntia ja pienen lapsen kanssa jolla oli ranne murtunut 6 tuntia. En tule koskaan käsittään miten toi homma ei toimi paremmin, vuodesta toiseen sama systeemi, miksi?
Voi hyvää päivää kauheeta ku lääkkeet loppuu mitä väärin käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma enkkani on 9 tuntia ja pienen lapsen kanssa jolla oli ranne murtunut 6 tuntia. En tule koskaan käsittään miten toi homma ei toimi paremmin, vuodesta toiseen sama systeemi, miksi?
Siksi se ei toimi kun sinne jatkuvasti tullaan täyttämään jonot jonkun murtuman takia, mikä ei todellakaan ole akuutti vaiva.
Kellä nyt ei päivystyksessä pala hermot ja rööki? Ei ole terveen ihmisen paikka, saati sitten sairaan.
Piti oikeen tarkistaa, oliko tää ketju jostain ysäriltä peräisin.
Ahdistavaa jos joku on arvostelemassa toisten ihmisten pukeutumista jopa päivystyksessä. Jos itse tästä nyt pitäisi päivystykseen lähteä syystä tai toisesta, niin tuskin kovin paljon jaksaisin uhrata ajatuksia vaatetukselleni ja miellyttääkö ne muiden silmää.
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi se ei toimi kun sinne jatkuvasti tullaan täyttämään jonot jonkun murtuman takia, mikä ei todellakaan ole akuutti vaiva.
Murtumat nimenomaan ovat akuutti päivystysasia. Meillä tk-päivystyksessä murtuma- ja slaagipotilaat menevät automaattisesti jonon ohi ensimmäiseksi.
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kyllä aivan pihalla. Kannattaa ottaa asioista selvää jos on noin tietämätön.
Joo ei taida olla ihan päivystyksen asiakas.