Musta aukkohan on ihan selvä paholaisen silmä :(
Ei pitäisi mennä ronkkimaan asioita, joita ei ymmärrä.. muuten se voi kääntää katseensa meihin :(
Kommentit (26)
Mitä enemmän tuota kuvaa mustasta aukosta tuijottaa, sitä hyytävämpi fiilis tulee. Sehän on todellakin kuin jonkin olennon silmä. Tämä ei ole hyvä juttu.. joidenkin asioiden pitäisi vain antaa "nukkua", eikä kiinnittää niiden huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän tuota kuvaa mustasta aukosta tuijottaa, sitä hyytävämpi fiilis tulee. Sehän on todellakin kuin jonkin olennon silmä. Tämä ei ole hyvä juttu.. joidenkin asioiden pitäisi vain antaa "nukkua", eikä kiinnittää niiden huomiota.
Se voi olla itse Jumala joka murisee pimeydessä ja tirisee uutta valmistumistaan.
Raamatussahan on kohta jossa kerrotaan että Jumala tekee sekä hyvän ja pahan ja mitään ei voida tehdä ilman Jumalaa.
Jumala siis ilmiantaa itsensä myös Perkeleeksi.
Ei yhtä ilman kahta.
Luulen että kun tuota reikää hoonataan ees taas kameroilla ja ties millä tiedemiehet keksivätkään, niin Jumala raivostuu.
Mitä jos se räjähtää? Miksi sinne pitää työntää jotain kameroita?
Sehän voi sylkäistä kameran jättikokoisena ulos ja kameralla voi olla sielukin. Mitä maapallo sitten tekisi jos sitä lähestyisi jättikokoinen kamera jolla on pahat aikeet?
Jo ainakin 20 vuotta joku musta aukko on imenyt rahat mun lompakostani.
Lopun ajan tapahtumat ne vaan voimistuu kokoajan. Olen varottanut monia että Jeesus pitäisi ottaa sydämiin. Hauska sitten seurata vierestä kun he menevät helvettiin ja minä yritin varoittaa asiasta.
Tavallaan tulee vahingon iloinen olo siinä vieressä.
Eiköhän tuo musta-aukko ole kadotetuille sieluille se paikka.
Up.