Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan nähnyt seksikumppanini peppureikää

Vierailija
10.04.2019 |

Joskus nuolin välilihasta, mutta hän ohjaili mua takaisin ylöspäin. kiinnostaisi tietää, millanen se on, mutta en tiedä miten kysyä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumman välineet sun kumppanilla on, mutta mun kokemus mieheni peppureiästä oli, että karvainen😆

Eiköhän tuo vaan pidä ottaa puheeksi sen kumppanin kanssa?

Vierailija
2/8 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omituiselta kuulostaa, jos olet nainen. Ja suorastaan uskomattomalta, jos olet mies.

Mites jos sanoisit sille kumppanillesi, että "näytä kulta sun peppukoloa", ja kysy samalla mitä hän haluaa sinun sille tekevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omituiselta kuulostaa, jos olet nainen. Ja suorastaan uskomattomalta, jos olet mies.

Mites jos sanoisit sille kumppanillesi, että "näytä kulta sun peppukoloa", ja kysy samalla mitä hän haluaa sinun sille tekevän.

mitäs uskomatonta siinä muka on? en minäkään ole nähnyt. eikä kyllä haittaakkaan yhtään.

Vierailija
4/8 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

make 42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitäs uskomatonta siinä muka on? en minäkään ole nähnyt. eikä kyllä haittaakkaan yhtään.

No okei, jos seksi tapahtuu aina peiton alla pimeässä lähetyssaarnaajassa, niin ehkäpä sitä ei todellakaan näe. Mutta itse olen kyllä nähnyt vaimoni peppukolon esim. suuhoitoa antaessani (se kun on siinä vain muutaman sentin päässä) ja takaapäin pannessani (myös varsin hyvin näkyvillä), puhumattakaan siitä kun olen laittanut sinne joko kalua tai lelua.

Vierailija
5/8 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Ei se vaan missään asennoissa ole sillä tavalla, että sitä vahingossa näkisi.

Vierailija
6/8 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/8 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Ei se vaan missään asennoissa ole sillä tavalla, että sitä vahingossa näkisi.

No on outoa jos sitä ei koskaan näkisi takaapäin pannessa siten että nainen on nelinkontin

Vierailija
8/8 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on outoa jos sitä ei koskaan näkisi takaapäin pannessa siten että nainen on nelinkontin

Minusta taas olisi outoa jos nainen näkisi kumppaninsa peräreiän kun kumppani panee häntä hänen ollessaan nelinkontin. Se taitaisi vaatia pari peiliä oikeissa paikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan