mikä on paras vanilja tuoksu naiselle?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa haista sulaneelta jäätelöltä??
Kannattaa käydä enemmän tuoksuttelemassa tuoksuja kosmetiikkaliikkeissä, ne sun karvanoppa-auton wunderbaumit on aika ällöjä.
La vie est belle on kiva, kunhan et lotraa sen kanssa.
Haluaisin Wunderbaumin vaniljantuoksun hajuvetenä. Mistäköhän sellainen löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin Wunderbaumin vaniljantuoksun hajuvetenä. Mistäköhän sellainen löytyisi.
Sen kun liotat wunderbaumeja alkoholissa.
Dolce&Gabbanan The One: https://www.sokos.fi/fi/sokos/dolce-gabbana-the-one-edp-tuoksu-30-ml
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumaavaa. Varmasti jokaisella miehellä on ollut autossa vaniljantuoksuinen Wunderbaum. Mikä olisi miehelle rakkaampi kuin oma auto 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumaavaa. Varmasti jokaisella miehellä on ollut autossa vaniljantuoksuinen Wunderbaum. Mikä olisi miehelle rakkaampi kuin oma auto 😂
Lauantaina eräs mies kehaisi, että tuoksun todella hyvältä ja halusi tietää hajuveteni. Minulla ei ollut hajuvettä. Olin kuitenkin unohtanut Wunderbaumin kevättakin taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina eräs mies kehaisi, että tuoksun todella hyvältä ja halusi tietää hajuveteni. Minulla ei ollut hajuvettä. Olin kuitenkin unohtanut Wunderbaumin kevättakin taskuun.
😂
Vierailija kirjoitti:
Acorellen Vanilla Blossom
missä tuota voisi tuoksuttaa? Kuka myy?
ap
Kuka haluaa haista sulaneelta jäätelöltä??