Mitä ihmiset täällä ajattelee jenkki autoista?
Ihmisillä kun tuntuu olevan näihin hyvin paljon väärin ymmärrystä.
Kommentit (61)
Olen siinä käsityksessä että ovat yleensä uutena aika hintavia, merkistä riippumatta. Olenkohan väärässä...?
Eivät ole minun makuuni, mutta moni niistä tykkää tietääkseni.
Ajattelen, että kaikki jenkeillä ajavat ovat Kovia Jätkiä, joilla on isot peenikset ja tukka hyvin.
Jenkkiautojen takapenkillä on yleensä hyvin tilaa touhuta!
Ajattelen, että jenkkiauto on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että kaikki jenkeillä ajavat ovat Kovia Jätkiä, joilla on isot peenikset ja tukka hyvin.
Ja hieno kieliopin ymmärrys?
Toyota on ainoa järkevä autovalinta. Voin esittää Excel-taulukkoni siitä, että miksi.
Vanahat ameriikan raudat on kommeita.
EI mun tarviii ajatella mitää ku mä voiin iskee emojin tohon.
Näyttävät sekä kuulostavat aivan pa*kalta. Moottorit myös aivan järkyttävän tehottomia tilavuuteensa nähden
Uuden Suburbanin huolisin heti, mutta ne on tässä maassa hinnoiteltu pilviin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että jenkkiauto on yhdyssana.
Tein virheen, mutta teki joku muukin yhdyssana virheen amerikanrauta sanassa.
Vierailija kirjoitti:
Toyota on ainoa järkevä autovalinta. Voin esittää Excel-taulukkoni siitä, että miksi.
Älä puhu paskaa romulus.
Kenties huonoimpia koskaan valmistettuja ajoneuvoja
Hyvin pidetyt ja hoidetut autot ovat ihan komeita linjakkaita autoja, joita on mukava katsoa ja kuunnella. Itse en sellaista kuitenkaan ottaisi, vaan pidän nykyautoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä käsityksessä että ovat yleensä uutena aika hintavia, merkistä riippumatta. Olenkohan väärässä...?
Paras A-ryhmä eli Cadillac Escalade maksaa uutena n.65 000. Mersu maksaa Suomessa uutena n.65 000 ja ylöspäin. Eli hinnassa ne on halvempia kuin esim. mersut. Mutta tosi asia on se että niitä ei voi verrata halvempiin, pienempiin ja kehnompiin mersuihin.
Mersu miehet älkööt ottakoot nokkiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pidetyt ja hoidetut autot ovat ihan komeita linjakkaita autoja, joita on mukava katsoa ja kuunnella. Itse en sellaista kuitenkaan ottaisi, vaan pidän nykyautoista.
Jenkkiautoja tehdään kyllä nykyäänkin. Ihan huomautuksena. Ja sitä paitsi jenkit on ollut edellä autoissa aika paljon.
Valkoisen roskaväen harrastus. Oli coolia vielä yli 25 vuotta sitten, muttei enää pitkään aikaan. Ihan järkyttävää sontaa ja junttimeininkiä.
Tykkään vanhoista tyyliikkäistä jenkkiautoista jotka vie vähintään sen 20 litraa satasella. Se V8:n tasainen potpotus jotenkin saa hyvällä mielelle.