Tämä keli!
Mua niin masentaa. Harmittaa olla näin herkkä sään vaihteluille kun niille en mitään voi. Mutta miksi olin niin onnellinen ja elämänmyönteinen viime viikonloppuna kun aurinko paistoi ja oli oikein keväinen ilma. Tänään on harmaata ja paskaa sataa taivaalta. Mua väsyttää, mieli on apea, mitään en pysty tekemään, oksettaa... Vihaan takatalvea.
Kommentit (30)
Toi keli on just raikas. Ilma viilenee <3
Synkistääkö sää mielesi? Saatat olla meteopaatti – tutkijalla on sinulle ehdotus
Niinpä. Sää on nyt juuri sellainen "kotona peitteen alla ja sauna lämpiämään"-sää.
Tod hyistä ja tuo kosteus siinä tunkee luihin ja ytimiin.
Jotain hyvää tässä sairaslomassakin, kun ei tarvitse nokkaansa ulos pistää ja sauna lämpiää harva se ilta. Normaalisti olisin työssäni ulkona sen 2,5-4h/pvä *hrrrrrrr*.
Ei tässä muu harmita kun että kerettiin vaihtaa jo kesärenkaat. Ny ei pääse mihinkään.
Mikä tekee tästä säästä ihanan? Olisi kiva ymmärtää. En itsekään ole helteen ystävä, mutta loska on kyllä yks karseimmista säätiloista mitä suomessa on.
Vierailija kirjoitti:
Porvoo?
Kevät keikkuen tulevi. Ensi viikko näyttää jo keväisemmältä, joten koitetaan sinnitellä, kyllä se kevät ja kesä sieltä tulee. Nautitaan valoisista illoista ja kevätlintujen laulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoo?
Asun Porvoon lähellä ja ihanan viileetä täälläkin.
Mulla on sama juttu, mutta vaatii useamman päivän ennen kuin tulee väsynyt ja synkkä olo.
Vielä keho ja mieli käy aurinkoiden päivien jälki lämmöllä. Koko päivän kikkeli ollut pystyssä vaikka eilen hoitelin itseni kahdesti!
Syön suklaata ja juon viiniä, kyllä se siitä
No muuta päiväntasaajalle. Suomessa on suomalaiset kelit. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee tästä säästä ihanan? Olisi kiva ymmärtää. En itsekään ole helteen ystävä, mutta loska on kyllä yks karseimmista säätiloista mitä suomessa on.
Loskat suli jo aamulla, mutta sää on edelleen kostea ja pilvinen. Harrastan juoksemista ja se on tässä säässä nautinto verrattuna siihen, kun aurinko paistaa silmiin ja katupöly narskuu hampaissa.
Kesälla haluan aurinkoa ja lämpöä, mutta tällaiset päivät on välillä mukavia, kunhan ei viikkoja kestä.
Vierailija kirjoitti:
No muuta päiväntasaajalle. Suomessa on suomalaiset kelit. Deal with it.
Mitäs sanot kun päiväntasaajakelit saavuttaa suomen ens kuussa taas?
hyvä että tulee vettä meinas jo tukehtua katupölyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loskat suli jo aamulla, mutta sää on edelleen kostea ja pilvinen. Harrastan juoksemista ja se on tässä säässä nautinto verrattuna siihen, kun aurinko paistaa silmiin ja katupöly narskuu hampaissa.
Kesälla haluan aurinkoa ja lämpöä, mutta tällaiset päivät on välillä mukavia, kunhan ei viikkoja kestä.
Ymmärrän juoksemisen näkökulmasta.
Meillä on täällä edelleen loskapeite ja rapaisuus ärsyttää kun niin ihanasti suli jo.
Jääukko kirjoitti:
Tällainen kesä olisi unelma. <3
Jaa siis lumisade ja nollakeli?
Ap, tiedän tunteen! Mulla on muutenkin taustalla usean vuoden masennus ja reagoin todella herkästi säähän. Juuri tällainen synkkä, kylmä, sateinen ja suoraan sanoen masentava keli vaikuttavat mielialaani heti herättyäni vaikka kuinka yrittäisin suhtautua asiaan positiivisemmin. Viime viikolla oloni oli niin paljon parempi, kun istuskelin parvekkeella ottamassa aurinkoa kissojeni kanssa ja nautin keväisestä fiiliksestä. Nyt taas masentaa ja väsyttää.
Sama täällä. Tosi inhoo ja ällöö tää paska keli :/ Oli jo hyvät pyöräkelit jne ja taas tuota paskaa tulee taivaalta. ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH