Tämä keli!
Mua niin masentaa. Harmittaa olla näin herkkä sään vaihteluille kun niille en mitään voi. Mutta miksi olin niin onnellinen ja elämänmyönteinen viime viikonloppuna kun aurinko paistoi ja oli oikein keväinen ilma. Tänään on harmaata ja paskaa sataa taivaalta. Mua väsyttää, mieli on apea, mitään en pysty tekemään, oksettaa... Vihaan takatalvea.
Kommentit (30)
Ilma Ei OLE sama kuin keli!!! Ne ovat eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ilma Ei OLE sama kuin keli!!! Ne ovat eri asioita.
Ookko meteoroloogi?
Sään synonyymejä on mm. Ilma ja keli
Tämä on ihan normaalia kevättä tällä ilmastovyöhykkeellä. Valittamisesta ei ole mitään hyötyä. Vai tekeekö säästä ruikuttaminen sinulle jotenkin paremman olon?
Minä muuten olen aikoinani ajanut töihin polkupyörällä kesäkuussa muutaman sentin lumessa täällä pääkaupunkiseudulla. Ei itkettänyt. Vaatetta ylle ja menoksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan normaalia kevättä tällä ilmastovyöhykkeellä. Valittamisesta ei ole mitään hyötyä. Vai tekeekö säästä ruikuttaminen sinulle jotenkin paremman olon?
Minä muuten olen aikoinani ajanut töihin polkupyörällä kesäkuussa muutaman sentin lumessa täällä pääkaupunkiseudulla. Ei itkettänyt. Vaatetta ylle ja menoksi. :)
Tuntui paremmalta jakaa tää asia. Olo on nyt hippusen myönteisempi koska minulla on vertaistukea. Ollaan ihmiset näköjään niin erilaisia. Terveisin ap
On ajopeli, rekikeli jne, keli on synonyymi sille, mikä on tien pinnalla. Sää on ihan eri juttu, liittyvät kyllä toisiinsa, että jos tulee räntää 20 cm, niin on jo kohtalaisen huono ajoKELI.
Vierailija kirjoitti:
On ajopeli, rekikeli jne, keli on synonyymi sille, mikä on tien pinnalla. Sää on ihan eri juttu, liittyvät kyllä toisiinsa, että jos tulee räntää 20 cm, niin on jo kohtalaisen huono ajoKELI.
No huono keli on kun on räntää maassa.
Minusta keliit voisi mennä niin että jokapäivä voisi olla erilainen.
I feel you ap. Jouduin olosuhteiden pakosta kävelemään parin tunnin matkan tuolla pihalla ja puolessa välissä matkaa valehtelematta ja liioittelematta huusin itsekseni, että v*ttu mikä p*ska keli!!! S*atana!!! Silmät oli täynnä räntää, otsa jäässä, eteen ei voinut katsoa, jalat märkinä...vihaan tämmöisiä kelejä.
Mä oon aivan kypsä koko Pohjolaan. Autolla ajaminen on maailman v*#€@maisinta puuhaa just näillä keleillä. Aamupäivällä piti jättää auto yli kilometrin päähän siitä minne olin menossa ja kävellä nilkkoja myöten sohjossa perille.
Mulle riitti. Nyt alan ottaa selvää, mihin maahan täältä muuttaisi ja miten sen käytännössä hoidan.