Elisa Viihteen uusi kotimainen rikosdraama Kaikki synnit
Ei ihan paskimmasta päästä mitä kotimaisiin sarjoihin tulee. Ainakin on hyvät näyttelijät tällä kertaa.
Kommentit (36)
Omasta mielestäni todella hyvä sarja. Käsittelee tärkeitä ajankohtaisia aiheita. Komppaan edellistä - Johannes on aivan törkeän hyvä näyttelijä ja kyllähän häntä myös katsoo enemmän kuin mielellään ;)
Harmi kun ei ole Elisa Viihdettä. Toi okis mielenkiintoinen sarja ktsoa, varsinkin kun on täällä Oulussa kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ei ole Elisa Viihdettä. Toi okis mielenkiintoinen sarja ktsoa, varsinkin kun on täällä Oulussa kuvattu.
Jos sulla on netti niin katso pois! Elisa Viihde Aitioon saa ilmaisen kokeilukuukauden.
Onkohan tästä tulossa jatko-osaa? Kovasti ilahtuisin jos tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Johannes Holopainen on hyvä näyttelijä. Paras nuori näyttelijä pitkiin aikoihin.
Aivan loistava. Kannattelee sarjaa, kun taas työparin suoritus on välillä kiusallinen
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tästä tulossa jatko-osaa? Kovasti ilahtuisin jos tulisi.
Toista kautta käsikirjoitetaan parhaillaan. Kuvaukset ilmeisesti ensi talvena.
Oli kyllä koukuttava, piti ahmia lähes yhteen putkeen.
Mun mielestä tää oli jotenkin tylsä... aihe esitetty vähän kulahtaneessa valossa.
Maria Sidin roolisuoritus... noh, melko keskinkertainen jos sitäkään. Miesnäyttelijä erinomainen
P.s. kaikki kiinnostuneet ja ei elisan aitiosta maksavat - sarjan 1. jakso löytyy juutuubista ilmaiseksi katsottavaksi aikavälillä 28.6.-14.7. Katsoin itse juuri ja suomalaiseksi sarjaksi oikein tasokkaasti tehty sarja-aloitus. Täytynee katsoa sarja maikkarilta, kun se aikoinaan sinne saapuu.
Vierailija kirjoitti:
P.s. kaikki kiinnostuneet ja ei elisan aitiosta maksavat - sarjan 1. jakso löytyy juutuubista ilmaiseksi katsottavaksi aikavälillä 28.6.-14.7. Katsoin itse juuri ja suomalaiseksi sarjaksi oikein tasokkaasti tehty sarja-aloitus. Täytynee katsoa sarja maikkarilta, kun se aikoinaan sinne saapuu.
Jahas, elisa on näköjään jatkanut katseluoikeutta heinäkuun loppuun saakka eli ilmaista katseluiloa on tarjolla vielä 32 päivää!
No kyllä vaikuttaa mielenkiintoiselta tämä. Ehdottomasti listalle.
Tykkäsin kovasti. Otin Elisa Viihde Aition kokeilukuukauden tämän takia - en ole koskaan aiemmin ottanut mitään ilmaista kokeilua mistään striimauspalvelusta. Samaa mieltä, Johannes Holopainen oli erinomainen roolissaan. Kiva, että 2. tuotantokausi on tulossa!
Ajatuksena jo niin absurdi että ei kiinnosta katsoa.
Jäin koukkuun ja katsoin melkein kerralla.
Siis huhhuh tämä Johannes! Järisyttävän hieno roolisuoritus. Mulla on uusi suosikkinäyttelijä.
Ei ole realistista, että Holopaisen näköinen kundi olisi Hannes Suomisen näköisen kundin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole realistista, että Holopaisen näköinen kundi olisi Hannes Suomisen näköisen kundin kanssa.
Miksi ei?
Johannes Holopainen on hyvä näyttelijä. Paras nuori näyttelijä pitkiin aikoihin.