Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies remppaa taloa työn ohessa, itse vauvan kanssa

Vierailija
09.04.2019 |

Miten te jotka olette tämän kokeneet, olette selvinneet järjissänne? Oon NIIN täynnä tätä remonttia, argh!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoni on, että pillit pussiin! Miten kukaan käyttää oman lapsensa ainoan vauvavuoden johonkin nakutteluun?

Vierailija
2/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä elämän suuria valintoja. Talonrakennus projekti ei sovi kaikille.

Kun talonne on valmis, alat nalkuttavaksi akaksi, miehesi mielestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies EI remontoisi kämppää, niin todennäköisesti täällä ulistaisiin nyt siitä kuinka mies ei välitä perheestään kun ei halua kunnostaa yhteistä kotia.

Vierailija
4/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että olisko kannattanut hankkia jo valmiiksi koti, mitä ei tarttis koko ajan naputella. Omasta tyhmyydestä kärsii koko elämä.

Vierailija
5/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rempattiin vauva-aikoina, kolme lasta. Minusta se oli ihan ok, mitä nyt jälkikäteen on säälittänyt mies. Se teki ihan kaiken itse, yksin. Ensin 8 tuntia töissä, sitten uudet työtunnit kotona. En edes tajua, miten se jaksoi. Yhteen aikaan käytti vielä siinä koirankin lenkillä välissä. Mulla on vähän huono omatunto, en sormeani koukistanut, hoidin vain vauvaa ja lapsia...

Vierailija
6/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä remonttia miehesi tekee? Oletko sä halunnut, että se tehdään? Vai puuhasteleko miehesi ”remonttia” ettei tarvitse osallistua vauvan hoitoon.

Mun mies remontoi yläkerran, kun meillä oli kolme alle 4 vuotiasta lasta. Oli molemmille todella rankkaa, mutta molemmat haluttiin lisätilaa ja lapsille omat huoneet. Jälkikäteen oli mahtava fiilis, mutta kyllä se veronsa otti.

Vierailija
7/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rempattiin vauva-aikoina, kolme lasta. Minusta se oli ihan ok, mitä nyt jälkikäteen on säälittänyt mies. Se teki ihan kaiken itse, yksin. Ensin 8 tuntia töissä, sitten uudet työtunnit kotona. En edes tajua, miten se jaksoi. Yhteen aikaan käytti vielä siinä koirankin lenkillä välissä. Mulla on vähän huono omatunto, en sormeani koukistanut, hoidin vain vauvaa ja lapsia...

Vauvan- ja lastenhoito ei todellakaan ole vain

Vierailija
8/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä remonttia miehesi tekee? Oletko sä halunnut, että se tehdään? Vai puuhasteleko miehesi ”remonttia” ettei tarvitse osallistua vauvan hoitoon.

Mun mies remontoi yläkerran, kun meillä oli kolme alle 4 vuotiasta lasta. Oli molemmille todella rankkaa, mutta molemmat haluttiin lisätilaa ja lapsille omat huoneet. Jälkikäteen oli mahtava fiilis, mutta kyllä se veronsa otti.

Meillä on myös kolme pientä lasta, ja ihan oikeasti ihmettelen, miksi kukaan alkaa remontoimaan tuon ikäisten kanssa. Ne omat huoneet tulevat ajankohtaiseksi vasta kouluiässä. Sen sijaan mieheltä jäi monta kehitysaskelta näkemättä kun teki remonttia (ja oletettavasti kävi töissäkin).

Vierailija
9/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 älä nyt edes viitsi

Vierailija
10/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti se on ”vain” niiden mielestä, jotka haluavat vielä remontinkin samaan elämänvaiheeseen.

Vierailija
11/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on maailman kiittämättömin olento. Toivottavasti ap:n mies tajuaa häipyä tuollaisesta suhteesta.

Vierailija
12/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Wanha wirsi. Kivikauden vauvapalsta mies on aina metsästämässä mammutteja tai rakentaa taljoista ja luista majoja, minä lapsen kanssa. 

Vierailija
13/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 älä nyt edes viitsi

Arvelinkin, että kirjoittaja oli ikiyksinäinen palstamies, joka ei käsitä yhtään mitään lastenhoidosta. 

Vierailija
14/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies otti työpäivän jälkeen vauvavuoron ja mä öljysin lattioita ja maalailin seiniä, silloin kun oli hommia joita minä pystyin tekemään ihan yhtä hyvin.

Meillä remppa-aikataulun soti vauva, jota ei pitänyt tulla ja sitten se vielä tuli pari kk etuajasss, oli siinänsumplimista kiireellisyysjärjestysten kanssa. Pakko tehdä -hommien jälkeen odoteltiin että lapsi oppii kävelemään ennenkuin purettiin rossipohja.

Vierailija
15/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tämän kaksi vuotta sitten. Molemmat töissä, lapsi tarhassa, mies remppasi töiden ohessa. Mun tehtävä oli kaiken ryötteen ja pölyn siivoaminen. Teimme keittiörempan, joka viivästyi meistä riippumattomista syistä ja elimme pari viikkoa pelkän mikroaaltouunin varassa. Samaan aikaan uusimme koko kämpän lattiat, joten nukuimme todella huonosti milloin missäkin nurkassa, aina paikkaa vaihtaen riippuen siitä mikä huone on remontissa. Se oli helvettiä. 

Ajattele vain, että kohta se on ohi. Koita viettää paljon aikaa ulkona. 

Vierailija
16/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös kolme pientä lasta, ja ihan oikeasti ihmettelen, miksi kukaan alkaa remontoimaan tuon ikäisten kanssa. Ne omat huoneet tulevat ajankohtaiseksi vasta kouluiässä. Sen sijaan mieheltä jäi monta kehitysaskelta näkemättä kun teki remonttia (ja oletettavasti kävi töissäkin).

Kävi töissä kyllä, mutta silti tekisin saman uudestaan. Oli aivan mahtavaa, kun saatiin paljon uutta tilaa.

Itse olen kyllä sitä mieltä, et lasten- ja kodinhoito on ”vain”, koska jos mies tekee päivät fyysistä työtä ja sen jälkeen jatkaa fyysistä työtä remontilla, niin onhan se kotona olevan homma aika paljon helpompaa.

Vierailija
17/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää. Tee sinä välillä remottia ja isä hoitaa vauvaa. SIllä, jos isä käy töissä ja tekee remonttia milloin hänellä on aikaa lapsensa kanssa?

Vierailija
18/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin ensin yhdessä koti valmiiksi ja nyt hoidaan yhdessä vauvaa. 

Vierailija
19/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä ajoittaa niitä samaan aikaan.

Vierailija
20/33 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi töissä kyllä, mutta silti tekisin saman uudestaan. Oli aivan mahtavaa, kun saatiin paljon uutta tilaa.

Itse olen kyllä sitä mieltä, et lasten- ja kodinhoito on ”vain”, koska jos mies tekee päivät fyysistä työtä ja sen jälkeen jatkaa fyysistä työtä remontilla, niin onhan se kotona olevan homma aika paljon helpompaa.

No totta kai sinä tekisit saman uudestaan. Sinä et ollut se, joka oli töissä ja remontoimassa silloin kun lapset ottivat ensi askeleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä