Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runsasluomisuus

Vierailija
08.04.2019 |

Minulla on kauheasti luomia ja en kehtaa sen vuoksi kesälläkään liikkua perinteisillä kesävaatteilla. Ajattelin käydä poistattamassa isoimpia, mutta onko siinä riski että ne kasvavat takaisin? Onko täällä ketään runsasluomista tai onko kellään kokemusta siitä onko poistettu luomi kasvanut takaisin? Asia on häirinnyt pitkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella runsasluominen, on satoja tummanruskeita luomia, joista osa varsinkin selässä ja käsivarsissa isoja ja karvaisia. En ole kyllä noista välittänyt mitään enkä menisi poistattamaan. Ei ole ketään miestäkään koskaan haitannut.

Vierailija
2/3 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kärsii itsetunto tästä, siksi mielelläni poistaisin isoimpia. Mutta kiva etten ole ainoa!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poistaa. Mulla on erityisesti ns rasvaluomia. Niitä poistetaan ihan raapimallakin eli ei välttämättä tule tikkejä. Olennaista on, että luomi lähtee kokonaan, silloin se ei tule uudelleen. Ensimmäinen luomi poistettiin vyötäröltä ilmaiseksi ja mukava lääkäri sanoi, että turha laittaa loppua puudutusainetta hukkaan ja otti samantien enemmänkin luomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi