Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lyhyen ajan sisällä kuullut kolmen eri miehen suusta olevani kaunein tyttö, jonka ovat ikinä nähneet

Vierailija
08.04.2019 |

Nämä miehet eivät tunne toisiaan ja kaikki haluaisivat kanssani parisuhteen.
Itseäni tämä hämmentää, koska itse näen peilistä läskin ja laittautumattoman naisen. Varsinkin tämä yksi mies jaksaa jatkuvasti kehua mun ulkonäköä. Eilenkin soitti mulle videopuhelun ja heräsin siihen, enkä todellakaan ole hehkeimmilläni juuri heränneenä, mutta silti kehui mun ulkonäön maasta taivaisiin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pakko laittaa omakuva, jos haluat relevantin vastauksen.

Vierailija
22/28 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät pullukoista naisista kun eivät hoikkia naisia saa.

-anteeks nyt vaan, mut oon pullukka ja paremman näkönen ku moni hoikka. :D siks koska mä oon kaunis. :D joka taas ei liity hoikkuutee millää lailla. usko jo, idiootti! esim mä oon paljon vaikeempi saada, kun joku hoikka joka ei oo syntyny nättinä kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa saada kehuja ulkonäöstä! Mutta eikö sua mietitytä mitä ne susta aattelee ihmisenä?

Vierailija
24/28 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalaisilla jo Suomen kansalaisuus?

Tykkäävät pullukoista naisista kun eivät hoikkia naisia saa.

Eivät, vaan he ♥ Kela ja he myös ♥ veronmaksajien rahoja ja tarvitsevat naisen paperiasioiden hoitumista varten.

Vierailija
25/28 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavahan se on, että kehutaan. Olet varmasti kaunis.

Vierailija
26/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinlin on mahdollista, että mies pitää kauniina naista, joka pitää itseään rumana.

Vierailija
27/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein tyttö? Oletko siis joku 16 vuotias? No nyt kannattaa lähteä elämään sen varassa, että olet kaunein kaikista. Pojut haluavat vain housuihisi ja eivät välitä sen jälkeen enää sinusta.

Yritä sinä käydä yläkoulu kunnialla läpi nyt ja jatka opiskelua ilman kaiken maailman hörhöjen kuuntelemista. Et voi laskea elämääsi näiden sinua kehuneiden varaan, olet lapsi vielä.

Kannattaisi kertoa vanhemmillesi, että sinua ahdistelee muutama tyyppi.

Vierailija
28/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko suomalaisia?

Kaksi suomalaista ja yksi ranskalainen.

Ranskalainen? Onkohan jostain Afrikasta päin Ranskaan "paennut"?

Mulla on kyllä ranskalaisesta ihan samanlaiset kokemukset. Latelee kohteliaisuuksia vaikka näytän kuinka hirveältä aamulla. Sun hiukset ovat ihanan seksikkäät noin pörröisenä. 

Ja muutenkin sanoo aina ihania pieniä kohteliaisuuksia, halaa ja koskettelee paljon. 

Katsotaan nyt kauan tätä kestää, otan kaikki kohteliaisuudet vastaan ja nautin hänen mukavasta seurasta.