Mikä tekee kauniin ihmisen?
Itselläni on kehovääristymä. Ajattelen että olen ruma ja muut kauniita
Kommentit (19)
On jännä nähdä sukuja, joissa kaikilla on ulkonäköä.
Mistä joku tietää että on kauniin ihmisen geenit? Vai onko sillä edes väliä?
Ap
Tuli tunne että haluan kuolla, kukaan ei oikeasti välitä musta. Kaikki vihaa ja inhoaa. Oon ruma!!!
Ap
Positiivinen ja ystävällinen luonne, siisteys, puhtaus, hyvä itsetunto, hyvä käytös.
Millaista kauneutta tarkoitat?
Fyysinen kauneus: Symmetrisyys, mittasuhteet, terveys, itsevarmuus.
Muu kauneus: Luonne, hyväntahtoisuus, viisaus jne.
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen ja ystävällinen luonne, siisteys, puhtaus, hyvä itsetunto, hyvä käytös.
Mulla ei ole mitään noista. Kukaan ei pidä musta tai halua nähdä mua. En tiedä mitä teen!!! Menetän järkeni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen kauneus: Symmetrisyys , mittasuhteet, terveys, itsevarmuus.
Muu kauneus: Luonne, hyväntahtoisuus, viisaus jne.
Tarkoitan kaiken kattavaa kauneutta että minut tai joku muu hyväksyttäisiin ihmisenä muiden joukkoon. Nyt on tunne että minua syrjitään
Ap
Todellinen kauneus on sisäinen ominaisuus. Se ilmenee esim. lempeytenä, nöyryytenä, oikeudenmukaisuutena ja armollisuutena.
Kannattaa ap. hakea apua, jos koet että olet menettämässä järkesi. Elämme todella ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Ei pidä liian suurta painoarvoa antaa pinnallisille keskusteluille jne.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään noista. Kukaan ei pidä musta tai halua nähdä mua. En tiedä mitä teen!!! Menetän järkeni
Ap
Nuo voi kaikki saavuttaa jos vain haluaa.
Onko rehellinen ihminen kaunis?
Ap
Mua ei voi kukaan enää parantaa. Oon jo menetetty tapaus
Ap
Sopivat, symmetriset kasvonpiirteet, ihana hymy, suora ja vahva nenä. Ylväs profiili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muu kauneus: Luonne, hyväntahtoisuus, viisaus jne.Tarkoitan kaiken kattavaa kauneutta että minut tai joku muu hyväksyttäisiin ihmisenä muiden joukkoon. Nyt on tunne että minua syrjitään
Ap
Millä tapaa sua syrjitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muu kauneus: Luonne, hyväntahtoisuus, viisaus jne.Tarkoitan kaiken kattavaa kauneutta että minut tai joku muu hyväksyttäisiin ihmisenä muiden joukkoon. Nyt on tunne että minua syrjitään
Ap
Miksi sinun pitäisi olla jotain eritystä tai ylivertaista tullaksesi hyväksytyksi. Ei kenenkään tarvitse olla mitään sellaista, jokainen on hyvä sellaisena kuin on.
Ihminen voi muuttaa luonnettaan: sivistää itseään ja tulla elegantimmaksi. Ulkonäkö on ja pysyy, se on pintaa, miten sitä voi muuttaa.
Suurin osa ihmisistä ei mitenkään erityisemmin loista, ei ulkoisesti eikä henkisesti. Eli ovat mitä tavallisimpia ihmisiä.
Eleganttius ei liity kauneuteen mitenkää😁
Geenit