Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perusterveydenhuolto ja verikokeet/lk-käynnit. Itsekkö niitä pitää ymmärtää vaatia??

Vierailija
08.04.2019 |

Herranjestas!
Luin omakannasta v. 2014 gastroenterologin kirjoituksen; "potilaan jatkoseuranta tapahtuu nyt perusterveydenhuollossa, jossa suositetellaan verikokeita puolen vuoden välein sekä lääkärikäyntejä vuoden välein".

Luulin tuon Gastron jälkeen, että sieltä perusterveydenhuollosta tulee kutsu kun aika on, eipä ole kuulunut... Missä moka?Itsekkö se pitää sinne pyrkiä ja vaatia noita?

Nyt on mennyt 4,5v ilman yhtäkään verikoetta tai lääkärikäyntiä. Olen itse lääkinnyt itseäni summanmutikassa, sairautena siis koliitti ja akuutteja on ollut 5 krt tuona aikana.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä puolella on oma lehmä ojassa, kun kutsuja lähetellään.

Mutta julkisella puolella vastuu on itselläni. Juuri sain ohjeet, että kirjaamme hoitosuunnitelmaksi kantaan seurantakäunnin puolen vuoden välein ja kehotuksen tilailla aikaa hyvissä ajoin loppukesästä. Jos viime tingassa tilaan ajan niin voi venyä väli turhan pitkäksi. Ei kuulemma kannata lähetellä aikoja, kun ehdotus ei lähes sata varmasti sovi. Säästetään kuulemma enemmän kuin yhden ihmisen työpanos kun ihmiset tilaavat ajan itse heille sopivaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi