Mikä mulla on? Mieliala on apea, voisin vain maata
tekemättä mitään. En jaksa tarttua mihinkään eikä mikään enää tuota hyvää mieltä. Väsynyt en varsinaisesti ole, uupunut vain. Nukun yöt suht ok, vähän valvon joinakin öinä.
Kommentit (12)
Tästä pitäisi diagnoosi nyt tehdä? :o
Mulla on sama. Johtuu tuosta synkästä ilmasta. Heti kun aurinko paistaa, olen taas iloinen ja täynnä energiaa
Sama juttu...johtuukohan jonkun vitamiinin puutteesta. Viikonloppuna en välttämättä nouse sängystä ollenkaan. Jotain syön mutta senkin useimmiten sängyssä.
Mulla on sama. Johtuu tuosta synkästä ilmasta. Heti kun aurinko paistaa, olen taas iloinen ja täynnä energiaa
Olet minä.
Vaan onneksesi et ole.
...
En tiedä, mikset pysty tekemään mitään tai nousemaan sängystä.
Elämäntilanteesi lienee surullinen...
Tsemppiä -sanontaan vihaan, vaikka ihmiset tarkoittavat sitä ihan hyvällä...
♥
Täällä on näköjään joku supernega alapeukuttaja
Kevätmasennus, liittyy valon lisääntymisen aiheuttamiin muutoksiin aivojen toiminnassa.
Lievä masennus tai burn out?
Onko ajatukset tavallisia vai melankolisia? Onko väsymys kehossa vai mielessä, vaiko kumpaakin?
Sama täällä. Olen reilu viikon maannut yöt ja suurimman osan päivistä sängyssä. En jaksa yhtään mitään. Nukun vaan tolkuttomasti. Epäilen että masennus/burnout ja olen menossa ensi viikolla lääkäriin. Ihan kamalaa tämä väsymys.
Mietin että suojaa varmaan mua pahemmalta sairastumiselta mutta kuinka kauan tämä on hyväksi. 2 viikkoa, puoli vuotta?
No entä jos on vaan liikaa kuormitusta? Onko ihme jos väsyttää sitten.
Up