Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruusunen ei ollut tyytyväinen

, mutta löysi prinssinsä :-)
08.04.2019 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/bc6f8bd2-4594-4b89-…

Iltalehden jutun Ruususen kertomus (alla) ihmetytti minua.

Ruusunen ja miehensä maksoivat omat menonsa lukuunottamatta asumista, jonka kustansi mies. Silti Ruusunen oli tyytymätön. Miksi?

”Lounasseteleillä maksoi ties mitä”
”Ex-avopuolisoni tienasi hyvin ja sai kasvattaa egoaan työpaikalla esimiesasemassa. Pikkuhiljaa hänen määräilynsä ja narsistisuutensa hiipi parisuhteeseemme huomaamattani. Olin opiskelija ja minulla oli vähän rahaa, mutta mieheni osti itselleen uuden auton, merkkivaatteita ja vanhemmiltaan pilkkahinnalla omakotitalon omiin nimiinsä, mutta kuulemma meille kodiksi. Mitään molempien nimiin tulevaa hankintaa hän ei suostunut tekemään.
Kun matkustimme ulkomaille, hän käytti omia lentobonuksiaan, mutta minun piti maksaa oma matkani itse täydellä hinnalla. Hän myös puuttui ruokavalioomme muun muassa kieltäytymällä ostamasta herkkuja, koska ne lihottivat minua. Limua kerran kuukaudessa, hän määräsi.
Hän sai itse työpaikalta lounasseteleitä, joilla osti itselleen ties mitä. Ruokaostokset maksoimme suurin piirtein puoliksi. Koskaan ei ollut varaa ostaa itselleni mitään ylimääräistä.
Viiden vuoden jälkeen tuli riitaisa ero. Jouduin muuttamaan väliaikaisesti äitini luokse kolmekymppisenä. Noloa.
Nykyisessä avioliitossani mies ei nipota mistään ja hankimme yhdessä koko perheelle tasapuolisesti kaiken. Sain olla kotiäitinä lähes 10 vuotta miehen tulojen varassa, eikä valitusta tullut. Ihanaa.”
Ruusunen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Ruusunen koki tuoneensa suhteeseen ihanuutensa ja miehensä tuoneen varallisuutensa.

Mies taas koki myös tuoneensa suhteeseen ihanuutensa.

Kyseessä siis puhdas väärinkäsitys. Harmi, etteivät aiemmin huomanneet erilaisia lähtöoletuksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla