Lähihoitaja, mitä puoluetta äänestät?
Kommentit (34)
KD:ta tekisi kanssa mieli äänestää. Äänestin viimeksikin, mutta sitten petyin kun eivät saaneetkaan juurikaan kannatusta. Ehkä silti kannattaa kuunnella sydäntään.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähihoitaja ja palkka 14e/h. Olen tyytyväinen.
Osaat kirjoittaa, mutta et lukea?
Kukaan ei kysynyt sun palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin mullakin, mutta ilman lisiä se ei ole mitään. Mutta miten tämä vastauksesi liittyy tähän kysymykseen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mullakin, mutta ilman lisiä se ei ole mitään. Mutta miten tämä vastauksesi liittyy tähän kysymykseen? :D
Mulla se on ilman lisiä 14e/h.
Persuja. Ihan vain siksi että ovat kriittisiä haittamaahanmuuttoa kohtaan eivätkä nuole tänne virtaavien sotarikollisten per seitä.
Äänestäisin työväenpuoluetta jos sellainen olisi.
Kokoomusta, koska olen tyhmä ja luulen olevani samaa porukkaa ylihoitajien ja lääkäreiden kanssa. Huijaan näin itseäni, tuntuu hetken aikaa paremmalta.
PerusS. Haluan pystyä jatkossakin käymään ilta/yövuoroissa julkisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se on ilman lisiä 14e/h.
No siis sitähän juuri takoitin että sama täällä, mutta kun tässä nyt kysyttiin että ketä aiot äänestää???
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta, koska olen tyhmä ja luulen olevani samaa porukkaa ylihoitajien ja lääkäreiden kanssa. Huijaan näin itseäni, tuntuu hetken aikaa paremmalta.
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, koska - kuten sanoit - olet tyhmä, mutta valtion politiikkaan ei yksittäisen äänestäjän koulutus- tai tulotaso vaikuta millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Demareita varmaankin, koska ainut järkevä vaihtoehto. Eivät ole liian radikaaleja mihinkään suuntaan ja arvot liittyvät välittämiseen ja huolehtimiseen heikommista käsittääkseni? Olenko oikeassa vai väärässä?
Olet yksinkertainen
Vierailija kirjoitti:
Mihin viittaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin viittaat?
Keppostelijoihin ja Gutaleisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demareita varmaankin, koska ainut järkevä vaihtoehto. Eivät ole liian radikaaleja mihinkään suuntaan ja arvot liittyvät välittämiseen ja huolehtimiseen heikommista käsittääkseni? Olenko oikeassa vai väärässä?
Olet yksinkertainen
Itse asiassa en ole ja voitkin perustella minulle jotain muuta vaihtoehtoa. Olen avoin:)
En ainakaan kokoomusta tai keskustaa. Todennäköisesti jotain näistä Sdp, Ps tai vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Persuja. Ihan vain siksi että ovat kriittisiä haittamaahanmuuttoa kohtaan eivätkä nuole tänne virtaavien sotarikollisten per seitä.
Äänestäisin työväenpuoluetta jos sellainen olisi.
Hölömö.