Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeastikoulutettu nainen ja duunarimies

Vierailija
08.04.2019 |

Haluaisin tietää, millaisia olette te parit ulkonäöllisesti, joissa nainen on korkeastikoulutettu ja mies duunari (vaikka jokin hyväpalkkainen duunari mallia veturikuski, paperitehdasduunari jne). Erityisesti lisääntymisikäiset, mummot ja papat voi jatkaa selailua. Haluan tietää, montako sellaista paria on, missä nainen on kaunis, hoikka ja korkeastikoulutettu ja mies duunari. Tosin harvemmin nuorempien joukossa on rumaa ja lihavaa korkeastikoulutettua, koska naisilla työnsaanti osittain perustuu siihen, että kauneudella saadaan rekrytoinnista päättävän pää sekaisin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran up.

Vierailija
2/11 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa korkeastikoulutettu ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helevetin sekava teksti.

Vierailija
4/11 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin harvemmin nuorempien joukossa on rumaa ja lihavaa korkeastikoulutettua, koska naisilla työnsaanti osittain perustuu siihen, että kauneudella saadaan rekrytoinnista päättävän pää sekaisin....Milloin korkeakouluun on rekrytointi?

Minä olen hyvässä työpaikassa, maisteri, hyvännäköiseksi monesti kehuttu, hoikka ja itsestäni huolta pitävä 30v nainen. Minulla on myös pari vuotta nuorempi duunari, jolla on hyvä huumorintaju, hyvä sydän ja mies saa sukat pyörimään jaloissa aivan eri tavalla kuin kukaan aiemmin.

Vierailija
5/11 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito rakkaus ei katso ikää, ei koulutusta jne. <3

Vierailija
6/11 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään tällaista paria

Vierailija
7/11 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo niin kovasti kiinnostaa?

Vierailija
8/11 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin harvemmin nuorempien joukossa on rumaa ja lihavaa korkeastikoulutettua, koska naisilla työnsaanti osittain perustuu siihen, että kauneudella saadaan rekrytoinnista päättävän pää sekaisin....Milloin korkeakouluun on rekrytointi?

Minä olen hyvässä työpaikassa, maisteri, hyvännäköiseksi monesti kehuttu, hoikka ja itsestäni huolta pitävä 30v nainen. Minulla on myös pari vuotta nuorempi duunari, jolla on hyvä huumorintaju, hyvä sydän ja mies saa sukat pyörimään jaloissa aivan eri tavalla kuin kukaan aiemmin.

Miten tapasit hänet? Varmasti myös duunareitten joukossa on sivistyneitä ja hyvän yleissivistyksen omaavia miehiä. 

Vierailija
9/11 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ilmeisesti ainakaan itse oel korkeakoulutettu nainen.

Vierailija
10/11 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maisteri, hyvännäköiseksi kehuttu, hyvässä työpaikassa.

Mies on perusduunari, eikä edes mikään hyväpalkkainen duunari.

Oliko muuta?

Vierailija
11/11 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee mummon ikäraja? Minulla on 10 vuotta itseäni nuorempi kuuma mies. Olen itsekin nätti. Ikää minulla 43 ja miehellä 33.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi