Melkoisen juntin näköisiä rosvoja itä-suomessa. :D
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2275a5a6-535e-4af0-b281-52f9665db64f
Toi keltahousuinen näyttää kun olisi juuri puimasta tullut.
Kommentit (129)
Pikke ei ole kyllä ruusu itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta oletteko katsoneet peiliin arvotelejat. Nehän on Suomalaisen näköisiä. Ei me mitään veistoksellisia olla kansakuntana.
Me suomalaiset olemme veistoksellisia, sinä ehkä et. Nuo näyttävät kyllä ihan Itä-Suomen rutsavyöhykkeen tuotoksilta.
Jaa kun geenitiedo on juuri osoittanut että Itä-Suomi on VÄHITEN rutsainen syystä että rajaa puolustamaan on tullut Baltiasta Ruotsista ja Saksasta porukkaa, ja he ovat enemmän länsigeeneillä 1/5 kun taas jo Savolaiset ovat Itägeeneillä rutsaisempaa sorttia 3/4 .
Niin rutsaus on oman vyösi alla.
Olen Itä-Suomesta ja sukuani on mm Briteissä kartanoissa. Se siitä rutsasta.
Tuon näköistä porukkaa on esimerkiksi Helsingin lähiöt täynnä.
Voi miten ilahduinkaan tästä viestiketjusta. Itä-Suomen kolme iloista rosvoa 😂😂😂. Voi apua!
Vierailija kirjoitti:
Joku Taavitsainen Savosta on lähtenyt Downton Abbeyyn piikomaan ja antanut ensimmäiselle pölyjenpyyhkijälle.
Jos nuo puettaisiin Armanin lukuun ja hiukset siistittäisiin, olisivat komeita poikia. Poliisin pitäisi julkaista muittenkin läänien rosvojen kuvia, niin nähtäisiin mistä tulevat komeimmat ja tyylikkäimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Taavitsainen Savosta on lähtenyt Downton Abbeyyn piikomaan ja antanut ensimmäiselle pölyjenpyyhkijälle.
Ei ole ihan ison talon tyttäriä ja kauneutensa ja viehättävyytensä ja asiallisuutensa takia huomattiin kuin Joutsenet Sammakkolammesssa. Eikä läheltäkään Savoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan ison talon tyttäriä ja kauneutensa ja viehättävyytensä ja asiallisuutensa takia huomattiin kuin Joutsenet Sammakkolammesssa. Eikä läheltäkään Savoa.
Ja ihan herrat tulivat Suomeen virkansa puolesta ja tutustuivat niin.
Jokos rosvoillakin on ulkonäkörankingit :)? Eikös tuo Virpi ole kaunis juu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ison talon tyttäriä. No, savupirtistä Pohjois-Karjalasta?
Vierailija kirjoitti:
Oikein aatelinenko olet? Meidän kylälläkin on Britti aristokraattinen henkilö, jolla on myös keisarillista sukua ja monenlaista kartanotaustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein aatelinenko olet? Meidän kylälläkin on Britti aristokraattinen henkilö, jolla on myös keisarillista sukua ja monenlaista kartanotaustaa.
Taidan tietää hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ison talon tyttäriä. No, savupirtistä Pohjois-Karjalasta?
Kyllä vaan ison talon. Ei lähelläkään savupirttiä.
Jännä juttu, että viikon sisään julkaistaan jo toinen näin selkeä kuva epäillyistä rikollisista. Suurimmassa osassa kuvia ei julkaista, vaikka rikokset ovat vielä vakavampia. Syynkin tiedätte, miksei näissä tapauksissa julkaista. Kaksoisstandardit jylläävät taas kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että viikon sisään julkaistaan jo toinen näin selkeä kuva epäillyistä rikollisista. Suurimmassa osassa kuvia ei julkaista, vaikka rikokset ovat vielä vakavampia. Syynkin tiedätte, miksei näissä tapauksissa julkaista. Kaksoisstandardit jylläävät taas kovaa.
Huutista pshomon kaksoisstandardeille.
Vierailija kirjoitti:
Persujen vastainen valemedian masinoima ajojahti!
Katsokaapa minkänäköisiä heeboja 44 minutes rystäjät oli.
Hjallis Harkimo, Jethro ja tukku muita samaan kuvaan niin...onko sen pinnallisesti auvompaa?