Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa se olla totta

Mutu-tuntumalla
08.04.2019 |

Että naisille on olemassa aviomies-tyyppi ja seksihurjastelu-tyyppi. Nuorena miehenä oli melko paljon yhden yön juttuja ja melkein kaikissa niissä nainen antoi myös peppuun. Suihin otto saattoi mennä loppuun asti, eli nielemiseen. Hyvin useat eivät olleet koskaan antaneet avio/avomiehelle peppua taikka ihan nielemiseen asti suuseksiä. No tosin en tässä avioliitossa ole saanut peppua enkä loppuun asti suuseksiä, tiedän kyllä että vaimoa on höylätty myös anukseen ja on myöntänyt tykänneensä, mutta en vaan minä...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valitsit vaimoksi niistä kaikista naisista juuri sen joka ei sulle anna peppua.

2/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla noinkin mutta ei toi kaikkiin päde.

Oot pyytänyt peppua mut et oo saanut?

Ehkä se ei naiselle oo sit se ihan ykkösjuttu eikä kaipaa sitä itse.

Mun mies ei oo koskaan pyytänyt peppuseksiä eikä kyllä sen paremmin suihinottoa. Jos oon ottanut suihin niin itse on ennen laukeamista lopettanut ja tullut mielummin sisään. Mä olisin voinut jatkaa loppuun ja muutenkin ottasin suihin paljon enemmänkin mut ei mies ikinä pyydä. Tehään sit jotain muuta.

Mies ei oo ikinä pannut peppuun sen tiiän. Mä suostuisin jos haluis kokeilla vaik ei mullekaan mitään erityisiä kicksejä siitä tule.

Toi juttu seksityypeistä ja aviotyypeistä voi pitää paikkaansa siltä osin et on määrätietoisempia tyyppejä ja sit tuttuja ja turvallisia tyyppejä. Aviomiehet pysyttelee hienotunteisempina vaimojaan kohtaan ettei mitään konflikteja tulis ja eivät uskalla määrätietoisesti toimia seksin suhteen. Vaikka siis haluaisivat enemmän.

Meillä mies on ”varauksellisempi” ja luulen sen just johtuvan siitä ettei tekis ”mitään väärää” ettei vaimo hermostu ;) Vaikka seksi on meillä ihan hyvää niin antaishan se tietysti lisäsäväyksen jos sais olla ns. ”vietävänä” ja mies sanois määrätietoisesti vaikka et ”ota suihin” ja toimis silleen ”eläimellisesti”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Mun mies ei oo koskaan pyytänyt peppuseksiä eikä kyllä sen paremmin suihinottoa. Jos oon ottanut suihin niin itse on ennen laukeamista lopettanut ja tullut mielummin sisään. Mä olisin voinut jatkaa loppuun ja muutenkin ottasin suihin paljon enemmänkin mut ei mies ikinä pyydä. Tehään sit jotain muuta.

Mies ei oo ikinä pannut peppuun sen tiiän. Mä suostuisin jos haluis kokeilla vaik ei mullekaan mitään erityisiä kicksejä siitä tule.

Toi juttu seksityypeistä ja aviotyypeistä voi pitää paikkaansa siltä osin et on määrätietoisempia tyyppejä ja sit tuttuja ja turvallisia tyyppejä. Aviomiehet pysyttelee hienotunteisempina vaimojaan kohtaan ettei mitään konflikteja tulis ja eivät uskalla määrätietoisesti toimia seksin suhteen. Vaikka siis haluaisivat enemmän.

Meillä mies on ”varauksellisempi” ja luulen sen just johtuvan siitä ettei tekis ”mitään väärää” ettei vaimo hermostu ;) Vaikka seksi on meillä ihan hyvää niin antaishan se tietysti lisäsäväyksen jos sais olla ns. ”vietävänä” ja mies sanois määrätietoisesti vaikka et ”ota suihin” ja toimis silleen ”eläimellisesti”

No apua mikä vässykkä-lapanen, jos ei uskalla pyytää/ehdottaa seksissä mitään ettei vaimo hermostu :D :D Just tollasia miehiä naiset ei haluu panna.

4/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

No apua mikä vässykkä-lapanen, jos ei uskalla pyytää/ehdottaa seksissä mitään ettei vaimo hermostu :D :D Just tollasia miehiä naiset ei haluu panna.

Joo siis kyllä mun mies uskaltaa ehdottaa mutta yleistin tohon aloittavaan postaukseen että mahdollisesti joillan aviomiehillä on se ”pelko” ettei vaimo hermostu eikä anna sit ollenkaan. Tuohon onko seksityyppejä ja aviotyyppejä niin voi pitää paikkaansa.

Meillä mies on varauksellisempi ja mä suostuisin ehkä enemmänkin kokeilemaan. Leluja on käytössä kanssa molemmille. Mut se tietynlainen ”eläimellisyys” olis vielä kiihottavampaa

Vierailija
5/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Joo siis kyllä mun mies uskaltaa ehdottaa mutta yleistin tohon aloittavaan postaukseen että mahdollisesti joillan aviomiehillä on se ”pelko” ettei vaimo hermostu eikä anna sit ollenkaan. Tuohon onko seksityyppejä ja aviotyyppejä niin voi pitää paikkaansa.

Meillä mies on varauksellisempi ja mä suostuisin ehkä enemmänkin kokeilemaan. Leluja on käytössä kanssa molemmille. Mut se tietynlainen ”eläimellisyys” olis vielä kiihottavampaa

Toi on aika tarkkaköisesti funtsittu. Ehkä se o

tosiaan niin että jotkut eivät pääse tai halu päästä siitä vastuuntuintoisen roolista ees sängyssä... erikoista, kun seksi esmes itselle on just sitä että tää panis sen halukasta ja kuumaa naista. No meitä on moneen junaan.

6/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

tosiaan niin että jotkut eivät pääse tai halu päästä siitä vastuuntuintoisen roolista ees sängyssä... erikoista, kun seksi esmes itselle on just sitä että tää panis sen halukasta ja kuumaa naista. No meitä on moneen junaan.

Just tota mä tarkoitinkin et ”seksihurjastelutyypin” kanssa osataan heittäytyä eikä tarvii ajatella mitään mut aviokumppanin kanssa takaraivossa painaa kaikki päivän jutut. Ei viitsitä/jakseta heittäytyä hurjiks vaik se just piristäis.

Vierailija
7/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Just tota mä tarkoitinkin et ”seksihurjastelutyypin” kanssa osataan heittäytyä eikä tarvii ajatella mitään mut aviokumppanin kanssa takaraivossa painaa kaikki päivän jutut. Ei viitsitä/jakseta heittäytyä hurjiks vaik se just piristäis.

Tai sitten oudoksuttaa se että omassa vaimossa on se toinenkin puoli (taka-?), eikä tilanne ole enää itsellä niin hallussa. Että sekin haluaa vaan panna ja sitä pitää panna. Jos ei siis oo itse niin tai sillä tavalla seksuaalinen.

se sama kun klo 11:55

Vierailija
8/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Kun seurustelet, niin ""seksihurjastelette"" (oikein suu- ja peppuseksiä, hoh hoi), mutta kun menette naimisiin samaisen naisen kanssa, se loppuu, niinkö?

Kai te seksiä olette kokeilleet vaimon kanssa ennen naimisiinmenoa? Eli tiesit, ettei hän halua anaalia, tai ei ainakaan sinun kanssasi?

Minä ""seksihurjastelen"" ja aion tehdä niin aina. Ei se ole sormuksesta tai sen puutteesta kiinni.

Vai meinaatko, että "seksihurjastelija"-naiset eivät mene naimisiin lainkaan?

En oikein ymmärrä ap:n viestiä. Nykyinen naisesi ei joitain asioita halua. Niin?

Vierailija
9/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Voi

Kyllä sitä oppii nopeesti olla ehdottelematta mitään kun joka ehdotuksen jälkeen oot kuukauden minimissään ilman.

10/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Voi

Kyllä sitä oppii nopeesti olla ehdottelematta mitään kun joka ehdotuksen jälkeen oot kuukauden minimissään ilman.

Vahvistaa siis mun tulkintaa oikeeks aviomiesten ”varauksellisuudesta” vaimoilleen ehdotellessa. Mitä sä pyysit? Peppua?

Vierailija
11/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Hm. Kun seurustelet, niin ""seksihurjastelette"" (oikein suu- ja peppuseksiä, hoh hoi), mutta kun menette naimisiin samaisen naisen kanssa, se loppuu, niinkö?

Kai te seksiä olette kokeilleet vaimon kanssa ennen naimisiinmenoa? Eli tiesit, ettei hän halua anaalia, tai ei ainakaan sinun kanssasi?

Minä ""seksihurjastelen"" ja aion tehdä niin aina. Ei se ole sormuksesta tai sen puutteesta kiinni.

Vai meinaatko, että "seksihurjastelija"-naiset eivät mene naimisiin lainkaan?

En oikein ymmärrä ap:n viestiä. Nykyinen naisesi ei joitain asioita halua. Niin?

Eikö se ap kertonut, että nykyinen ei hänen kanssaan halua asioita, joita on tunnustanut joskus aiemmin harrastaneensa ja niistä nauttineensa? Miksi moinen muutos.

Toki ihmisen halut voivat muuttua iän myötä muutenkin, mutta on myös paljon ihmisiä (varsinkin naisia) jotka pitävät tiettyjä asioita "liian tuhmina" tai paheksuttavina. Ei kaikki kehtaa puolisolleen tunnustaa, että niitä haluaisivat tai ainakin olisivat kiinnostuneita kokeilemaan. Sitten jonkun hoidon kanssa voi heittäytyä, kun sitä ei tarvitse myöhemmin nähdä ja hävetä omia "lutkailujaan".

Vierailija
12/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vaimo ei tee tiettyjä asioita.

No tekikö ap:n kanssa ennen avioliittoa? Tuskin lopetti hääpäivänä.

Jospa ne ei tunnu hyvältä ap:n kanssa?

Ja vaimo kertoisi että "kyllä, minua on höylätty anukseen ja pidin siitä". Öh.

Siis selventäkää. Vaimo olisi "antanut" toisentyyppisille miehille muttei anna aviomiestyyppiselle miehelle, ap:lle?

Eihän tuossa ole mitään järkeä.

Vierailija
13/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on kyllä harrastettu peppuseksiä säännöllisesti, viime aikoina myös tuplapanoja pimpsaan ja peppuun sekä tuplapeppua dildon avulla. Puoliso on kerran kokeillut ottaa loppuun saakka suihin, mutta ei pitänyt siitä, joten en ole vongannut enkä painostanut uusintaan.

M41

Vierailija
14/34 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kaikki kehtaa puolisolleen tunnustaa, että niitä haluaisivat tai ainakin olisivat kiinnostuneita kokeilemaan. Sitten jonkun hoidon kanssa voi heittäytyä, kun sitä ei tarvitse myöhemmin nähdä ja hävetä omia "lutkailujaan"."

Ap:n vaimo olisi kuitenkin kertonut ap:lle?

En ymmärrä asennettasi, suuseksi ja anaali on ihan perussettiä. Mitä ihmeen "lutkailua"?

Me tehdään mitä mieleen tulee ja huvittaa, enkä koe "lutkailevani". Välillä on hellää, välillä rajua, välillä ihanan irstasta.

Voisiko olla, että osa naisista ei halua tai uskalla haluistaan puhua, jos heidät noin pienestäkin leimataan "lutkaileviksi"?

Vierailija
15/34 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli miettiä niin täällä lukemaani ja itse kokemaani asiaa. Pystyimme puhumaan vaikka mistä ennen vanhaan ja vaimo myönsi tykänneensä peppuseksistä. Joten kokeilemaan, enpä päässyt kuin terskan mitan kun kielto päälle. Oli liukkaria, pitkä esileikki yms. Pääsin ehken sentin verran hitaasti ja rauhallisesti työntämään kun toukka EI..Sen jälkeen jos olen ehdottanut, niin jyrkkä EI. Eikä minulla ole iso kulli. No nykyään jos edes vihjaisen seksin suuntaan on vastaus välittömästi EI.. Ollut jo kohta viisi vuotta.

Täällä kun olen joskus lukenut naisten kirjoittamia kokemuksia niin melko monesti ovat todenneet että kotona ei anneta anusta, ei oteta loppuun asti suuhun. Itse olen se kokeilu haluinen, estottomampi..

-ap-

16/34 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus oli miettiä niin täällä lukemaani ja itse kokemaani asiaa. Pystyimme puhumaan vaikka mistä ennen vanhaan ja vaimo myönsi tykänneensä peppuseksistä. Joten kokeilemaan, enpä päässyt kuin terskan mitan kun kielto päälle. Oli liukkaria, pitkä esileikki yms. Pääsin ehken sentin verran hitaasti ja rauhallisesti työntämään kun toukka EI..Sen jälkeen jos olen ehdottanut, niin jyrkkä EI. Eikä minulla ole iso kulli. No nykyään jos edes vihjaisen seksin suuntaan on vastaus välittömästi EI.. Ollut jo kohta viisi vuotta.

Täällä kun olen joskus lukenut naisten kirjoittamia kokemuksia niin melko monesti ovat todenneet että kotona ei anneta anusta, ei oteta loppuun asti suuhun. Itse olen se kokeilu haluinen, estottomampi..

-ap-

Eli se ei tuntunut vaimosta hyvälle joten ei. Niin yksinkertaista.

Se että tulee ei kaikelle seksille niin on jo toinen juttu. Oletko kysynyt miksi seksi ei innosta? Annatko sinä hyvää seksiä naiselle? Oletko valmis tyydyttämään häntä haluamillaan tavoilla? Haluatko vain kokeilla asioita mistä itse saat tyydytystä mutta vaimo ei? Kysypä vaimolta mitä hän haluaa ja toteuta vaimon toiveet. Jospa innostuisi.

Luulisin että suurin osa naisista ei innostu peppuseksistä, koska peppuseksi ei tunnu niin hyvälle kuin ns ”tavallinen” seksi tai peppuseksi ainoastaan sormella tms tuntuu hyvälle, ei peniksellä. Ja suurin osa ei ota suihin loppuun asti koska sperma ei maistu hyvälle. Tavallisempaa se ehkä on et noi puuttuu sänkyhommista mutta meitä on moneen junaan. Hyvää seksi voi olla ilman noitakin tai harvemmin toteutettuna.

Mitäpä jos kysäiset vaimon mielipidettä?

Vierailija
17/34 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei voisi pitää paikkansakin. Varmaan itsekin nuorempana (ja sinkumpana) oli jollain tasolla estottomampi silloin, kun tiesi että kyse on vaan yhden illan jutusta. Ei tarvinnut ottaa paineita mistään.

Ihan muistuu mieleen kesä 2007, jolloin minulla oli viikon kestänyt "romanssi" kivan naisen kanssa. Sen viikon aikana tehtiin kaikkea "tuhmaa". Nainen oli syntyisin kaupungista, jossa tämä kaikki tapahtui mutta asui tapahtumahetkellä toisessa päässä maata. Kiva ja pikkutuhma viikko päättyi siihen, että vanha kaverini oli saanut selville tämän "romanssin" ja soitti ihan vaan kertoakseen, että kyseinen nainen on naimisissa valtion korkean virkamiehen kanssa ja hänellä on lapsia, jotka ovat mummulassa hoidossa. Korkeasti koulutettu oli nainenkin ja urallaan menestynyt.

Minulle tuo naisen oikea elämä tuli täytenä yllätyksenä, ihan erilaisen tarinan oli minulle kertonut....vannotti olemaan kertomatta kenellekkään mutta ilmeisesti tässäkin oli jollain tasolla kyse siitä, että kotona odotti menestynyt aviomiestyyppi ja minä olin se seksityyppi(aivan eri tyyppinen kuin oma mies niin statukseltaan kuin ulkoisesti)

Vierailija
18/34 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että asia on päinvastoin monen naisen kohdalla kuin mitä ap väittää.

Peppuseksi vaatii täyden rentoutumisen joka on kyllä helpompaa tutun ja luotettavan kumppanin kanssa kun missään ”hurjastelusuhteessa” tuntemattoman kanssa.

Kuulostaa siltä että ap:n vaimo on ollut valmis kokeilemaan mutta ei ole sitten tuntunut hyvältä, ehkä sattunut.

Ehkä häntä on pelottanut kipu eikä hän ole voinut rentoutua. Tai syynä on ollut peräpukamat, vähäinen liukuvoiteen määrä (tai se on jo haihtunut, sitä pitää lisätä usein), liian nopea eteneminen (vaikka ap:n mielestä edettiinkin hitaasti niin ei ehkä tarpeeksi hitaasti). Muistaakseni ohjelmassa ”vanhempien seksikoulu” oli osassa 8 hyvin kerrottu miten peppuseksi onnistuu parhaiten. Löytyy googlettamalla.

Sitten ap.n kannattaa miettiä onko tämä asia niin tärkeä että siinä kannattaa painostaa jos toinen ei selvästi halua/ ahdistuu? Myöhemmin voi olla sen aika tai sitten ei.

Pitkässäkin liitossa on erilaisia kausia. Rauhallisempia kausia (esim ruuhkavuodet tai vaan muuten vaan vanilija maistuu parhaalta) ja hurjastelukausia jolloin kokeillaan vaikka mitä...

Vierailija
19/34 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hieman samanlainen tarina. Koko 10v suhteen aikana sekstailtu paljon, mutta vain viisi kertaa hieman tuhmempaa. Muuten on kokemuksia sellaisesta, että olen rouvalle kertonut toiveita/fantasioita, joita haluaisin toteuttaa. Kun mahdollisuuksia on ollut, aina on tullut kielteistä vastausta. Myöhemmin olen myös kuullut, että hän on kokenut niitä fantasioita aiemmin miesten kanssa, joista ajatteli vain seksuaalisesti. Hänen perustelunsa siihen, että näitä ei voida toistaa on, että enää ei ole nuoruudenhullu. On kyllä syönyt mielenkiintoni seksiin kokonaan ja vieraissa olen joutunuy käymään

Vierailija
20/34 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että monilla on villit vuodet, jolloin ollaan avoimia kokeilemaan/tekemään melkein mitä vain seksijuttuja monien kumppanien kanssa. Jossain vaiheessa on tullut huonoja kokemuksia esim. anaaliseksistä/suihinotosta, ja halukkuus näihin on hiipunut.

Siinä vaiheessa kun mennään naimisiin, myönnetään, että on aikaisemmin kokeillut monia juttuja ja tykännyt näistä, mutta ei halua enää. Huonolla itsetunnolla varustettu aviomies ajattelee, että on vähemmän haluttava tms. kun vaimo ei enää halua tehdä asioita joista on aikaisemmin nauttinut.

Ja sama pätee myös miehiin. Ehkä mies on aikaisemmin nauttinut suuseksin antamisesta monille kumppaneilleen, mutta ei enää vaimon kanssa.

Onneksi tämä ei ole yleispätevää, vaan monet naiset ja miehet ovat edelleen halukkaita puolisonsa kanssa kokeilemaan ja haluavat antaa nautintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi