Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko varatun iskeminen väärin?

Vierailija
07.04.2019 |

Onko sinkku tehnyt mitään väärin, jos hän vikittelee varattua ja katsoo, vastaako hän tunteisiin?
Onko vastuu täysin sillä, joka on parisuhteessa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalisesti arvelluttavaa, mutta ei väärin

Vierailija
2/47 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se väärin. Se on väärin että sinkku yrittää jotain varattua, ja on väärin jos joku varattu on niin heikko että sortuu. Kaikki tuo on väärin. Ei kai ihmiset voi olla noin kujalla, heikkoja ja moraalittomia? Noinko pahasti kiima voi sotkea ihmisten aivot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt laillisesti ole väärin, mutta moraalitonta mielestäni. Miksi pitäisi "kokeilla" jonkun suhteen kestävyyttä ja mennä väleihin sähläämään? Itsetuntoaanko sillä nostaa? Esim. miehet jäävät usein kahden naisen välille ynnäämään päättämättöminä, onkos se sitten mukavaa? Ei rakkautta noin voi jakaa.

Ei noista seuraa kuin surua ja tuskaa, hajonneita perheitä ja riitaa, ja kaikki paskat lasten silmille.

Sanotaan, että "Kukaan ei pysty kiilaamaan onnelliseen parisuhteeseen kolmanneksi pyöräksi", mutta hienosti se aika usein onnistuu, kunhan tarpeeksi uutterasti jaksaa houkutella.

Uutuudenviehätystä ja arvaamatonta seksiä tarjolla erilaisessa paketissa, kuin joululahjat mistä valita. Tarpeellistako? Eikö löytyisi säpinää ilman repivää draamaa? Siellä kulman takana kun voi vaikka odotella  juuri se sinulle oikea, ja vielä ihan vapaanakin.

Vierailija
4/47 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se väärin. Se on väärin että sinkku yrittää jotain varattua, ja on väärin jos joku varattu on niin heikko että sortuu. Kaikki tuo on väärin. Ei kai ihmiset voi olla noin kujalla, heikkoja ja moraalittomia? Noinko pahasti kiima voi sotkea ihmisten aivot?

Miksi se on väärin, jos on itse sinkku? Se parisuhteessa oleva saa valita, mokaako vai ei tämän mysteerisen luntun kanssa.

Vierailija
5/47 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalisesti arvelluttavaa, mutta ei väärin

Moraalisesti arveluttavaa, ja väärin.

Vierailija
6/47 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse sinkkuna ymmärrrä, että iksi pitäisi yrittää tavoitella parisuhdetta sellaisen kanssa, joka on "jo" parisuhteessa Kyllä minä haluan arvostaa ja kunnoittaa muiden valintoja sen verran. Mutta tosiinaan on kyllä tuntunut, että vaikkei oma parisuhteeni ole koskaan päättynyt kenenkään kolmannen seurauksena, niin on vaikuttanut sille, kuin oma arvoni olsi joidenkin silmissä noussut korkeammalle ja arvostettavammaksi kun olen oikein päässyt pariutumaan. Kummallista.   

Vierailija
7/47 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tehdä jostakusta pettäjän? Nostaisko itsetuntoa?

Kuinka itse voisit olla sellaisen kanssa vakavassa suhteessa ilman pelkoa ettei lähde seuraavan iskijän matkaan?

Vierailija
8/47 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kysy toiselta ihmiseltä onko hän sinkku vai varattu. Aivan sama mitä hän on, jos hän on varattu niin se on hänen ongelmansa, ei minun ongelmani. Jos joku ihminen kiinnostaa minua niin minä lähestyn häntä. Yksinkertaista.

Vierailija
9/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällainen sinkku luulee saavansa ? Henkilön, joka on valmis pettämään kun eteen tulee tuoreempi p**no? Toki en väitä, että välillä näinkin alkanut suhde voi olla kestävä, mutta kyllä aika  ja naiivi saa olla jos kuvittelee, että pettäjä muuttuu kuin taikaiskusta kunnolliseksi. Kun maailmassa aina löytyy joku parempi/seksikkäämpi/ kauniinpi. Tietoisesti varattua vonkaava sinkku on kyllä aika alhaisen moraalin omaava , vaikka se varattu siinä se suurin idiootti on. 

Vierailija
10/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kiva jos mua yritetään iskeä. Näkee vähän sitä omaa tasoaan, että kuinka paljon panostavat ja millaiset yrittävät iskeä. Itsetuntokin pysyy kondiksessa! ;)

Vierailija
11/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varattu vastaa vikittelevän sinkun tunteisiin on varatunkin(?) elämässä parisuhteeseen liittyvät asiat joltisenkin pielessä. Vastuu on molemmilla, mutta tuskinpa vastuulla on mitään väliä kun kaksi ihmistä päättää antaa tunteilleen/tarpeilleen vallan.

Vierailija
12/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin.

Vierailija
13/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan kysy toiselta ihmiseltä onko hän sinkku vai varattu. Aivan sama mitä hän on, jos hän on varattu niin se on hänen ongelmansa, ei minun ongelmani. Jos joku ihminen kiinnostaa minua niin minä lähestyn häntä. Yksinkertaista.

Tämä kyllä osoittaa todella selkeästi nykyajan moraalisen rappion ja itsekrskeisyyden. Minä, minä, minä ja minun haluni.

Vierailija
14/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista typerää olen tehnyt, mutta kunnioitan muita ihmisiä ja heidän parisuhteita sen verran että ei tulisi mieleenkään tietoisesti olla osallisena rikkomassa heidän parisuhteita.

Minulla on saattanut olla kunnioituksen puutetta omaa parisuhdetta kohtaan, mutta se on minun henkilökohtainen asia, tuntemus ja tilanne.

Ap:n kysymys ilmaisee epäkunnioitusta ja oikeutusta muiden parisuhteita ja elämää kohtaan. Minusta se on äärimmäisen kuvottavaa.

Vierailija
15/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon elämässäni kolmesti sekaantunut suhteessa olevaan. Joka kerrallaolivat aloitteentekijöitä ja vakuuttivat suhteen olevan jo finaalissa ja aattelin juuri niin että "ei kuulu mulle muiden suhteet, kyllä aikuinen ihminen tietää itse " jne.

No, eka tyyppi päätyi hirteen. Toka kävi pettämässä vanhimman lapsensa äidin kanssa ja vaihtoi lennosta yhteisen kaverimme naiseen. Kolmas päättikin jo parin kuukauden päästä haluta takaisin mua 20v vanhemman eksänsä :'D

Oon oppinut, karma kostaa, ei ikinä enää vaikka mies puhuisi ummet lammet.

Vierailija
16/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin. Tietenkin.

Vierailija
17/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se on väärin, eikö sulla oo omatuntoa?

Vierailija
18/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ai että onko varatun iskeminen väärin? Siis ihan yhtälailla voi vissiin kysyä onko varatun kanssa seksin harrastaminen väärin. No, olen harrastanut seksiä parinkymmenen henkilön kanssa. En tiedä olivatko he varattuja. Mistä minä olisin sen voinut tietää? Teinkö väärin?

Ja mitä se "varattu" oikein tarkoittaa? Sähkövaraus? Eikös kaikkien ihmisten sisällä ole monenlaista sähköistä toimintaa meneillään kaiken aikaa, joten kaikki ihmiset ovat varattuja? Vai onko tuossa korrektimpi sana "varauksellisia"?

Ja mitä tarkoittaa "väärin"?

Vierailija
19/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällainen sinkku luulee saavansa ? Henkilön, joka on valmis pettämään kun eteen tulee tuoreempi p**no? Toki en väitä, että välillä näinkin alkanut suhde voi olla kestävä, mutta kyllä aika  ja naiivi saa olla jos kuvittelee, että pettäjä muuttuu kuin taikaiskusta kunnolliseksi. Kun maailmassa aina löytyy joku parempi/seksikkäämpi/ kauniinpi. Tietoisesti varattua vonkaava sinkku on kyllä aika alhaisen moraalin omaava , vaikka se varattu siinä se suurin idiootti on. 

Varattuja vonkaavat tietenkin kuvittelevat, että ovat niin ainutlaatuisia ja ihania, että heidän kohdallaan varattu todella rakastuu ja pettäminen loppuu. Mutta näin ei tapahdu.

Vierailija
20/47 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ai että onko varatun iskeminen väärin? Siis ihan yhtälailla voi vissiin kysyä onko varatun kanssa seksin harrastaminen väärin. No, olen harrastanut seksiä parinkymmenen henkilön kanssa. En tiedä olivatko he varattuja. Mistä minä olisin sen voinut tietää? Teinkö väärin?

Ja mitä se "varattu" oikein tarkoittaa? Sähkövaraus? Eikös kaikkien ihmisten sisällä ole monenlaista sähköistä toimintaa meneillään kaiken aikaa, joten kaikki ihmiset ovat varattuja? Vai onko tuossa korrektimpi sana "varauksellisia"?

Ja mitä tarkoittaa "väärin"?

Voi tziisös mikä dorka. Siihen on varmaan syynsä, että joudut harrastamaan irtoseksiä, etkä suhteisiin kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi