Kuinka usein näet seksiunia?
Seksi on yksi unien vakioaiheista. Kuinka usein sinä näet seksiunia? Minkälaisia ja onko yleensä jotain syytä, joka saa sinut niitä näkemään.
Kommentit (51)
Liian usein, en tiedä mitä on tapahtunut mutta nykyään herään useamman kerran viikossa pikkikset märkinä, eli ilmeisesti saan orgasmeja unissani. En vaan useimmiten muista kuin pieniä osia unista ja tosi harvoin muistan sitä että olisin edes unessa saanut orgasmia, silti herätessäni olen märkänä kuin olisin ollut mukana jossain suuremmissakin orgioissa.
Hävettää varsinkin kavereiden kanssa mökkeillessä, kun aamulla ensimmäisenä pitää rynnätä alapesulle ja pikkareiden vaihtoon.
Kerran viidessä vuodessa. Olisi kiva nähdä vaikka joka päivä, mutten tiedä, miksei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Liian usein, en tiedä mitä on tapahtunut mutta nykyään herään useamman kerran viikossa pikkikset märkinä, eli ilmeisesti saan orgasmeja unissani. En vaan useimmiten muista kuin pieniä osia unista ja tosi harvoin muistan sitä että olisin edes unessa saanut orgasmia, silti herätessäni olen märkänä kuin olisin ollut mukana jossain suuremmissakin orgioissa.
Hävettää varsinkin kavereiden kanssa mökkeillessä, kun aamulla ensimmäisenä pitää rynnätä alapesulle ja pikkareiden vaihtoon.
Oletko varma ettet myös ääntele unissasi? Mieheni nauhoitti puhelimella eräänä yönä kun voihkin levitin jalkojani ja tärisin orgasmista nukkuessani. Aamulla en muistanut mitään unesta, mutta melko kovaa ääntä kyllä näköjään pidin. Ei kuulemma ollut ensimmäinen kerta ja sen vuoksi osasi olla puhelimensa kanssa varuillaan.
Yhdessä vaiheessa näin seksiunia todella usein. Meillä oli puolison kanssa seksiä _vähintään_ kerran viikossa ja jos siitä alkoi menemään yli niin alkoi tulemaan seksuaalisia unia. Siitä tiesi, että nyt on taas aika😅 Seksiunet on ihan kivoja, mutta välillä tuntuu epämukavalta jos siinä on joku muu kuin oma puoliso. Ilmeisesti se on ihan normaalia ja harvemmin ihmiset näkevät pelkästään omasta puolisosta unia.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan edes unessa pettänyt!
Hieno ihminen olet. Saat sitten taivaassa kirkkaamman kruunun, paremmat vaatteet ja tilavamman kämpän kaikilla mukavuuksilla. Kyllä ne muut on siellä kauhean kateellisia sinulle! Mutta siitäpä saivat, mokomatkin horoperseet! Mitäs menivät pettämään unissaan, moraalittomat elukat!
Tosi vaihtelevasti, välillä monta kertaa viikossa, välillä on kuukausien taukoja. Unet tuntuvat hyvin todellisilta ja miellyttäviltä, mutta herätessä en ole edes kostunut, joten kai vartalo sitten erottelee unet ja oikeat tapahtumat aika hyvin minun tapauksessa.
Näen tämän vahvasti samoin kun muutkin unet:
se mitä valveilla päivisin kokee niin niistä myös monesti unessa voi uudestaan päästä kokeen..
Kun esimerkiksi on kokenut jotain itseään syvään sykähdyttäviä ajatuksia tai kokemuksia vaikka sen oman seksuaalisten mielikuvien myllerryksissä niin
silloin voi monesti myös nähdä seksiunia. Näin itsellä.
Liian harvoin vain seksiunta. Mutta välillä tulee selkouni, nyt tauon jälkeen taas muutaman kerran pienehköllä aikaa. Sen vedän samantien seksiin, missä vain ja kenen sopivan kanssa vain. Viimeksiki oli hauska, olin jossain ja tajuan että on unta. Menin lähimpään paikkaan missä olis sopiva mies. Se oli keittiö ja siellä oli myös nainen. Keksin jonkun tekosyyn ja laitoin sen naisen muualla ja menin seksiin sen miehen kanssa. Toisella kerralla oli sellanen nuorempi mies siinä, sama juttu kävi, mutta oltiin ulkona, vein sen sivuun ja aloin kaivaa kullia esille että voi panna autoa vasten. Mutta tätä on tapahtunut myös töissä ja keskellä kaupunkia. Se on kuitenkin vaan unta.
Muutamia kertoja kuukaudessa herään kun kulli on kosteana kovassa seisokissa. Olen koittanut muistella olenko nähnyt jotakin unta, mutta tosi harvoin muistan mitä unessa olisi tapahtunut. Jos olen muistanut on ollut useimmiten menossa suuseksikohtaus. Kerrankin joku kurvikas nainen oli kaksin käsin kiinni kullissani ja imi innolla terskaani. Taidan olla suuseksin puutteessa, kun vaimolta sitä en saa.
kys