Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein näet seksiunia?

Vierailija
07.04.2019 |

Seksi on yksi unien vakioaiheista. Kuinka usein sinä näet seksiunia? Minkälaisia ja onko yleensä jotain syytä, joka saa sinut niitä näkemään.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin, ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Useammin unissa on sellaista halua olla lähellä jotakuta, halailua, kädestä pitämistä yms, joka ei kuitenkaan etene seksiin (tai ehkä etenisi, jos kello ei herättäisi kesken unen :D). Olen parisuhteessa ja saan seksiä n. 80% niin usein kun haluan.

Vierailija
22/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lähemmäksi seksiä en ole päässyt kuin unissa monen vuoteen. Toivottavasti unet ovat enne tulevasta vaikken mitään prinssi uljasta odotakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen kerran parissa kuukaudessa. Välillä unissa peuhaa oma aviomies, välillä joku kuuluisa näyttelijä ja kerran jopa se palstan latinomies 😅

Minulla unien seksikumppanit ovat tunnistamattomia. Välillä saattaa kumppaneissa olla jotain tuttuja piirteitä, mutta silloinkaan ei ole selvää, että kyse on tietystä henkilöstö.

Vierailija
24/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla seksiuni on aina suoraa seurausta siitä, että tapaan mielenkiintoisen tyypin. Enkä tarkoita, että seksin merkeissä vaan ihan muutenkin. En pidä itseäni minään seksimaanikkona, joten vähän häpeänkin itseäni. Miksi ihmeessä aivan tavalliset tapaamiset johtaa juurikin seksiuniin? Muuten näen melko vähän unia.

Mahdatko piilotella oikeaa itseäsi!

Vierailija
25/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toistuu uni, jossa olen samassa sängyssä työkavereideni kanssa. Olin tyhmä, kun menin viime pikkujouluissa siitä mainitsemaan. Voitte arvata minkälaisia kommentteja sen jälkeen olen kuullut!

Vierailija
26/51 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalle tuli uusia komea mies esimieheksi ja heti seuraavana yönä harrastin seksiä hänen kanssaan. Arvatkaa nolottiko mennä seuraavana päivänä töihin?

Kai sää kumminkin kerroit sille?☺

Vierailija
27/51 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin, mikä on yllättävää, koska päivällä ajattelen seksiä erittäin paljon. Unissa ei edes ole kunnon seksiä, en yhtäkkiä muista ainoatakaan upeaa seksiunta.

Tosielämässä harrastan paljon, usein ja pitkään. Luulisi mielenkiinnon kohteen heijastuvan uniinkin.

Vierailija
28/51 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kun ei suhdetta aika usein. Juuri kun oli pääsemässä asiaan heräsin siemensyöksyyn. Nyt ukkomiehenä unia aika harvoin ja sama ongelma: juuri ennen kun  yhdyntä alkamassa niin herää. Miksikähän Äiti Luonto ei salli edes unissa käydä kunnolla  pukilla vieraissa? Vaimokaan ei osaa vastata tai ota tosissaan kun tätä valitan...

Vierailija
29/51 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajainen kirjoitti:

Nuorempana kun ei suhdetta aika usein. Juuri kun oli pääsemässä asiaan heräsin siemensyöksyyn. Nyt ukkomiehenä unia aika harvoin ja sama ongelma: juuri ennen kun  yhdyntä alkamassa niin herää. Miksikähän Äiti Luonto ei salli edes unissa käydä kunnolla  pukilla vieraissa? Vaimokaan ei osaa vastata tai ota tosissaan kun tätä valitan...

Kukaan ei halua valittavaa äijää, yök!

30/51 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun näette seksiunia liittyykö siihen myös orgasmi? Mä en oo ikinä nähnyt seksiunia.

Vierailija
31/51 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nää koskaan mikä harmittaa ihan vietävästi. Mies taas näkee jatkuvasti ja valitettavasti on kova puhumaan unissaan niin kyllä välillä tiedän kuka työkaveri tai mikä naisen osa on ollut sinä yönä niin ihana tai haluttava tai on tuntunut niin hyvältä. En ole ikinä miehelle kehdannut paljastaa tätä hänen tapaansa.

32/51 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla seksiuni on aina suoraa seurausta siitä, että tapaan mielenkiintoisen tyypin. Enkä tarkoita, että seksin merkeissä vaan ihan muutenkin. En pidä itseäni minään seksimaanikkona, joten vähän häpeänkin itseäni. Miksi ihmeessä aivan tavalliset tapaamiset johtaa juurikin seksiuniin? Muuten näen melko vähän unia.

Mäkin oon nähnyt että tapaan vaan ihmisen jossain mutta en tiennyt mitään seksistä olin 6v tiesin vaan että pojilla ja tytöillä on eri juttu jalkojen välissä. unessa niin näin yhden miehen parki paikalla ja sit unessa tuli siemensyöksy kivaa oli muistan sen vielä niin vahvasti.

Teininä en oo saanu märkiä unia oon nähnyt seksiunia mutta en tule. Ja nyt 20-25v niin näen seksiunia mutta en tule usein näen unta että siskoni kanssa suunnitellaan harrastamaan seksiä (en tiiä miks sisko) ehdin olla yhdynässä hetken sit joku keskeyttää sen kerran niin iisä tuli kotiin unessa ja sanoin siskolle jatketaan myöhemmin ja sit meen ettimään siskoa eikä löydy mistään

Vierailija
33/51 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt aivan älyttömästi unia tämän palstan kommentoijista. :D Unissani saatan siis jatkaa keskustelua jostain seksi-aiheesta tältä palstalta ja sitten yht'äkkiä olenkin puhumassa kahdestaan jonkun miehen kanssa ja yleensä se etenee jotenkin keskusteluun liittyviin kokeiluihin yhdessä tai kimpassa. Yleensä mies on n. 30-35-40-vuotias, kuuma sänki, normaaliharteikas kroppa, matala ääni ja todella ystävällinen niinkuin kommenteissa. Näen näitä unia ehkä 50 kertaa useammin kuin unia omasta miehestä, että kai se jotain kertoo etääntymisestä, toivottavasti väliaikaista... Mm. kolmen kimppaa kahden miehen kanssa olen päässyt kokeilemaan unissani Imatran kylpylässä, jossain Tampereen unisexissä ja mitä täällä on ketjuissa ollut. :D Liian usein herään kesken kaiken... :(

Vierailija
34/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime yönä näin ensimmäisen seksiunen! Unessa oli muutakin, ja unessa seksiä en nähnyt kunnolla. Mutta kiihottavaa se silti oli näin jälkeenpäin ajatellen.

Vierailija
35/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa kuukaudessa. Muuta seksiä ei sitten ookkaan.

m47

Vierailija
36/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla unien seksikumppanit ovat tunnistamattomia. Välillä saattaa kumppaneissa olla jotain tuttuja piirteitä, mutta silloinkaan ei ole selvää, että kyse on tietystä henkilöstö.

Tuo on jo aika erikoista. Minulla oikeissa seksiunissa seksikumppani on aina joku jonka tunnen mutta joskus se voi olla sekoitus kahdesta henkilöstä eikä herättyään osaa oikein sanoa kumpi se oli.

Tai seksikumppani voi jotenkin vaihtua kesken unen sulavasti yhdestä henkilöstä toiseen. Siis harrastan koko unen seksiä yhden kanssa mutta se on lopussa jotenkin toinen kuin alussa.

Mainitsin "oikean" seksiunen jossa harrastetaan seksiä siksi että joskus voi herätä hirveään seisokkiin ja panetukseen vaikka unessa ei ollut oikein mitään eroottista.

Vierailija
37/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen seksiunia ehkä 1-4 kertaa kuukaudessa. Ja muutaman kerran vuodessa herään siihen että saan orgasmin. Joskus herään ennen kuin ehdin saada orgasmin ja silloin pieni klitoriksen hyväily räjäyttää potin nopeasti. N30

Vierailija
38/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin, mikä on aika outoa, koska seksi on mielessä päivittäin. Viime seksiunesta alkaa olla varmaan pari vuotta jo. Näen kyllä paljon unia ja usein aika villejäkin, mutta seksiä ei niissä juuri ole näkynyt. Eilen, kun olin käynyt jo nukkumaan, iski kova ja tykyttävä seisokki, mutta olin liian väsynyt runkkaamaan. Panetus ei silti seurannut unen puolelle.

39/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti joka ilta. Olen hetero cis mies, 30v, mutta useimmiten unet liittyvät juuri homoseksuaaliseen kanssakäymiseen. Vihaan muuten hin _ttejä!!!!!11!!!!!! 

kys

40/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kys kirjoitti:

Valitettavasti joka ilta. Olen hetero cis mies, 30v, mutta useimmiten unet liittyvät juuri homoseksuaaliseen kanssakäymiseen. Vihaan muuten hin _ttejä!!!!!11!!!!!! 

kys

kys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan