Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein näet seksiunia?

Vierailija
07.04.2019 |

Seksi on yksi unien vakioaiheista. Kuinka usein sinä näet seksiunia? Minkälaisia ja onko yleensä jotain syytä, joka saa sinut niitä näkemään.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä koskaan. Ehkä pari kertaa elämän aikana on ollut jotain sinnepäin mutta ei silloinkaan varsinaiseen asiaan pääsyä.

Vierailija
2/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran-pari vuodessa.

Vierailija
4/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian harvoin.

Vierailija
5/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kerran parissa kuukaudessa. Välillä unissa peuhaa oma aviomies, välillä joku kuuluisa näyttelijä ja kerran jopa se palstan latinomies 😅

Vierailija
6/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin, mutta muutaman kerran on ollut hyvin vahva tunne siitä että olen hyväillyt upean naisen rintoja takaapäin ja olemme juuri siirtymässä seksiin, kun herään. Yhtä seksuaalisesti ladattua tilannetta en ole koskaan hereillä olleessa kokenut kenenkään naisen kanssa.

Vierailija
7/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalle tuli uusia komea mies esimieheksi ja heti seuraavana yönä harrastin seksiä hänen kanssaan. Arvatkaa nolottiko mennä seuraavana päivänä töihin?

Vierailija
8/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalle tuli uusia komea mies esimieheksi ja heti seuraavana yönä harrastin seksiä hänen kanssaan. Arvatkaa nolottiko mennä seuraavana päivänä töihin?

Siis seksiä unessa, mutta silti!

Vierailija
9/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes unessa pettänyt!

Vierailija
10/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovulaation aikoihin kun olen puutteessa. Ikävä kyllä ne unet on aina sellaisia että ollaan miehen kanssa tekemässä jotain ja aina joku sen keskeyttää. Usein näen unta suutelemisesta, mies ei koskaan suutele minua kuin rakastellessa ja nyt on esim. tänä vuonna rakasteltu kerran. Jatkuvasti on mies sairaana tai muuten telonut itseään, niin ei viitsi edes yrittää ehdotella mitään. Jos joskus mies sattuis olemaan voimissaan niin sitten itselle iskee heti kun lapset menee nukkumaan joku helkkarin ripuli...

Vierailija
11/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan edes unessa pettänyt!

Minä olen, ja se on kauhea tunne. Siinä unessa yhtäkkiä tajuaa että hei, ei tämä oo mun mies ja sit kun herää tuntuu kauhealta ennenkuin kunnolla tajuaa että se oli vaan unta.

Vierailija
12/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa viikossa, riippumatta kuukautiskierron kohdasta ja vaikka olisinkin juuri harrastanut oikeassa elämässä seksiä.

Vierailija
13/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja itseäni harmittaa se, että tosielämässä en saa lähellekään yhtä vahvaa erektiota kuin unessa. Tämä huomaa juuri heräämisen hetkellä. Penis on kuin rautakanki seksiunen yhteydessä. Varmaan joku psykologia osaisi asian selittää.

Vierailija
14/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa keskimäärin. Viimeksi tällä viikolla. Joku ihan tuntematon nainen hameessa, toimistoympäristössä, en tiedä missä ja miksi kun en itse edes ole toimistotöissä. Jotain asiaa siinä puhuttiin ja yhtäkkiä siinä unessa päätin, että nostan siltä hameen ja nykäisin pikkuhousut alas ja aloin nuolla sieltä. Kivasti unessakin tunsi ne tuoksut ja kaikki. Parasta! Tottakai heräsin kesken kaiken ja kanki kivenkovana. Piti sitten hoidella itse loppuun. Hyvin nukutti loppuyö. Näkisipä useammin.

Vierailija
15/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee tosi paljon. Joskus paljon ja toisinaan harvemmin. Seksin määrä ei vaikuta siihen. Ainoa tympeä juttu etten koskaan saa unissani. Tai no joskus teininä laukeilin unissani. Omat unet on kyllä pahimmillaan tosi outoja. Yhtäaikaa hirveen eroottiset meiningit ja heräät ihan paniikissa kun jotain pelottavaa.

Kaikkea ne naiset tekeekin unissa. Siis sitä kivaa. Ne kerpeleen möröt sais pysyä siellä sängyn alla tai ainakin stephen kingin mielikuvituksessa. Jotain rajaa tunkea mun uniin.

Vierailija
16/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en saa yhtä vahvaa orgasmia miehen kanssa pannessa kuin unessa. Parhaimmillaan oikea seksi on melkein unitila, mutta aina jotkut asiat latistaa sen huipun. Unessa kaikki on mahdollista. Unelmien mieskin on totta.

Vierailija
17/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

About kerran viikossa.

Vierailija
18/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olee selllainen seksin peräään kuitenkaaan. Romantiiikkaa ja mystiiikka viehättäää enmmmän.

Vierailija
19/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en olee selllainen seksin peräään kuitenkaaan. Romantiiikkaa ja mystiiikka viehättäää enmmmän.

Esimm juuri äsken mietin että kummassa on enemmän romantiikkaa metsässä vai istua josssain helsingin kattojen korkeuksissa katsellen kaupungi vilinää.

Vierailija
20/51 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla seksiuni on aina suoraa seurausta siitä, että tapaan mielenkiintoisen tyypin. Enkä tarkoita, että seksin merkeissä vaan ihan muutenkin. En pidä itseäni minään seksimaanikkona, joten vähän häpeänkin itseäni. Miksi ihmeessä aivan tavalliset tapaamiset johtaa juurikin seksiuniin? Muuten näen melko vähän unia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi