Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies makaa sohvalla ja äksyilee kun järjestän yhteistä juhlaa

Vierailija
07.04.2019 |

Turhauttaa. Järjestin hikihatussa lastenkutsuja koko juhlia edeltävän päivän. Kävin kaupassa, leivoin ja koristelin juhlapaikkaa, huolehdin lasten ruokailut jne. Mies otti rennosti, oli kyllä lasten kanssa, mutta oli minulle jotenkin kiukkuinen ja kysyin illalla onko suuttunut jostain. Vastaus oli, että jätän hänelle huutavat lapset. Siinä sitten olin äimistynyt, että olettaako hän, että sen lisäksi, että hoidan kaiken muun, kiikutan lapsia vielä mukana. Sanoin asiasta ja sanoi vihaisesti, että nyt hiljaa ja lopetin. No klo:17 mennessä olin tehnyt aamusmoothien miehelle ja laittanut lapsille ruokaa. Mies ei ollut syönyt mitään muuta kuin sen tekemäni smoothien. No laitoin hänelle ruoan valmiiksi lautaselle. Tuntuu naurettavalta huolehtia jostain ison miehen syömisistä. Normaalisti kaivelee kyllä sitten jääkaappia tai tilaa pitsan. No synttäriaamuna aloitin tohinalla järjestelyt vielä. Mies oli aamusta lasten kanssa. Meni myöhemmin saunomaan. Itse en kerinnyt. Sen jälkeen lähdin viemään tarjoiluja juhlapaikkaan. Kotona oli aika sotkuista kun en ollut kerinnyt leipomispuuhia siivoamaan ja mies makasi sohvalla kännykällä ja kysyin voisiko siivota sillä välin keittiön. Sanoi ettei sillä ole kiire, juhlien jälkeen kerkiää. Juhlien jälkeen sanoi, ettei asialla ole vieläkään kiire, että ensi keksiviikkona kerkiää ja meni koneelle pelaamaan. Huoh. Sanoin että jos meno ei muutu, tänne ei tule enään ketään vieraita, jos kaikki järjestelyt kaatuvat päälleni. Kyllästyttää olla miehelleni kuin joku äiti, joka hoitaa ja organisoi kaiken. Toki tekee välillä ja kiva että on lasten kanssa jne. Mutta mikään ei pyöri eteenpäin, jos en ole vastuussa eikä kukaan muu kotitöitä yms. Hoida jos en erikseen lähes aina kysy. Huhhuh. Kylläpäs helpotti. Ei mulla muuta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi, mistä te naiset löydätte (tai ainakin tuntuu, että on yleistä) näitä helmiä miehiä :D On laiskaa sohvaperunaa, epähygieenistä piereskelijää ja nuuskaa käyttävää hampaita (ja käsiä) pesemätöntä lihavaa haisevaa körmyä. Sitten mennään avioitumaan tämän tähden kanssa ja pyöräytetään mukulat ja vasta sitten hoksataan, että on kyllä epäsiisti ja laiska mies.

Toiseksi, ehkä miehesi ei pidä juhlista ylipätään? Ehkä sinä vouhkaat pikkulapsen juhlista aivan liikaa? Eivät ne lapset katso onko kotonanne siistiä ja kaikki tip-top kunnossa ja onko nyt aivan varmasti pirkkoliisalle sopivan vahvuista vaniljakermakakkua sopivan laadukkaalla mansikkatäytteellä. Ymmärrän miestäsi siinä tapauksessa, jos juhlat häntä ärsyttävät ylipäätään. En itsekään pidä juhlista millään tasolla.

M23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi