Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä aloitta värjäyttämään harmaat pois hiuksista?

Vierailija
07.04.2019 |

Vieläkö teette sitä, vai annatteko hiusten harmaantua luonnollisesti?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin 30v. Silloin jo selvästi harmaita, jotka näkyivät tummissa hiuksissani. Olen siitä asti värjännyt. Nyt olen 52v. Tilanne on paha. Harmaat näkyvät jakauksen kohdalla 2viikkoa värjäyksestä.

Tuosta syystä lopetin värjäämisen. Juurikasvu paljastaa kuitenkin totuuden.

Nyt olen ollut harmaahapsi muutaman vuoden hopeanharmaine hiuksineni.

Itseltäni sopeutuminen vei melko pitkään, mutta olen saanut pelkkää positiivista palautetta ympäristöltä.

Vierailija
22/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 v, eikä vielä tarvitse peitellä harmaita. Oma värini on kaunis vaaleanruskea, joka kesällä vaalenee ja talvella tummuu. Viimeksi olen värjännyt hiuksiani 13 vuotta sitten. Ajattelin ottaa vaaleita raitoja sitten, kun alkaa harmaita hiuksia näkymään.

Mieheni on 44 v ja hänellä on ohimot jo ihan hopeiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten riippuu siitä miten harmaus etenee ja miten sopii alkuperäiseen tukkaan ja tyyliin. Ei värjäämisen tarve riipu iästä vaan kokonaisuudesta.

Vierailija
24/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri toissapäivänä mietin, että sitten kun alkaa tulla harmaita niin en aio värjätä koska ei ole mitään syytä värjätä.

Vierailija
25/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt harmaiden värjäämistä; minusta harmaa hiuksissa on erityisen kaunista.

Ikävä kyllä omassa geeniperimässäni ei ole näkyvissä "kunnon" harmaita, vaan pikkuhiljaa haalistutaan ja vasta kaksikymppisenä tulee jokunen harmaa raita : (

N 54v.

Vierailija
26/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kolmikymppisenä ensimmäiset harmaat ohimohiukset ja ryhdyin raidoittamaan hiuksiani kahdeksikymmeneksi vuodeksi. Viisikymppisenä päätin katsoa, tulisiko minun hiuksistani isäni vitivalkoiset vai äitini upean hopeiset, mutta minulla onkin aivan oma sekoitus: hyvin rumat, mudanharmaan ja savenharmaan sekaiset mattahiukset. Sain niin paljon negatiivista palautetta jopa yleensä hyvin hienotunteisilta ihmisiltä, että päätin pysytellä omassa vaaleanruskean kuparisessa alkuperävärissäni.

Vierailija
27/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin hiustenvärjäyksen joskus 80-luvulla, olin muistaakseni 14v. Oma hiustenväri on sellainen maantien harmaa, joissa ei normaalioloissa näy harmaat kovinkaan pahasti. Ei ole tarkoitus lopettaa värjäämistä ellei nyt joku allergia ilmene.

Vierailija
28/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin harmaantua reilusti alle 30-vuotiaana, värjäsin kymmenisen vuotta orjallisesti, kunnes 36-vuotiaana sain tarpeekseni. Nyt olen 38, ja harmaat suortuvat saavat vapaasti näkyä tummassa letissäni. Eipä niistä ole koskaan mitään kommentoinut suuntaan tai toiseen :)

Vierailija
29/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeen oo harmaata mutta sitten kun tulee niin en todellakaan värjää niitä pois. T:50v

Vierailija
30/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että muillakin samanikäisillä on harmaita. Olen 38. Eläkeikää lähestyvä työkaveri bongasi multa tänään harmaan hiuksen ja teki asiasta kamalan numeron. "Sä harmaannut. Ja noin nuorena!" Hirveä ikäkriisi iski. En ole tuota ennen edes ajatellut koko asiaa tai etsinyt itseltäni mitään harmaita. Vaan kyllä niitä sitten löytyi lisääkin!

Ihan epäreilua, että miesten harmaantuminen on vain hienoa, mutta naisten on hävettävää.

Vierailija
31/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat hiukset ja vi*uttaa tämä sukutaipumus harmaisiin hiuksiin. Olen 43. Tilanne on alkanut kirjaimellisesti harmaantua 40+:na eli tyvikasvua tulee helposti. Muuten voisi pitkillä hiuksilla olla esim. 3 kk ilman kampaajaa, mutta hirveen näkönen viimeistään parin kuukauden päästä.

Mutta mä olen värjännyt hiuksia noin muuten jo lukioiästä asti. 

Vierailija
32/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako joku oikeasti värjäämään hiuksia vain sen takia, että tulee harmaita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän