Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miestuttavuus suutelee surkeasti

Vierailija
07.04.2019 |

Ärsyttää... Olen löytänyt todella hyvän miehen. Hän on mukava, rikas, hauska, ottaa naisen huomioon, hyvä sängyssä... mutta surkea suutelija 😑 Eilen näimme viimeksi ja alahuuli yhä kipeä, kun hän vain imee sitä todella kovaa, eikä muuta tee! Minulle suutelu on tärkeää ja myös tärkeä osa seksiä, mutta tämän miehen kanssa tekisi mieli jättää suutelu vaikka kokonaan väliin 😒 Miehellä on täydelliset huulet, ne näyttävät todella hyviltä, mutta miksi, miksi kukaan ei ole häntä opettanut suutelemaan? En minä rupea aikuista miestä opettamaan, varmaan luokkaantuisikin, jos asiasta mainitsisin.

Kysymys kuuluukin, voiko suhdetta jatkaa, jos toinen ei yhtään osaa suudella? 😐

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko osaat suudella tai et osaa. Se on synnynnäinen taito. Mulle monet naiset on sanoneet, että olen heidän paras suutelija mikä on ollut. Mulla täyteläiset huulet ja salmiakin makuinen kieli.

Hyi helvetti, oksensin just ihan vähän suuhuni.

Vierailija
22/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko osaat suudella tai et osaa. Se on synnynnäinen taito. Mulle monet naiset on sanoneet, että olen heidän paras suutelija mikä on ollut. Mulla täyteläiset huulet ja salmiakin makuinen kieli.

Miks tätä alapeukutetaan?

Salmiakinmakuinen kieli kuulostaa pelottavalta🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä suutelemaan, suoraan korkkaamaan vaan :)

t. Mies jonka mies korkkas

Minulla oli joskus b-vitamiinin puutteesta haavaumat suupielissä, joten en voinut suudella kunnolla. Baarista löysin yhdenillan miehen, ja päädyimme samaan sänkyyn. Molemmat olimme kuitenkin silloin sitä mieltä, että seksi oli todella hyvää. Ei siis suudeltu suulle kuin ehkä kerran nopeasti. 

Vierailija
24/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin etoo jo ajatus jonkun kielen mausta. Oletko joku ällöttävä kielisuutelija?

Vierailija
25/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus b-vitamiinin puutteesta haavaumat suupielissä, joten en voinut suudella kunnolla. Baarista löysin yhdenillan miehen, ja päädyimme samaan sänkyyn. Molemmat olimme kuitenkin silloin sitä mieltä, että seksi oli todella hyvää. Ei siis suudeltu suulle kuin ehkä kerran nopeasti. 

Mitä? On kyllä ihan todella vaikeaa kuvitella että suutelemista varten pitäisi avata suu niin auki, että suupielten halkeamiin sattuu :D Yäk tällekin siis.

Vierailija
26/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ap, jos sinä kerran osaat mielestäsi suudella, niin opeta nyt hyvänen aika miestä! Mitä sinä siinä iniset, että miksi kukaan ei ole opettanut miestä suutelemaan, opeta sinä. Jos mies ei opi, niin luultavasti mies ei ollut tarpeeksi rikas ja hyvännäköinen sinulle.

Vierailija
27/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenillanjuttu onkin vähän eri asia kuin ehkä loppuelämän kumppani :/ Eihän ap:n tota anyway kannata hävittää jos kerta rikaskin on ;)

Vierailija
28/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin etoo jo ajatus jonkun kielen mausta. Oletko joku ällöttävä kielisuutelija?

Joo? Et ole kuullut french kissistä? Sen suun voi pestä 2x kertaa päivässä ja langata. Kieli pestään myös luonnollisesti. Etooko múlkku myös prinsessaa suussa?

Vierailija
29/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas? Mitä iloa miehen rikkaudesta on?

En osaa auttaa, kun itse inhoan suutelua, se on ällöä.

Vierailija
30/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, oksensin just ihan vähän suuhuni.

Tykkäät jonkun porsaan paskan ja kaljan makuisesta kielestä? Makkaraperunan hajuinen hengitys ja sissijuustoista munaa neidolle?

Vierailija
31/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo? Et ole kuullut french kissistä? Sen suun voi pestä 2x kertaa päivässä ja langata. Kieli pestään myös luonnollisesti. Etooko múlkku myös prinsessaa suussa?

En ole tuo jota kommentoit, mutta kieli on kylä ällöttävä suussa. Ei alapäässä, vaan suussa. Ja tosiaankin rakastan suihin ottaa.

Vierailija
32/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa mun mies suuteli heiluttaen kieltään nopeasti edestakaisin keskellä suuta. Parin kerran jälkeen kysyin mitä vttua se tekee ja lopetti.

Vierailija
33/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää suutelemisesta enää. Tykkäsin siitä puuhasta kyllä silloin teininä, mutta sen jälkeen se on lähes jäänyt kokonaan. Pusuttelu on ihan ok, mutta en malta enää suudella. Naidessa se myös jotenkin vie keskittymiskykyä ja tuntumaa muilta kosketuksilta.

Vierailija
34/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jota kommentoit, mutta kieli on kylä ällöttävä suussa. Ei alapäässä, vaan suussa. Ja tosiaankin rakastan suihin ottaa.

Ei se kieli jää asumaan sinne sun suuhun vaan hyväilee ja tanssii rytmikkäästi kielesi kanssa.

Vierailija
35/35 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? On kyllä ihan todella vaikeaa kuvitella että suutelemista varten pitäisi avata suu niin auki, että suupielten halkeamiin sattuu :D Yäk tällekin siis.

Ei me sitten suudeltu. Ja kyllä suuta nyt ainakin vähän pitää raottaa, kun suutelee. Tuo yhdenillan mies on jäänyt mieleen juurikin siksi, että seksi oli todella hyvää, vaikka ei tosiaan suudeltu kunnolla. Ei me kyllä pahemmin harrastettu suuseksiäkään. Pantiin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän