Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Älä ole niin vakava.” Ärsyttää miehet

Vierailija
07.04.2019 |

jotka tulevat baarissa käskemään hymyillä tai kieltävät olemasta vakava. Miksi he eivät ymmärrä, että naiset eivät hymyile ihmisille, joiden toivovat pysyvän etäällä? He saattavat kyllä hymyillä muille, vaikka koko illan. Naiset eivät ole myöskään miesten viihdykkeenä tai rekvisiittana baareissa, eikä heistä voi reklamoida.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaspa se tästäkin aloituksesta todistettiin että eipä nykyään tavallisella miehellä ole mitään asiaa naismarkkinoille. Sugardaddyt, miljonäärikiekkoilijat yms. keräävät potin.

Joo. Onneksi Suomi on täynnä miljonäärikiekkoilijoita, koska muuten melkein kaikki naiset olisi sinkkuja täällä. Naiset myös haluavat että heitä ajatellaan jonkinlaisena voittopottina, eikä ihmisinä.

Vierailija
42/61 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta, varmaan mottaisin jos joku ventovieras tulis sanomaan noin. Minä hymyilen kun hymyilyttää, en vieraiden miesten mieliksi heidän käskystään.

Vaan tässähän sitä meillä onkin oikea HARPPU ! Oikein jäätävä Riivinrauta, todellinen valio-yksilö.

N O T !

Juurikin niin! Nainen on riiinrautaharppu ellei jatkuvasti hymyile väkisin jottei ventovieraalle sovinistille tule itsetunto-ongelmia.

Vaiko sittenkin

N O T !

/14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ulkonurkista raskaat yläluomet ja alaspäin mutkallaan oleva suu. Olen saanut noita 'hymyiles nyt tyttö vähän", "hei nyt vähän ilosempaa ilmettä" -kommentteja setämiehiltä lapsesta saakka. Viimeksi uutena vuotena joku kloppi katsoi tarpeelliseksi tulla kommentoimaan että olen tylsän näköinen ihminen. Olen nyt 35. En voi kuin hämmästellä poikien ja miesten käsitystä siitä että heillä on oikeus pyytämättä tulla arvostelemaan toisen ulkonäköä. Ei minkäänlaisia käytöstapoja ja ylipäätään se että he pitävät kohtuullisena esittää vaatimus että kaikki näköpiirissä olevat naiset ilmeilevät ja käyttäytyvät heidän tahtonsa mukaisesti on todella kieroutunut.

Vierailija
44/61 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös luonnostaan vakava perusilme enkä hymyile paljoa. Olen baarissakin saanut kuulla, kuinka olen liian vakava ja aikuisen oloinen. Yleensä miehet lähestyvät minua jonkin vitsin merkeissä, yrittävät saada nauramaan. Ihan kiva tapa sinänsä ja monesti toimiikin, mitä huonompi läppä sitä parempi. Mutta ehkä vähän sellainen kuva joskus tulee tuosta, että en kuitenkaan ihan vakavanaamaisena itsenäni riitäkään 🤔

Vierailija
45/61 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on just tuollaisia. Murjottavat vaan eikä merkkiäkään hymystä. Sosiaaliset taidot tasan nolla. Jos joku viitsii mennä juttelemaan niin vastaavaat jokaiseen asiaan sanalla tai parilla ja sellaisella äänellä ja ilmeellä kuin just olisi tullut haukattua iso pala paskaa.

Samalla haukkuvat suomalaiset miehet rumiksi luusereiksi jotka vaan juovat kavereitten kanssa koko illan eivätkä "uskalla" tulla juttelemaan toisin kuin nuo iki ihanat ulkkarit.

Vierailija
46/61 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on just tuollaisia. Murjottavat vaan eikä merkkiäkään hymystä. Sosiaaliset taidot tasan nolla. Jos joku viitsii mennä juttelemaan niin vastaavaat jokaiseen asiaan sanalla tai parilla ja sellaisella äänellä ja ilmeellä kuin just olisi tullut haukattua iso pala paskaa.

Samalla haukkuvat suomalaiset miehet rumiksi luusereiksi jotka vaan juovat kavereitten kanssa koko illan eivätkä "uskalla" tulla juttelemaan toisin kuin nuo iki ihanat ulkkarit.

Kummasti niiltä naisilta tulee hymyjä, kenen kanssa olen tekemisissä. Kai sitä pitäis miettiä, mitä suustaan päästää?

Vierailija
47/61 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun hymyilee tai on edes pieni hymynkare kasvoilla niin miehet luulee, että se tarkoittaa, että nainen on kiinnostunut. :)

Vierailija
48/61 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua ihan kaikkien kanssa jutella. Et sinäkään. Jos sulle vastaillaan yksisanaisesti ja hymyttömästi, et ole toivottua seuraa. Sinun sosiaaliset taitosi ovat nyt ne, jotka kaipaavat kehittämistä. Se hymytön nainen, kuten minä, todennäköisesti nauraa ja hymyilee omassa seurueessaan ja niille uusille tuttavuuksille, joista on itse kiinnostunut.

Ap

Vierailija
49/61 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun hymyilee tai on edes pieni hymynkare kasvoilla niin miehet luulee, että se tarkoittaa, että nainen on kiinnostunut. :)

Ja tulkitsee sen kutsuksi.

Vierailija
50/61 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ok huomautella hymyilemisestä, on kai ok myös huomauttaa siitä, että mies toljottaa suu auki, on huonoryhtinen, hiukset epäsiistit, puhuu ärsyttävällä äänellä jne.?

Vierailija
51/61 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan keskustelevani tosikkofeministin kanssa, lopetan heti, turhaa.

Vierailija
52/61 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaan keskustelevani tosikkofeministin kanssa, lopetan heti, turhaa.

Miten tämä liittyy aiheeseen? Kyse on miehistä, jotka tulevat huomauttelemaan naisille kasvojen ilmeistä. Ei kai kukaan jatka keskustelua, joka ei yhtään kiinnosta, mutta se onkin toinen tarina.

Ap

Vierailija
53/61 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ne miehet on tottuneet sellaisiin rempseisiin pubiruusuihin, jotka esittelevät auringon rypistämää rintamustaan lähinnä teinipopparille sopivassa topissa ja nauravat käheää raakkunauruaan, koska ovat maistissa. Normaalisti käyttäytyvät naiset näyttävät näiden naisten rinnalla vakavilta.

Jos pitäisi valita niin mielummin rempseä pubiruusu kuin murjottova kaunotar. Ajattelen ihan käytännön kannalta kumpi olisi sängyssä parempaa seuraa.

Ihan mielenkiinnosta tiedustelisin, että miten ihmeessä kykenet päällepäin päättelemään, että kuka on parempaa sänkyseuraa?  Itse en ainakaan moista kykene päältäpäin päättelemään, vaikka aiheesta kohtalaisen paljon käytännönkokemusta omaankin, vaan kohtuullisen paljon pettymyksiä on kohdalleni osunut. Nimittäin lahnoja kohdalleni on sattunut ihan kaikenlaisista segmenteistä, kuten myös todella unohtumattomia tapauksiakin. Toki pubiruusujen kohdalla kokemukseni on sangen olematonta, mutta uskoisin, että siinäkin viiteryhmässä löytyy tapauksia laidasta laitaan.

M43

Vierailija
54/61 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä arvostelulla tavoitellaan? Miksi jotkut miehet tekevät niin?

Vierailija
55/61 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihminen, joka ei koskaan menetä malttiaan, mutta poikkeus tähän sääntöön tapahtui juurikin itsepäisen miehen takia, joka vaan jatkoi jankkaamistaan. Hoki hokemalla että haluaa olla kaverini ym. paskaa kunnes huusin tälle takaisin päin naamaa että ei kiinnosta. Senkin jälkeen jatkoi ihmettelyä että miksi ym. 

Vierailija
56/61 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihminen, joka ei koskaan menetä malttiaan, mutta poikkeus tähän sääntöön tapahtui juurikin itsepäisen miehen takia, joka vaan jatkoi jankkaamistaan. Hoki hokemalla että haluaa olla kaverini ym. paskaa kunnes huusin tälle takaisin päin naamaa että ei kiinnosta. Senkin jälkeen jatkoi ihmettelyä että miksi ym. 

Miten liittyy aiheeseen?

Vierailija
57/61 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mulle on sanottu muutaman kerran että olisin kuumempi jos hymyilisin. Sanon vaan että kiitos analyysistä, entistä vittumaisemmalla naamalla. Ei kuulu minun ilmeeni kenellekään tuntemattomalle, ihmiset on ihan uskomattomia. Mitäköhän jos itse sanoisin heille että olisivat kuumempia jos kävisivät salilla ja parturissa.

t. bitchy resting face 

Se on *resting bitch face. Anteeksi, oli pakko. 

Vierailija
58/61 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään ärsyttää, että naisten oletetaan olevan hymyileviä ja aurinkoisia, mutta miehille pokerinaama on ihan ok. Ruotsin kuninkaallisista otetuissa kuvissa naiset pingottaa aina tekohymynsä äärimmilleen ja miehet yleensä möllöttää naama peruslukemilla.

Captain Marvelin elokuvan mainosjulisteesta nousi hirveä haloo, kun naispäähenkilö oli vakavalla naamalla julisteessa. Kun olisi pitänyt hymyillä! Kun naisten nyt vaan kuuluu aina olla iloisia (miestävähäntyhmempiä) hepsukoita miesten mieliksi.

Vierailija
59/61 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään ärsyttää, että naisten oletetaan olevan hymyileviä ja aurinkoisia, mutta miehille pokerinaama on ihan ok. Ruotsin kuninkaallisista otetuissa kuvissa naiset pingottaa aina tekohymynsä äärimmilleen ja miehet yleensä möllöttää naama peruslukemilla.

Captain Marvelin elokuvan mainosjulisteesta nousi hirveä haloo, kun naispäähenkilö oli vakavalla naamalla julisteessa. Kun olisi pitänyt hymyillä! Kun naisten nyt vaan kuuluu aina olla iloisia (miestävähäntyhmempiä) hepsukoita miesten mieliksi.

Ja miehet valittavat naisista kuin esineistä, joissa on jokin vika, joka häiritsee heitä. Tuntemattomistakin.

Vierailija
60/61 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne miehet käyvät kommentoimassa toisten miesten ilmeitä.

Todellakin samaa mieltä kuin ap. Olen myös tuon tokaisun kuullut. Kyllä mut on nykyonen mieheni iskenyt ihan jollain muulla repliilillä kuin että Mitäs sä täällä murjotat??? Todellakin, tuollaisellako joku luulee saavansa edes minuutin keskusteluseuraa, muusta nyt puhumattakaan. Kerran tokaisin yhdelle että vittuaks mun täällä pitäis itekseni irvistellä kuin joku pepsodentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi