Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskulaisnainen maksoi viallisesta muumimukista 6100 euroa - ”Päätin, että minun on pakko tulla ja huutaa muki”

Vierailija
07.04.2019 |

Maskulainen Alyona Juntunen on mahdollisesti maailman harvinaisimman muumimukin ostaja. Juntunen huusi itselleen Janakkalan Turengissa sunnuntaina mukin, jossa esiintyy keskeltä katkennut Vilijonkka. Juntunen maksoi mukista 6100 euroa.

Jutunen kertoo harrastaneensa muumimukien keräilyä nelisen vuotta. Mukien lisäksi hänen harrastuksiinsa kuuluu harvinaisten Louis Vuittonin laukkujen keräily.

– Näin mukin lehdessä ja päätin, että minun on pakko tulla ja huutaa muki.

Alyona Juntusen sunnuntaina huutama muumimuki ei ole hänen kokoelmansa kallein. Arvokkain on hänen mukaansa Fazerin muumimuki, jonka arvo on tällä hetkellä yli 10 000 euroa.

Kommentit (227)

Vierailija
41/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heeeetkinen, onko tämä siis JELENA Juntunen :D 

Joo meni hetki itselläkin tajuta : D mut toi peruukin näköinen tukka paljasti. Tainnut ainakin päästä eroon painopakkomielteestään... Mikä on siis ihan hyvä asia. Siis sillä jo 5 lasta?! Muistan kun aloin seuraa kaksplussaa niin niitä oli vain 2 ja sitten alkoi odottaa kolmosta..

Tukka oli juuri se mikä paljasti minullekin tämän :D

Vierailija
42/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan nauraneeni itseni kipeäksi kun nimesi lapsensa Brettiksi Brett Michaelin mukaan :D se kun on niin hottis.

Sittenhän Jelena pyörii myös Tuksun kanssa kun Meksikosta haettiin niitä jotain pimppirrokotuksia.

Minulla on aukko sivistyksessä mutta en ole kuullutkaan tästä Tuksun Meksikonmatkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä olisin kateellinen? :D Mä tykkäsin ihan hirveästi Eestlanna savannan ketjuista ja jutuista! Ne oli niin utopistisia! Oli ollut jollain ryyppäysreissulla ja tullut siitä paha morkkis, niin oli ostanut lapsille kokonaisen laatikollisen suklaamunia :D <3 sillä oli niin huvittavia juttuja aina! 

Vierailija
44/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Mä ole kade enkä katkera. Minusta milanna oli ja on loistava hahmo. Todellisuus on todella tarua ihmeellisempää.

Hän toi mulle paljon naurua älyttömyyksineen kun olin äitiyslomalla joskus 10 vuotta sitten.

Ja sen tajuaminen et siitä todella on niin kauan on aika järkyttävää

Vierailija
45/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan nauraneeni itseni kipeäksi kun nimesi lapsensa Brettiksi Brett Michaelin mukaan :D se kun on niin hottis.

Sittenhän Jelena pyörii myös Tuksun kanssa kun Meksikosta haettiin niitä jotain pimppirrokotuksia.

Minulla on aukko sivistyksessä mutta en ole kuullutkaan tästä Tuksun Meksikonmatkasta.

Tuksu vaan suunniteli matkaa, oli kuullut että siellä osataan parantaa diabetes numero yksi..

Onneksi ei lähtenyt, olisi varmaan päässyt hengestään.

Vierailija
46/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vihamielistä palautetta.

Hyvä, että hänellä on rahaa keräilytuotteisiin.

Jos minulla olisi 6000 euroa, niin matkustaisin ulkomaille. Ihmiset arvostavat erilaisia asioita.

Vierailija
47/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa retostella rahoillaan ja ostoksillaan, yhtä alastomana täältä lähtee kuten kaikki muutkin.

Vierailija
48/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti Tuksun reissu jäi vain suunnittelu asteelle. Milanna taas hyppäsi siellä jatkuvasti

Vierailija
49/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En Mä ole kade enkä katkera. Minusta milanna oli ja on loistava hahmo. Todellisuus on todella tarua ihmeellisempää.

Hän toi mulle paljon naurua älyttömyyksineen kun olin äitiyslomalla joskus 10 vuotta sitten.

Ja sen tajuaminen et siitä todella on niin kauan on aika järkyttävää

Siis mietin just ihan samaa! Että miten voi olla siitäkin jo 10-vuotta?! :D Siis itsekin silloin aktiivisesti seurailin ketjuja. Huh. Tää uutinen sai hymyn huulille :) 

Vierailija
50/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko enää tyhmempää hankintaa tehdä....

Jos hän myy sen joskus kalliimpaan hintaan niin sijoitus ei ole ollenkaan tyhmä.

Mitä ihmeellisimmillä asioilla voi tehdä tiliä.

Vierailija
51/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on palsta kuuluisuus. Vanha kunnon Savannah / venakkomilana.

Just joku päivä mietinkin mitä hälle kuuluu :D

Ei saakeli, oliko se oikea tyyppi :O mä luulin että oli joku hel-nycin tyylinen provoilija :O

Vierailija
52/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, katsoin myös, että kaksplussan pottapäähän se siinä. Kuvansa ovat näemmä reilusti muokattuja, näyttää aika paljon kookkaammalta tuossa livekuvassa.

Vierailija
53/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottas olla toi ostaja. Vielä ylpeenä :D Kun osti muumimukin :D

Vierailija
54/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Silloin kun tuosta mukista kirjoitettiin ekan kerran, ajattelin että Milanna varmaan haluaa sen hinnalla millä hyvänsä. 

Vierailija
55/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosi erinäköinen tossa videolla kun itse jakamissaan kuvissa.

Vierailija
56/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka on tämä jelena eli savanna eli milana? Kertokaas nyt nuoremmallekin palstaväelle??? Mä tiedän ton naisen vaan siitä, että on facebookissa kaikissa luksuslaukkuryhmissä ja siellä postailee jatkuvasti, mitä kaikkea on ostanu. Varmaan 20 000 e menee hänellä aina kerrallaan vuittonille. Eli siis mitkä on hänen taustansa?

Vierailija
57/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuossa. Jos rahaa löytyy, niin saa käyttää miten haluaa. Joku sen mukin olisi kuitenkin ostanut 6000:lla.

Vierailija
58/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on naisen ongelma, jos maksaa 1 € mukista törkeää ylihintaa.

Vierailija
59/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka on tämä jelena eli savanna eli milana? Kertokaas nyt nuoremmallekin palstaväelle??? Mä tiedän ton naisen vaan siitä, että on facebookissa kaikissa luksuslaukkuryhmissä ja siellä postailee jatkuvasti, mitä kaikkea on ostanu. Varmaan 20 000 e menee hänellä aina kerrallaan vuittonille. Eli siis mitkä on hänen taustansa?

Miten sillä voi olla noin paljon rahaa, kun netistä löytyy vaan joku organic-höpöfirma sen nimellä? Onko rikkaan kanssa naimisissa?

Vierailija
60/227 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka hän on? Miks en oo koskaan kuullukaan mistään Savannahsta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme