Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka niukat/millaiset on valemenkat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin negaa tuhrujen aikaan, viikkoa myöhemmin sain kirkkaan plussan, kun raskausoireet jatkuivat ja oli pakko testata uudelleen..

Vierailija
2/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Mulla oli just tollaset viime menkat kuun vaihteessa. Tein testin raskausepäilyissä viime viikolla 19, olikohan tiistai. Negaa näytti. Nyt sitte oottelen vaan seuraavia. Edelliset raskaudet ollu lähes oireettomia ja oon testannu suht myöhään yllärinä.

Tietääkö kukaan voiko menkkojen aikana tulla raskaaks????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti nyt valemenkat, vielä en ole täysin varmuutta saanu, mutta suuresti epäilyttää..Vuoto alko viime tiistaina ja kesti suurinpiirtein päivän, sen jälkeen on tullu vaan pientä tiputteluvuotoa..Sitten tää labran testi näytti negaa(millä lie testailleet) ja oma testi taas tosi haaleeta viivaa, minkä just just erotti..Lämmöt on koholla edelleen, sen takia en voi vieläkään uskoa, ettenkö olis raskaana..Aion mennä ultraan tarkistamaan asian! Toisaalta olen kuullut, että valemenkat voi olla ihan normaalitkin, siis runsaampaa vuotoa..mistää ei voi tietää varmaks..

Vierailija
4/4 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa näytti heti, vaikkakin hieman haileeta, mutta plussa vahvistui parissa päivässä selväksi. :)