Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olwn vastaaja. Jättäkää viesti äänimerkin jälkeen. Muita joita vituttaa, kun sit...

Vierailija
07.04.2019 |

yrität soittaa KESKELLÄ PÄOVÄÄ jollekkin ihmiselle, joka ei edes käy töissä ja makaa perse homeessa kotonaan eikä vastaa puhelimeen? Ok, vk.loppu ja saa maata mutta kun kyse on samasta ihmisestä jolla olisi aikaa jutella viikonloppuisinkin eikä voi sanoa että arkena kävisi töissäkään. Todella harvoin soittelen hänelle, ja hän muööe mutta vois vastata edes viestillä jos häiritsen jotenkin. Nimittäin joka 10 kerrasta 1 AINOAN KERRAN hän vastaa. Oon vaan tulku tässä ajattelleeksi. En siis hänelle 1 päivän aikana soittele 10 krt. Mut josmus kuitenkin soiteölaan, niin mikä se hönellä on niin vaikeaa vastata? Ok, itsekkin hoidan koti-asiat ja tälleen, mutta ei voi sanoa että vkävisi kumpikaan meistä töossä että ei silti voisi edes vastata, että soitellaan myöhemmin paremmalla ajalla.

Ihmiset, mikä siinä on niin vaikeaa? Hä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran jättänyt viestin äänimerkin jälkeen. Kyse oli tärkeästä asiasta. Muuten kun menee vastaajaan niin katkaisen vain puhelun. Joko soittaa takaisin tai sitten ei.

Vierailija
2/3 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla välillä unohtuu kännykkä äänettömälle tai paikkaan, mistä en sen soimista kuule. Pahoitteluni siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää myös ihmiset, jotka eivät vastaa ja soittavat sitten, kun se heille sopii.

2 tuttuani tekee tuota jatkuvasti. Eli he haluavat määritellä omien aikataulujensa mukaan sopivan hetken.

Itse juttelen lähes aina, vaikkei aivan täydellinen tilanne olekaan.