Kiitos Stockmann
Viime aikoina olen tuskastellut, että ei vain ikinä löydy hyviä vaatteita mistään. Sellaisia, jotka eivät ole makkarankuorimaisia malliltaan, jotka olisivat täyttä puuvillaa, ok hintaisia ja vielä kauniita. Tilailen PALJON vaatteita netistä, koska en yksinkertaisesti jaksa vaeltaa kauppoja läpi ja sovittaa kymmeniä vaatteita kaupoissa.
Hullarit innoittivat minut purjehtimaan Stockan sivuille pitkästä aikaa ja kyllähän sieltä tarttui tavaraa shoppaushullun haaviin. Myös vaatteita.
Hieman masentunein mielin vetäisin vaateparret ylleni, mutta mikä yllätys, nehän olivat kriteerit täyttäviä!
Silmäni avautuivat uudestaan. Jo teininä olin fiksu shoppaaja ja metsästin laatukamaa. Sitten laiskistuin ja aloin alittamaan aitaa matalimmasta kohdasta.
Olenpa ylpeä itsestäni, kun olin teininä fiksumpi kuin vanhempana! Nyt olen palannut takaisin fiksuuden piiriin ja tästä lähtien ostan valtaosan vaatteistani Stockalta!
Eläköön Stockmann! V*tut sinä konkkaan menet.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Terv. täti Stockan kassalta.
No ikinä en ole ollut stockalla töissä enkä varsinaisesti sinne himoitsekaan. Kyllä olen ainoastaan onnellinen, että olen taas löytänyt laadukkaat vaatteet, eikä tarvitse itkeä kun paketista löytyy jotain rättejä, jotka näyttävät hirveiltä päällä. Ap
Stokkalta saa myös muotipalvelua, jolloin henkilökunnan jäsen etsii asiakkaalle valmiiksi sellasia vaatteita, kuin asiakas toivoo. Jos haluaa puuvillaa, niin etsitään sitä valikoimasta. Jos haluaa juhlamekon tai mustat, siistit housut, on helpompaa tulla vaan sovittamaan valmiiksi etsityt vaatteet.
Minusta aidan alittaminen matalimmasta kohdasta on todellakin aika tyhmää!
Ok-hintaisia? Tuossa kohtaa provo paljastui.
Stokkalla ihan laadukasta ok, tavaraa mitä saa monesti kyllä muualtakin.
Mutta Herkku on kyllä kiva kauppa.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Öh? 30-40 € paidasta on ihan ok hinta, koska sillä saa puuvillaisen, kivan näköisen paidan, joka ei mene pilalle pesussa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minusta aidan alittaminen matalimmasta kohdasta on todellakin aika tyhmää!
XD No ylittäminen, alittaminen, onko se nyt niin tarkkaa!
Tosi vaikea löytää juuri sitä mitä tahtoisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun Stockan markkinointiosasto yrittää nyt tällaista sissimarkkinointikikkaa.
Ostin viimeksi Stockalta Ril'sin housut 179,40. Mulla on niitä mustat, t.siniset ja ruskeat. Lisäksi Ril'sin ja Andiatan kesähoisuja.
Vaatteet ovat laadukkaita, käytän niitä vuosia ja mitoitus kuin mulle tehty.
Ps. Ei Stockmann mene kokkaan, koska suom.ruot.säätiöt pitää sitä pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh? 30-40 € paidasta on ihan ok hinta, koska sillä saa puuvillaisen, kivan näköisen paidan, joka ei mene pilalle pesussa. Ap
Mistä tiedät sen pysyvän hyvänä käytön ja pesujen myötä? Ei ihan yksi tai kaksi kertaa riitä, kun laadukkaana pitämäni vaate ei ole sitä ollutkaan.
Kerrottiin että jos en nouda tilausta, rahat palautuvat automaattisesti sille tilille josta on maksettu.
Ehkä ensi vk. Näenkö oikean tilausnumeron saapumisilmoituksesta?
Toivottavasti pysyy pystyssä, sieltä parhaat vaatteet kun löytää omaa kokoaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerrottiin että jos en nouda tilausta, rahat palautuvat automaattisesti sille tilille josta on maksettu.
Ehkä ensi vk. Näenkö oikean tilausnumeron saapumisilmoituksesta?
Tänään toimitus, päätin sittenkin pitää tämän pellavapaidan ja neuleen, koska ovat makuuni.
Nyt kun Stockmann taas kovasti mainostaa itseään Pride-tapahtuman varjolla ei voi kuin ihmetellä, miksi Stockmann vaatii joka tilauksen yhteydessä sekä tilaajan syntymäajan että myös tiedon, onko tilaaja mies vai nainen? Kummallakaan tiedolla kun ei ole yhtään mitään tekemistä itse ostotapahtuman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Stokkalta saa myös muotipalvelua, jolloin henkilökunnan jäsen etsii asiakkaalle valmiiksi sellasia vaatteita, kuin asiakas toivoo. Jos haluaa puuvillaa, niin etsitään sitä valikoimasta. Jos haluaa juhlamekon tai mustat, siistit housut, on helpompaa tulla vaan sovittamaan valmiiksi etsityt vaatteet.
Just, joo. Minäkin kävin kerran Stockan pukeutumisneuvojalla. Isorintaisena minun on vaikeaa löytää kauniisti istuvia vaatteita ja ajattelin kerrankin ulkoistaa homman ammattilaiselle.
Ikävä kyllä minulle ei hänen avullaan löytynyt kuin mummokuoseja, joista en yhtään tykännyt alle 40-vuotiaana.
Pukeutumisneuvoja lupasi soitella minulle keväällä, kun tulossa olisi minulle sopivia takkeja. No, tästä on jo useita keväitä, mutta soittoa ei ole vielä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Stockmann taas kovasti mainostaa itseään Pride-tapahtuman varjolla ei voi kuin ihmetellä, miksi Stockmann vaatii joka tilauksen yhteydessä sekä tilaajan syntymäajan että myös tiedon, onko tilaaja mies vai nainen? Kummallakaan tiedolla kun ei ole yhtään mitään tekemistä itse ostotapahtuman kanssa.
Näiden tietojen avulla he voivat kohdentaa sinulle mainontaansa. Suurin osa ihmisistä kun ostaa vaatteensa siltä osastolta, missä myydään omalle sukupuolelle suunniteltuja asuja. Tämä sukupuolisesta suuntautumisesta huolimatta.