Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian tiukkis vai eikö mieheni ole sitoutunut perheeseemme?

Rasittunut
07.04.2019 |

Meillä on mieheni kanssa 3kk ikäinen poika. Mies on lapsen syntymästä asti ollut todella menevä, jokaisiin bileisiin ja kissanristiäisiin on päästävä ryyppäämään.
Tämä on ollut minulle tähän asti vielä ihan ok, kunnes mies ilmoitti lähtevänsä veljensä kanssa kuukauden päästä viikoksi etelänreissulle.
Minusta tämä tuntuu kohtuuttomalta ja epäreilulta. Tuntuu, että hän elää vieläkin vain täysin oman navan ympärillä.
Minä en saa (miehen mielestä) hankkia edes kuntosalikorttia itselleni, ellen lupaudu ottamaan poikaamme mukaan salille.
Olenko vain turhan nipo vai onko miehen käytös ”väärin”?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde sinäkin reissuun vauvan ja jonkun ystäväsi kanssa eri aikaan kuin miehesi. Ole 2 viikkoa ja katso tuleeko ollenkaan ikävä miehelläsi. Jos ei muutosta niin lähde vauvan kanssa kokonaan muihin maisemiin.

Mitäs järkeä tuossa on,mies juhlii sen kaksi viikkoa kun muija ja lapsi pois jaloista.

Seuraavan kerran kun mies tulee juhlimasta,lähdet itse ap seuraavana päivänä ovesta ulos ja jätät lapsen kotiin isänsä kanssa.Sinulla on ihan yhtä lailla oikeus omaan aikaan ja tavata kavereita.

Ja jos ukkosi tosiaan lähtee viikon etelän reissuun,varaat itsellesi myös matkan viikoksi vaikka tulevana kesänä ja lähdet ystäviesi kanssa matkaan ja lapsi jää luonnollisesti siksi aikaa miehesi huollettavaksi...

Vierailija
22/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias. kirjoitti:

Halusiko mies lasta yhtä paljon kuin sinä?

Vahinkolapsi. Mies halusi abortin. Sanoin, että pidän lapsen ja hän voi jatkaa elämäänsä yksin. Halusi sitten kuitenkin olla mukana meidän elämässä ja lupasi rauhottuvansa...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä miesvihaprovoja. Aina niissä on Jännästi juuri tuo 3 kk:n ikäinen vauva? Ei ole kauaa, kun sama provo oli täällä. Mies teki sitä ja tätä ja meillä on vauva. Lopettaisit jo aikuinen nainen nämä ainaiset miesvihaprovot.

Yksinkertainen ihminen näkee miehet ja naiset yhtenä joukkona, jossa kaikki yksilöt ovat samanlaisia ja kuluttaa aikansa lässyttäen miesvihaprovoista. Normaali ihminen ymmärtää, että tässä on kyse yksittäisestä miehestä, eikä se vaikuta normaalin ihmisen näkemykseen muista miehistä.

Oma mieheni, eikä itse asiassa kukaan tuntemistani miehistä, ikinä tekisi niin kuin ap:n mies puolisolleen ja lapselleen. Keskustele ap miehen kanssa, kysy miksi vaikuttaa siltä, että häntä ei kiinnosta oma lapsi. Et ole liian tiukkis.

Sama provo ollut ainakin 3 kertaa tällä palstalla. Täysin sama. Kun lukee paljon palstaa, niin huomaa tällaisten pikkuseikat. Pidä toki laput silmilläsi. Ei kannata yrittää kirjoittaa mitään, silloin kun ei ole faktoja tiedossa. Ja tuo ensimmäinen sana minkä kirjoitit kertoo sinusta enemmän kuin tuhat sanaa :) sori vaan.

En ehkä käytä tarpeeksi aikaani palstailemiseen tietääkseni, että tällaisia juttuja on täällä jatkuvasti. Olkoot sitten niin, että vaikka yksi henkilö tehtailisi tällaisia tarinoita jatkuvalla syötöllä av:lle, ei se silti tarkoita sitä, että kaikkia miehiä pitäisi vihata. Pointtini oli se, että pitää olla aika yksinkertainen, että pohjaa näkemyksensä miehistä vain av:lla oleviin aloituksiin. Täten myös miesvihaprovoista puhuminen on melko yksinkertaista. Miesvihaprovoksi voisi luokitella sellaisen jutun, jossa ap sanoo, että jonkun tutkimuksen mukaan kaikki miehet ovat mulkkuja, vaikka tällaista tutkimusta ei ole tehty. Toisaalta tällöinkin henkilön pitää olla aika naiivi, että uskoo sen, mitä joku anonyymisti kirjoittaa netissä 🤔

Vierailija
24/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kovin nuoria? Miehesi on väärässä ja sinä oikeassa. Tuo voisi vielä keskustelemalla selvitä. Voisit vaikka pohtia ääneen miten haluaisin kummankin vanhemman huolehtivan lapsestaan ja miten kätevää viikko-viikko-systeemi on joissain (ero)perheissä.

Minä olen 24 ja mies täyttää pian 30.

Kun meillä on yhteishuoltajuus, meneekö se automaattisesti viikko-viikko systeemiin?

Ap

Vierailija
25/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä miesvihaprovoja. Aina niissä on Jännästi juuri tuo 3 kk:n ikäinen vauva? Ei ole kauaa, kun sama provo oli täällä. Mies teki sitä ja tätä ja meillä on vauva. Lopettaisit jo aikuinen nainen nämä ainaiset miesvihaprovot.

Jos kertoisin kaiken mitä minun eksäni perseili, olisi välittömästi kymmenen sinun kaltaistasi kiljumassa miesvihaprovoa. Se oli kuitenkin minun elämääni. 

Vierailija
26/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kovin nuoria? Miehesi on väärässä ja sinä oikeassa. Tuo voisi vielä keskustelemalla selvitä. Voisit vaikka pohtia ääneen miten haluaisin kummankin vanhemman huolehtivan lapsestaan ja miten kätevää viikko-viikko-systeemi on joissain (ero)perheissä.

Kun meillä on yhteishuoltajuus, meneekö se automaattisesti viikko-viikko systeemiin?

Ap

Ei tietenkään mene. Voit päätyä yh:ksi.

Vierailija
27/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei mene eikä sitä vauvaikäisen kanssa edes suositella.

Vierailija
28/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuskin kiinnostuu lapsesta myöhemminkään jos olisi halunnut sen abortoitavaksi. Jäi suhteeseen taloudellisen tilanteen takia ja että joku hoitaa kodin? Tuskin mies haluaa eronkaan jälkeen lapseen tutustua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän