Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä ihminen muuttuu nuoresta aikuiseksi?

Vierailija
07.04.2019 |

18v? 20v? 25v? 28v? 30? 35v?

Tästä tuntuu olevan aika monta teoriaa. Esim. kunnan sosiaalitoimen mukaan aikuistumisikäraja on 30v ja TE-toimiston mukaan taas 25v.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikä loppuu 40 v ja sitten onkin jo aika katsella hautapaikkaa.

Vierailija
22/24 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mummeli* kirjoitti:

Itse taisin muuttua aikuiseksi n. 28-vuotiaana, kun sain esikoiseni. Sitä ennen asuin jo omassa asunnossani, mutta ei se aikuisen elämää ollut; bileitä ja kaiken maailman riekkumista.

Meillä ei ole lapsia vaan mainistsemiasi bileitä ja muuta riekkumista. Siltikin tunnemme olevamme aikuisia. Olemmehan jo viisikymppisiä, hyvä ura molemmilla ja omaisuutta reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ainakin ihan täysi kakara 20-vuotiaana,vaikka asuinkin avoliitossa ja kävin töissä! Varmaan siinä 25v paikkeilla aloin olla aikuinen. Esikoinen syntyi kun olin 26 vuotta.

Vierailija
24/24 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies käy armeijan ja nainen kun saa lapsen.

Eli lapsettomat ovat ikinuoria?

Ei ikinuoria, vaan ikiteinejä minäminäminä -asenteella.

Annas kun arvaan, sinulla itselläsi taitaa olla lapsia ja oletat että kaikki henkinen kasvu syntyy vain ja ainoastaan perheellistymisestä? On aika hölmöä niputtaa kaikki lapsettomat aikuiset samaan ryhmään (itsekkäät ikiteinit) ja kaiken lisäksi vielä kuvitella että ihmisaivot jäätyvät paikalleen ellei lapsia synny. Pura katkeruutesi mieluummin kotitöihin ja lenkkipolulle, se on takuulla terveempää kuin lapsettomien vihaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän