Minkä akateeminen loppututkinto sinulla on?
Kommentit (68)
Teinitytöt menkää ulos leikkimään välillä. Siellä on kiva ilma.
Vierailija kirjoitti:
Ylläri että täällä on humanisteja jutut sitä luokkaa
mikä noista on humanisti? Itse olen FM mutta luonnontieteistä.
Lettutieteen vihtori.
Mutta miksi tuolla vaihtoehdoissa ei ole tohtorin tutkintoja ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Yhtään lääkäriä ei vielä ole ilmoittautunut, vaikka yleensä n. 40 prosentilla av-mammoista on LL-tutkinto 🤔
Tällä palstalla lähihoitajat muuttuvat lääkäreiksi, matruusit kapteeneiksi ja talkkarit kiinteistönomistajiksi.
Odotin, että olisi kysytty, onko kandi, maisteri, lisensiaatti vai tohtori, mutta vaihtoehtoina olikin eri alojen maistereita ja DI sekä pari lisensiaattia.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään lääkäriä ei vielä ole ilmoittautunut, vaikka yleensä n. 40 prosentilla av-mammoista on LL-tutkinto 🤔
Entä, jos ne tämän palstan lääkärit ovatkin tohtoreita, ja vastaavat siksi kohtaan "joku muu"?
Vierailija kirjoitti:
Ylläri että täällä on humanisteja jutut sitä luokkaa
Kaikki FM:t eivät ole humanisteja.
t. matemaatikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsienheiluttelumaisteri. Se puuttui listasta.
Minä olisin muuten uimamaisteri mutta sain suonenvedon kymmenen metriä ennen loppua ja meinasin hukkua.
Minä taas jätin uimakandiopinnot kesken joten olenko sitten uimatieteen ylioppilas?
Nyt tulitkin oikeaan paikkaan. Täällähän ei muita olekaan kuin akateemisia.
Minulla ei ole akateemista loppututkintoa ja silti olen ihan hyvin pärjännyt.
Mä en tiiä ku tuon TM:n. Se on se lehti.
Minulla on tutkinto sekä naistutkimuksesta että mongoliankielen kargyraa-kurkkulaulun evoluutiosta ja sen vaikutuksesta maailmanpolitiikkaan aikojen saatossa (kielentutkimus ja valtiotiede kand).
Olen FM, farmaseutti ja hetken kuluttua proviisori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla lähihoitajat muuttuvat lääkäreiksi, matruusit kapteeneiksi ja talkkarit kiinteistönomistajiksi.
Meidän vanha talkkari ihan livenäkin käyttäytyi kuin olisi omistanut sekä talon että sen asukkaat eli ei tuo palstasta välttämättä johdu. Tehtaissakin kokeneet duunarit, varsinkin ay-aktiivit, käyttäytyvät kuin omistaisivat koko tehtaan ainakin nuorempia duunareita kohtaan. Ehkä se on sairaaloissa sama ilmiö.
Laivoista en osaa sanoa, voisi kuvitella että kapteenilla on arvovaltaa nykyaikaankin mutta en oikeasti tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se taitaa olla!
KK