Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on sitten ne tyylikkäät housut

Vierailija
07.04.2019 |

Millaiset housut pitäisi kesällä laittaa jalkaan? Jotta a) on mukava b) sopii kesään ja c) on tarpeeksi tyylikäs ettei kenelläkään pala verkkokalvot?

Voisitteko ihan tosissaan määritellä sellaiset tyylikkäät kesähousut? Vaikka kuvia ja linkkiä ja sitten peukutetaan onko ok vai ei.

Joka toinen päivä on nimittäin vaatekeskustelu käynnissä ja milloin ahdistaa suomalaisten tyylittömyys tai trikooperseet tai mikä tahansa.

Niin mikä on näin kesäaikaan se the best housu jossa voi kulkea ja kukaan ei ahdistu? Joka korostaa hyviä puolia olematta liian tyrkky ja mikä voidaan mieltää siistiksi, muut huomioonottavaksi pukeutumiseksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä sellaiset, jotka sopivat tilanteeseen ja kantajansa tyyliin. Viskoosi- ja pellavahousut ovat parhaat helteellä.

Mutta kyllä mäkin oon vähän sitä mieltä, että ne trikoot ja vatsaavan tiukkuusasteen housut eivät ole mukavaa katseltavaa. Just tässä olin kahvilassa, ja sinne tuli eräs ihan neutraalisti pukeutuva keski-ikäinen nainen. Hänellä oli jonkinlaiset jeggingsit jalassa, ja ne olivat niin tiukat ja ohutta kangasta, että vaikutelma oli vähän se, että ne olisi maalattu päälle. Jotenkin se ei sopinut hänen olemukseensa, ja toisaalta tuli melkein sellainen vaikutelma niin kuin alavartalo olisi alasti. Mun mielestä olisi ihan hyvä, että julkisella paikalla ei ihan tarvitsisi olla kaikki vartalon yksityiskohdat esillä. Se on huomaavaista muita kohtaan.

Vierailija
2/5 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ählätti-rätti , jos niiltä kysyy.

Ostin tuollaiset puuvillachinot, vaaleat. Kuin kevennetty farkku ja menee kaiken kanssa, jopa sen hirveen tunikan.

Voi rullata lahjetta ylöspäin myös, jos tykkää.

Tietty pellavaiset on vielä vilpoisemmat kuumalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://mosaic04.ztat.net/vgs/media/packshot/pdp-gallery/KA/32/1A/06/3T…

https://mosaic04.ztat.net/vgs/media/pdp-gallery/OP/42/1A/02/UQ/11/OP421…

Tulikohan linkit näkyviin? Mitä mieltä tällaisista? Vähän värikkäämmät kesäaikaan. Olen miettinyt näiden välillä.

Vierailija
4/5 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempi parempi, jos kukikasta pakko olla.

Ylempi liikaa pyjamas style.

Ugh.

Vierailija
5/5 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla joo niitä positiivisia vaihtoehtoja kun ne negat on jo kuultu :D itsekkään en osaa enää sanoa kuin oikeat farkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi