Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä löytää kunnollinen aurinkorasva

Vierailija
07.04.2019 |

Tuotteita on sen miljoona erilaista mistä pitäisi osata valita sellainen mikä:
- toimii ihan oikeasti, antaa korkean UVA JA UVB suojan
- ei näytä iholla valkoiselta
- pysyy paikallaan ja sulautuu hyvin eikä esim. kuivu jauhoisiksi kokkareiksi tai jää tahmeaksi
- ei tuhoa luontoa, vesistöjä saati omaa kehoa
- ei aiheuta finnejä
- ei ärsytä ihoa
- voi laittaa meikin alle

En vaan jaksa enää etsiä ja kunnollisia suosituksia on vaikea löytää. Pitää varmaan jäädä neljän seinän sisään ilman ikkunoita tai alkaa käyttää kokovartalokaapua ulkona.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä mitään aurinkorasvoja. En harrasta etelän matkoja, enkä Suomessa kesällä oleskele pitkiä aikoja auringossa.

Vierailija
2/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kaikissa kasvovoiteissa pitäisi olla aurinkosuojakerroin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks kaikissa kasvovoiteissa pitäisi olla aurinkosuojakerroin?

Mä en käytä kasvovoiteitakaan.

Vierailija
4/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssi apteekkiin ja aloita sieltä

Vierailija
5/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darphinin suojavoide on uv50, käytän ympöri vuoden meikin alla, ihan täydellinen tuote.

Mutta tuo ratkaisee vain naaman ongelman. Koko kropalle on toiminut parhaiten apteekin Vichy ja yllättävän hyvin myös Lidlin Cien.

Joskus luin ketjun siitä rasvasta mitä myydään (ainakin Finskin) lennoilla. Oli kaikkien mielestä ihan täydellinen, kesti uimisen eikä tarvinnut koko aikaa lisäillä. Sitä tekisi mieli kokeilla, mutta mikähän himputti sen nimi olikaan?

Vierailija
6/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alga Maris spf 30 on paras aurinkovoide kasvoille, mitä olen ikinä käyttänyt. Ei ärsytä superherkkää ihoa, ei aiheuta finnejä ja tuoksuu hyvältä. Ja toisin kuin sarjan spf 50 -voide, ei tee ihoa valkoiseksi. Niin, ja toimii loistavasti ja on vielä luontoystävällinenkin! Myös sarjan vartalolle tarkoitettuja voiteita/suihkeita on kehuttu kovasti.

Vierailija
7/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alga Maris spf 30 on paras aurinkovoide kasvoille, mitä olen ikinä käyttänyt. Ei ärsytä superherkkää ihoa, ei aiheuta finnejä ja tuoksuu hyvältä. Ja toisin kuin sarjan spf 50 -voide, ei tee ihoa valkoiseksi. Niin, ja toimii loistavasti ja on vielä luontoystävällinenkin! Myös sarjan vartalolle tarkoitettuja voiteita/suihkeita on kehuttu kovasti.

Lisään vielä yhden plussan eli on täydellinen meikin alla. Kannattaa kokeilla!

Vierailija
8/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesästä ollut favoran airinkogeeli herkälle iholle. Toiminut erittäin hyvin omalle palamisherkälle iholle, suosittelen.

Vierailija
9/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin sinkkipohjaisia, fysikaalisesti suojaavia rasvoja, aivan sama vaikka näytän kalvakkaalta, pääasia ettei pala.

Yleensä ne lasten ja luonnollisemman vaihtoehdot ovat niitä.

Vierailija
10/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Jos et ole menossa etelänlomalle niin ensi kesänä täällä Suomessa sinulla ei ole tuota ongelmaa.

Vierailija
11/14 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino löytää iholleen sopiva aurinkotuote on pyytää näytteitä kaupoista ja kosmetologeilta.

Vierailija
12/14 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee ihan valkoinen/harmaa naama tästä. Ärsyttää myös ihoa. On paljon kehuttu kyllä.

Vierailija
13/14 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekkien meet ja kysyt. Acolla ainakin on hyvä aurinkovoide kasvoille. Niitä voi joutua vähän kokeilemaan. Itselläkin nyt kaks apteekin aurinkovoidetta kokeiltavana/käytössä. Jos ei sitten joku sovi sun kasvoille niin käytä esim. käsivarsiin ja sääriin.

Vierailija
14/14 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patyka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi