Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatisitteko siivouskuluihin osallistumista vanhemmilta, joiden 11v. poika pissasi autoomme?

Vierailija
07.04.2019 |

Oltiin siis ns. road tripillä, minä, mieheni, poikamme ja tämä poikamme kaveri. Kerran kaveri kysyi, voisimmeko pysähtyä, johon vastasimme että jaksaako hän odottaa vielä hetken? Tämä kaveri vastasi tuohon, että voi kyllä odottaa (jos poika olisi vastannut kieltävästi niin tietenkin olisimme pysähtyneet). Hetken päästä kuitenkin tälle pojalle kävi vahinko, ja niin paha että koko takapenkki kastui.

Vaatisitteko te tässä tilanteessa tuon pojan vanhemmilta siivouskuluihin osallistumista? Emme ole mitenkään varakkaita, joten tuo auton penkin täydellinen siivous/mahdollinen vaihto vaikuttaisi rahatilanteeseemm aika huonosti, jos yksin pitää maksaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkea lapsi, kun uskalsi pyytää pysähtymään. Itse olisin pysähtynyt samantien, koska varmasti on ollut kova hätä jo ja pidätellyt pitkään ennen kuin uskalsi kysyä. 

Minä kävin eilen huvikseni ajelemassa autolla ja ihan yksin kun oli niin hieno ilma. Siinähän revitte hiuksia päästänne ituhipit.

Vierailija
22/27 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette huolehtineet tauoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaatisi. Meillä sattui kerran niin, että naapurin 11v pissasi lähes uudelle sohvallemme. Silloin keskustelin asiasta hänen vanhempiensa kanssa ja mielestäni heidän olisi pitänyt osallistua kustannuksiin, mutta vanhemmat olivat eri mieltä. Elämä on.

Vierailija
24/27 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauon vaatiminen on kiusallista aikuisellekin jos kuski kyselee että voitko odottaa, saati nuorelle lapselle. Seuraavassa paikassa heti pysähdys kun lapsi pyytää. 

Vierailija
25/27 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyytää pysähtymään heti eikä pyydä pysähtymään seuraavalle huoltsikalle niin myös oma syynne.

Vierailija
26/27 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Road trip” :D

Ollaanpa sitä nyt hienoja kun osataan tuollainenkin sana....

Vierailija
27/27 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkin vaihto??? Onko teillä joku mielenterveysongelma? Ja pesu onnistuu ihan itse. Ensin tukeva pesu kunnon tekstiilipesuaineilla, ja sitten vielä vaikka perään lemmikkejä varten myytävillä orgaanisia hajuja hajottavalla suihkeella käsittely.

Kun omat lapsenne olivat vauvoja, heitittekö huonekalut aina pois, kun niihin tuli esim puklu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän