Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisten ihmisten fanikulttuuri

Bändäri
06.04.2019 |

Luin jotain toista ketjua, jossa aloittaja ihmetteli aikuisten ihmisten fanitusta. Sitä tunnutaan pitävän jotenkin henkisesti teinin tasolle jääneiden huvina.

Aloin miettimään yhtä työkaveriani, joka suhtautuu viisikymppisenä hyvin intohimoisesti suosikkijoukkueensa edesottamuksiin ja sama pätee hänen suosikkibändeihinsä. Oikeastaan olen kateellinen hänelle. Miten hienoa onkaan, että ihminen pystyy tuntemaan niin täysillä, eikä elämänkokemus ole latistanut kaikkea harmaaksi massaksi.

Kaiken kaikkiaan sehän tuo ihmiselle itselleen iloa, eikä siitä ole haittaa kellekään. Miten on: Fanitatko sinä itse jotain ja jos, niin mitä? Miten läheisesi suhtautuvat asiaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan yhä yhtyettä jonka musiikki kolahti todella lujaa ollessani nippa nappa täysi-ikäinen ja mulla on samanhenkisiä ystäviä. Yleensäkin rakastan musiikkia ja käyn keikoilla, mutta on vain yksi jota näin paljon fanitan.

Välillä on pitkään asian tiimoilta ihan rauhallista, mutta kun keikalle päästään, ollaan ihan samanlaisia kuin silloin nuorena. Se on aivan mahtavaa.

Mulla on bändin paitoja ja muita fanituotteita, mutta en mitenkään fanaattinen ole niiden kanssa.

Olen naimisissa, mulla on lapsia ja mies ymmärtää fanituksen täysin ja ostaa jopa lahjaksi jotain bändiin liittyvää silloin tällöin. Mies ei fanita ko. yhtyettä lainkaan, eikä se ole ongelma.

Lapsilla on myös omat jutut mitä fanittavat ja tuen sitä täysin. Antaa piristystä arkeen ja keneltä se on pois jos normisti fanittaa.

Vierailija
2/2 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanitan yhä yhtyettä jonka musiikki kolahti todella lujaa ollessani nippa nappa täysi-ikäinen ja mulla on samanhenkisiä ystäviä. Yleensäkin rakastan musiikkia ja käyn keikoilla, mutta on vain yksi jota näin paljon fanitan.

Välillä on pitkään asian tiimoilta ihan rauhallista, mutta kun keikalle päästään, ollaan ihan samanlaisia kuin silloin nuorena. Se on aivan mahtavaa.

Mulla on bändin paitoja ja muita fanituotteita, mutta en mitenkään fanaattinen ole niiden kanssa.

Olen naimisissa, mulla on lapsia ja mies ymmärtää fanituksen täysin ja ostaa jopa lahjaksi jotain bändiin liittyvää silloin tällöin. Mies ei fanita ko. yhtyettä lainkaan, eikä se ole ongelma.

Lapsilla on myös omat jutut mitä fanittavat ja tuen sitä täysin. Antaa piristystä arkeen ja keneltä se on pois jos normisti fanittaa.

Lisään vielä, että ikä on lähempänä viittä kuin neljääkymppiä😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla