Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ja vaimon pituusero.

Lyhyempimies
06.04.2019 |

Tilanneviesti Kommenttisi on lähetetty.
ALOITA UUSI KESKUSTELU

Vaimon ja minun pituusero ja seksi.
Lyhyempimies
klo 18:22 | 6.4.2019
Olen miettinyt tätä. Ollaan nyt 25v molemmat synnytty viä samassa kuussa. Tavattiin 10vuotta sitten jossain irc-galleriassa. Nyt ollaan oltu yhdessä 10v. Muistelen ensimmäisiä hetkiämme, äitini ja siskoni olivat aina ihmettelemässä kun on minua pidempi. Tasan 10cm. Olen siis 165 ja vaimo 175. Milemmat urheilullisia. Muetin vain miksi se oli muille ongelma? Meille kummallekkaan se ei ollut koskaan ongelma. Kyllä me kaksin völillä sille naureskellaan. Seksiäkin hartasteltu 9v monta kertaa viikossa. Kondomin ja ehköisypillerien voimin. Kuotenkin molemmilla alkaa olla maiseri paperit kourissa ja työtä muutama vuosi. Ollaan suunniteltu perheen lisäystä, jos vaikka parin vuoden päästä. Kirjoitan tänne, koska vaimoni sisko ja hänen miehensä kyselivät meiltä miten meillä onnistuu seksi. Menimme ihan hämillemme. Ainahan se on onnistunut, minulla on ihan normaali kokoinen. Vaimo aina kehuu ja minö häntä.

Mielipiteenne saako sululaiset käyttäytyä noin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljiä sukulaisia...

Vierailija
2/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalia sukulaisia. Se on teidän asianne! Meillä vielö enempi eroa. Olen 178 ja pitkä, pitkät jalat ja sääret. Mies on 160cm. Minun mielestäni täydellinen. Seksi luistaa, kemiat samat ja kaikki. Rakastetaan toisiamme. Ikää 32. Seksin onnistumisen todisteena 2 alle kouluikäistä lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kirjoitustaidolla maisteriksi asti? Vai onko tuo 'maiseri' jotain muuta?

Vierailija
4/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vielä korkkareita. Ilman kenkiä mies 3 cm lyhyempi. SE ON SAATANA TEIDÄN ASIA!!!!!!

Vierailija
5/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 180cm ja mies on 172cm. Lisäksi olen kymmeniä kiloja painavampi. Meillä on lapsi ja seksiä tietysti. Ollaan oltu jo pitkään yhdessä.

Vierailija
6/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei teitä itseänne haittaa, muiden mielipiteillä ei ole merkitystä. Korkkareita ei nyt kuitenkaan naisen kannata pitää.

Vierailija
7/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolla kirjoitustaidolla voi olla kohta maisterin paperit kourassa? Jos nyt "maiseri" tarkoittaa maisteria?

Vierailija
8/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Kirjoitin tämän aika kiihkon vallassa.

Olen kauppatieteiden-maisteri, vaimo teologian.

Vierailija
9/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 175 ja vaimo 181. Pituuseromme on ollut ongelma vain anopille ja hänelle on moni muukin asia suhteessamme ongelma.

Vierailija
10/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miski ei kannata korkkareita pitää? Ei mun itsetunto romahda,.että vaimo olis niillä vieläkin pidempi.

Vierailija
11/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 180cm ja mies on 172cm. Lisäksi olen kymmeniä kiloja painavampi. Meillä on lapsi ja seksiä tietysti. Ollaan oltu jo pitkään yhdessä.

Joko ukkos on sitten laiha rimpula tai sitten sä olet lihava! Jos painoero on "kymmeniä kiloja", niin pakko olla silloin jompi kumpi tai kenties molemmat noista. Kun 8 cm pituusero yksinään ei selitä mitenkään tuollaista painoeroa.

Vierailija
12/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa sukulaiset! Tiedän, se on erittäin vaikeaa. Niin minunkin mieheni isä aina sanoi, olen aina ollut pitkä. Olen 185cm. Käytän isoja korkkareita mies on 183cm. Seksi luistaa ja lapsi löytyy.

Vierailija
13/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Täytyy unohtaa sukulaiset. Meneehän meillä muuten hyvin. Itseäni se ei haittaa, että olen lyhyempi. Päinvastoin :)

Rakastan vaimoni pitkiä sääriä. Hänellä on myös numeron isompi jalka.

Vierailija
14/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aineissa??

Vierailija
15/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko ukkos on sitten laiha rimpula tai sitten sä olet lihava! Jos painoero on "kymmeniä kiloja", niin pakko olla silloin jompi kumpi tai kenties molemmat noista. Kun 8 cm pituusero yksinään ei selitä mitenkään tuollaista painoeroa.

Mies on laiha ja mä tosi lihava. Ei haittaa meitä ainakaan.

Vierailija
16/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä sukulaisilta. Mä oon miestä lyhyempi 5cm. Painan kuitenkin ainakin 20kg enempi ollaan 170 pitkiä noin. Mä painan 110. Mies ei tiedä.

Vierailija
17/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina salaa ihaillut ja jopa kadehtinut ns. epätavanomaisia pariskuntia. Olen itse melko arka ja virran mukana kulkeva. Minulle pari, joka poikkeaa tavanomaisesta ihan millä tavalla tahansa edustaa kahta ihmistä, joilla molemmilla on hyvä itsetunto ja avoin ja ennakkoluuloton mieli. Ja jos kaksi sellaista kohtaa, tuloksena voi olla tavallista suurempi onni.

Niin hassulta kuin se voi kuulostaakin, olen sitä mieltä että lyttäämisten ja naljailujen takana on pohjimmiltaan kateutta. Sitä samaa ihailua/kateutta jota itse tunnistan itsessäni mutta jota en toivottavasti pura samalla tavalla.

Vierailija
18/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyempimies kirjoitti:

Anteeksi. Kirjoitin tämän aika kiihkon vallassa.

Olen kauppatieteiden-maisteri, vaimo teologian.

Ihan turha pyydellä anteeksi. Kirjoitusvirhetrollit ovat keskuudessamme tiukemmin kuin luteet ja täit slummissa ja niihin ei auta Raid eikä DDT. Valitettavasti.

Vierailija
19/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kateellisilta teille

Vierailija
20/22 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun uskaltaa rakastua ja rakastaa normeja noudattamatta, on jo se osoitus hyvästä suhteesta ja vetovoimasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme