Mitä jos abortin saisi vain siinä tapauksessa
että ei olisi lapsettomia jotka olisivat valmiit adoptoidaan vauvan?
Kommentit (47)
Naisia ja lapsia alkaisi kuolla synnytyksiin enenevissä määrin
Olisi paljon käytännössä orpoja lapsia heitteillä. Kotikutoiset abortit olisivat arkipäivää. Samoin vammautuneet lapset ja äidit (kun kotikutoinen abortti on mennyt pieleen). Abortti ei lopu, vaikka niitä ei kunnollisilla klinikoilla tehtäisi.
sitä taitetaan olla timon kavereita?
No mun osalta loppuisi seksin harrastaminen. Sori, aviomieheni.
Raskaana olevien itsemurhat lisääntyisivät. Siinähän menee tietysti vauvakin, mutta eihän se abortin vastustajia kiinnosta. Vauvan hengellä on arvoa vain silloin kun sen varjolla päästään rajoittamaan raskaana olevan naisen ihmisoikeuksia. Se on abortin vastustajista ihan ok että lapsi kuolee, kunhan se törkeästi vahinkoraskautunut äiti lähtee mukana.
Googlaa joskus, kuinka monta naista vuodessa kuolee laittomaan aborttiin ja mieti sitten uudestaan.
Tuo ei tulisi toimimaan. Naisen oikeutta omaan kehoonsa poljettaisiin todella röyhkeästi. Ei ole syytä palata kehityksessä takaisin "kivikaudelle".
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei koska lapsiluku ei ole täynnä. Mutta muuttaisin perheineni ulkomaille, koska en aio kasvattaa tyttäriäni maassa joka ei kunnioita heidän itsemääräämisoikeuttaan.
Mitä jos pitäisit tyhmät ideasi ihan vain omana tietonasi?
Miksi näille adoptiohalukkaille ei kelpaa nykyiset orvot muista maista esim. Kiinasta? Onko lähituotanto ja kotimaisuus tässäkin kantavia arvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei koska lapsiluku ei ole täynnä. Mutta muuttaisin perheineni ulkomaille, koska en aio kasvattaa tyttäriäni maassa joka ei kunnioita heidän itsemääräämisoikeuttaan.
Aika riskialtista silti. Entä jos raskaus syystä tai toisesta uhkaisi terveyttäsi tai vauva olisi vakavasti sairas (eläisi ehkä hetken syntymän jälkeen tms.)?
Hirveästi tuolla niitä lapsia on odottamassa perhettä eli vaikka apn keksintö olisi todellisuutta saisi jokainen halukas abortin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näille adoptiohalukkaille ei kelpaa nykyiset orvot muista maista esim. Kiinasta? Onko lähituotanto ja kotimaisuus tässäkin kantavia arvoja?
Toisin sanoen vain tiettyä etnistä alkuperää olevista lapsista ollaan huolissaan, väärän väriset saa rauhassa nälkiintyä kaduilla. Kyllä on taas lasten ystävät asialla.
Aborttiturismi, laittomat abortit ja paljon tulevia mielenterveyspotilaita.
Naiset ja miehet alkaisivat kantaa vastuunsa. Miten aborttioikeuden muutos voisi lopettaa jonkun avioseksin?
Vierailija kirjoitti:
Se olisi naisille oikein. Teot -> seuraukset.
Sinccis
Juu, koska naisethan tunnetusti osaavat tehdä itse itsensä raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja miehet alkaisivat kantaa vastuunsa. Miten aborttioikeuden muutos voisi lopettaa jonkun avioseksin?
Ehkäisykin voi pettää. Mulla on lapsiluku täynnä mutta iän puolesta en saa vielä steriä joten se avioseksi loppuisi tasan tarkkaan siihen jos vahingon sattuessa aborttia ei saisi.
Nuo on niin kylmääviä nuo puheet että lapsiluku täynnä ja ehkäisyn pettäessä pitää saada abortti. Ei siinä ole paljonkaan rakkautta äidin sydämessä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niin kylmääviä nuo puheet että lapsiluku täynnä ja ehkäisyn pettäessä pitää saada abortti. Ei siinä ole paljonkaan rakkautta äidin sydämessä.
Rakkautta mihin? Siihen, mitä ei ole?
Sitten alkaisi aborttiturismi Viroon ja Ruotsiin.