Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos abortin saisi vain siinä tapauksessa

Vierailija
06.04.2019 |

että ei olisi lapsettomia jotka olisivat valmiit adoptoidaan vauvan?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkaisi aborttiturismi Viroon ja Ruotsiin.

Vierailija
2/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ja lapsia alkaisi kuolla synnytyksiin enenevissä määrin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi paljon käytännössä orpoja lapsia heitteillä. Kotikutoiset abortit olisivat arkipäivää. Samoin vammautuneet lapset ja äidit (kun kotikutoinen abortti on mennyt pieleen). Abortti ei lopu, vaikka niitä ei kunnollisilla klinikoilla tehtäisi.

Vierailija
4/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä taitetaan olla timon kavereita?

Vierailija
5/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun osalta loppuisi seksin harrastaminen. Sori, aviomieheni.

Vierailija
6/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevien itsemurhat lisääntyisivät. Siinähän menee tietysti vauvakin, mutta eihän se abortin vastustajia kiinnosta. Vauvan hengellä on arvoa vain silloin kun sen varjolla päästään rajoittamaan raskaana olevan naisen ihmisoikeuksia. Se on abortin vastustajista ihan ok että lapsi kuolee, kunhan se törkeästi vahinkoraskautunut äiti lähtee mukana.

Vierailija
7/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa joskus, kuinka monta naista vuodessa kuolee laittomaan aborttiin ja mieti sitten uudestaan.

Vierailija
8/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei tulisi toimimaan. Naisen oikeutta omaan kehoonsa poljettaisiin todella röyhkeästi. Ei ole syytä palata kehityksessä takaisin "kivikaudelle".

Vierailija
9/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei koska lapsiluku ei ole täynnä. Mutta muuttaisin perheineni ulkomaille, koska en aio kasvattaa tyttäriäni maassa joka ei kunnioita heidän itsemääräämisoikeuttaan.

Vierailija
10/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pitäisit tyhmät ideasi ihan vain omana tietonasi?

Vierailija
11/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näille adoptiohalukkaille ei kelpaa nykyiset orvot muista maista esim. Kiinasta? Onko lähituotanto ja kotimaisuus tässäkin kantavia arvoja?

Vierailija
12/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei koska lapsiluku ei ole täynnä. Mutta muuttaisin perheineni ulkomaille, koska en aio kasvattaa tyttäriäni maassa joka ei kunnioita heidän itsemääräämisoikeuttaan.

Aika riskialtista silti. Entä jos raskaus syystä tai toisesta uhkaisi terveyttäsi tai vauva olisi vakavasti sairas (eläisi ehkä hetken syntymän jälkeen tms.)?

Vierailija
13/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi tuolla niitä lapsia on odottamassa perhettä eli vaikka apn keksintö olisi todellisuutta saisi jokainen halukas abortin.

Vierailija
14/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näille adoptiohalukkaille ei kelpaa nykyiset orvot muista maista esim. Kiinasta? Onko lähituotanto ja kotimaisuus tässäkin kantavia arvoja?

Toisin sanoen vain tiettyä etnistä alkuperää olevista lapsista ollaan huolissaan, väärän väriset saa rauhassa nälkiintyä kaduilla. Kyllä on taas lasten ystävät asialla.

Vierailija
15/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttiturismi, laittomat abortit ja paljon tulevia mielenterveyspotilaita.

Vierailija
16/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja miehet alkaisivat kantaa vastuunsa. Miten aborttioikeuden muutos voisi lopettaa jonkun avioseksin?

Vierailija
17/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi naisille oikein. Teot -> seuraukset.

Sinccis

Juu, koska naisethan tunnetusti osaavat tehdä itse itsensä raskaaksi.

Vierailija
18/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja miehet alkaisivat kantaa vastuunsa. Miten aborttioikeuden muutos voisi lopettaa jonkun avioseksin?

Ehkäisykin voi pettää. Mulla on lapsiluku täynnä mutta iän puolesta en saa vielä steriä joten se avioseksi loppuisi tasan tarkkaan siihen jos vahingon sattuessa aborttia ei saisi.

Vierailija
19/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on niin kylmääviä nuo puheet että lapsiluku täynnä ja ehkäisyn pettäessä pitää saada abortti. Ei siinä ole paljonkaan rakkautta äidin sydämessä.

Vierailija
20/47 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on niin kylmääviä nuo puheet että lapsiluku täynnä ja ehkäisyn pettäessä pitää saada abortti. Ei siinä ole paljonkaan rakkautta äidin sydämessä.

Rakkautta mihin? Siihen, mitä ei ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi