Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teille riittää vain yksi lapsi?

Vierailija
06.04.2019 |

?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan kokenut tarvetta olla äiti, mieheni sen sijaan on aina halunnut olla isä. Hankimme siis yhden lapsen sillä ehdolla että mies jää kotiin lapsen kanssa. Homma toimi, rakastan lastamme, mutta enempää en halua.

Vierailija
42/45 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin perintöriitoja vähemmän vanhempien kuollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan kokenut tarvetta olla äiti, mieheni sen sijaan on aina halunnut olla isä. Hankimme siis yhden lapsen sillä ehdolla että mies jää kotiin lapsen kanssa. Homma toimi, rakastan lastamme, mutta enempää en halua.

Palstamammojen kaltaiset varmaan paheksuvat kuorossa, miten äidin on jäätävä kotiin eikä isän.

Vierailija
44/45 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikansoitus on rikos luontoa ja maapalloa vastaan. 4-6 lasta tai enemmän pitäisi olla rikosseuraamuksia.

Vierailija
45/45 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän lapsenne jäävät YKSIN. Heillä ei ole koskaan ihania sisarussuhteita. En ymmärrä, minusta pitäisi olla sääntö että täytyy hankkia vähintään kaksi lasta.

Mun lapsellani on taito hankkia ystäviä, ei tule koskaan olemaan yksin. Sisarussuhteet taas ei todellakaan aina ole ihania, monet kinastelee lapsena ja aikuisena ei välttämättä olla tekemisissä ollenkaan. Minulla on 3 sisarusta ja kaikkien kanssa on asialliset välit mutta eivät he mitään sydänystäviä ole, mun elämän tärkeimmät ja rakkaimmat ihmiset on ihan muualta kuin omasta suvusta löydetty.