Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri elää kuin meitä ei olisikaan

Vierailija
06.04.2019 |

Hän ei kiinnitä meihin mitään huomiota. Ei puhu, ei luo katsekontaktia, ei tervehdi. Miten minä selitän tuollaisen käytöksen mun lapsille? Eikö tuollaiset ihmiset voisi muuttaa johonkiin korpeen asumaan, eikä pilata meidän rivaritalonyhtiötä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä mitään veruketta sille (paitsi jokin katsekontaktin ja nyökkäämisen syystä tai toisesta estävä sairaus), että ei voisi tervehtiä naapuria, jota näkee käytännössä joka päivä vuosien ajan. Meillä myös tällainen naapuri. Jos itse tervehtii, kyseinen tapaus joko tuijottaa vain tai kääntää päänsä pois. Eikä ole mikään erakko, perhekin on ja vieraita käy. Ihan vaan käytöstapojen puutetta, sanon minä.

Vierailija
22/29 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot lapsellesi, että kaikenlaisia sekapolloja on.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta kannattaa myös valistaa, ettei käy kuten minulle. Joku kertoo, että sillä on Pipo ja minä vain mietin, että minulla on montakin pipoa.

Sinccis

Vierailija
24/29 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli yrität toisaalta ärsyttää tahallisesti jotain kaveria solvaamalla, mielisairaaksi osoittelemalla, levittämäll ä pakkomielteitä muuallakin,kuin pihapiirissä, saat kyllä hyistä kyytiä sen jälkeen.

Sama pätee vaikka ihan asiakkaana olevaan kaveriin myös.

Vierailija
25/29 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko jengi että kun asutaan samassa taloyhtiössä, niin olisimme kaikki jotenkin yhtä suurta perhettä. :D

En tietenkään, mutta miksi ei silti voisi tervehtiä tavatessa. Ei se niin iso vaiva ole.

Vierailija
26/29 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä outoa ettei voi tervehtiä naapuria. Meillä tervehditään naapurit sekä lähimmät naapuritalojen asukkaat, koska päivittäin nähdään. Tuntuisi tosi oudolta olla sanomatta mitään.

Vierailija
27/29 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen masentunut ja introvertti enkä jaksa olla sosiaalinen kuin töissä. Moikkaan kuitenkin aina jos mua moikataan ensin.

Vierailija
28/29 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa asut? Täällä Turussa tollotetaan välillä suu auki kun naapuria moikkaa ohi mennen.

Vierailija
29/29 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko jengi että kun asutaan samassa taloyhtiössä, niin olisimme kaikki jotenkin yhtä suurta perhettä. :D

En tietenkään, mutta miksi ei silti voisi tervehtiä tavatessa. Ei se niin iso vaiva ole.

Ei ole ei, mutten myöskään ymmärrä miten moikkaamattomuus huonontaa elämänlaatuasi?