Lumme valkopyykkipesuneste ei sitten ollutkaan hajusteeton :(
J ä r j e t ö n katku lakanoissa, nyt likoavat etikkavedessä.
Kommentit (12)
Paketissa ei lue sanaakaan siitä, että se olisi hajusteeton. Millainen ihminen luulee, että pyykinpesuaine on hajusteeton, jos siinä ei lue niin?
Niin. Valkopyykki ei ole sama asia kuin hajusteeton. Aina oppii uutta!
Tykkään, että pyykki tuoksuu, täytyy ostaa tuota.
Ei tietenkään lukenut että on hajusteeton. Olen käyttänyt vaikka kuinka kauan kauan kaikelle pyykille Lumme sensitive kirjopyykkipesunestettä joka on hajusteetonta, jotenkin vain oletin että tuokin on🤷♀️ Mulla on noista litkuista sellainen kuva että on luontoystävällistä yms. Aika järkkyä että tuonhajuisissa pystyy ihmiset nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään lukenut että on hajusteeton. Olen käyttänyt vaikka kuinka kauan kauan kaikelle pyykille Lumme sensitive kirjopyykkipesunestettä joka on hajusteetonta, jotenkin vain oletin että tuokin on🤷♀️ Mulla on noista litkuista sellainen kuva että on luontoystävällistä yms. Aika järkkyä että tuonhajuisissa pystyy ihmiset nukkumaan.
No on se haju parempi kuin ne normaalit pierunhajuiset lakanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se haju parempi kuin ne normaalit pierunhajuiset lakanat.
Ei ole. Ovat nyt uudelleen pesussa, toivottavasti haju huuhtoutuu pois.
Ap on tyypillinen palstan moniongelmainen ja kuuluisi hoitoon.
Voin vain kuvitella ne kymmenet yliherkkyydet ja allergiat joita AP:llä on :))))
Siis lukiko siinä, että hajusteeton? Tuskin luki.